Is het nog de moeite om vanaf aflevering 1 (van de originele dus) te beginnen?

Ik ben ergens maart 2020 begonnen aan podcasts met WTAA (ep 155 nu), en eens ik daarmee bijgebeend ben denk ik om Mosselen te beginnen beluisteren..
Eindelijk volledig mee met wtaa, dus ga aan deze beginnen 😅

Volgens "podcast addict" 337 afleveringen van gemiddeld 80 minuten.

Wish me luck :ROFLMAO:
 
Twordt wel leuk ook coole evolutie. De paar afleveringen die niet op spotify staan kunt ge met google wel vinden
Ik zit aan aflevering 5 momenteel en heb enkele vraagjes..

- die irritante continue achtergrond muziek, blijft die of verdwijnt die op een bepaald moment? Want mijn ADD-brein vindt dit enorm storend.
- Hetzelfde met die liedjes die ze af en toe spelen tussendoor.
- Vanaf wanneer ongeveer betert de geluidskwaliteit een beetje? Want nu is het nog stil en luid door elkaar. Nogal irritant in de auto.
 
Ik zit aan aflevering 5 momenteel en heb enkele vraagjes..

- die irritante continue achtergrond muziek, blijft die of verdwijnt die op een bepaald moment? Want mijn ADD-brein vindt dit enorm storend.
- Hetzelfde met die liedjes die ze af en toe spelen tussendoor.
- Vanaf wanneer ongeveer betert de geluidskwaliteit een beetje? Want nu is het nog stil en luid door elkaar. Nogal irritant in de auto.
De liedjes en de achtergrond gaan er wel uit ja. Geluidkwalititeit duurt wel iets langer eigenlijk is alles nog vrij amateuristisch maar gaat natuurlijk wel om 1 van de oudste podcasts van ons land. Veel hangt ook af van waar en met wat er is opgenomen, soms is het letterlijk met een Iphone in de backstage
 
Laatst bewerkt:
Ik zit aan aflevering 5 momenteel en heb enkele vraagjes..

- die irritante continue achtergrond muziek, blijft die of verdwijnt die op een bepaald moment? Want mijn ADD-brein vindt dit enorm storend.
- Hetzelfde met die liedjes die ze af en toe spelen tussendoor.
- Vanaf wanneer ongeveer betert de geluidskwaliteit een beetje? Want nu is het nog stil en luid door elkaar. Nogal irritant in de auto.
Ook pas beginnen luisteren vanaf aflevering 1 en had dezelfde vragen.
Wel al paar x goed gelachen.
Uit welke periode komt dit feitelijk?
 
Ook pas beginnen luisteren vanaf aflevering 1 en had dezelfde vragen.
Wel al paar x goed gelachen.
Uit welke periode komt dit feitelijk?
2011 zijn ze begonnen dacht ik.


In zit nu aan aflevering 9. Het is idd wel tof, kga zeker blijven luisteren.
 
2011 zijn ze begonnen dacht ik.


In zit nu aan aflevering 9. Het is idd wel tof, kga zeker blijven luisteren.
In 2011 begonnen maar tussen aflevering 5 en 6 zit er wel meer als een halfjaar. De pauze was er van 2018 tot 2021 maar met wel nog coronatapes tussen (die nu op privéstaan op youtube dus niet te bekijken zijn). Voor mij zit het beste rond 200, wat ze daar in die lives uitkramen is met momenten gieren. Al blijft het niveau meestal wel hoog
 
Hoopte op wat US/UK comics. Dacht dat Michael McIntyre eens gast was maar blijkbaar verkeerd. En voor de volledigheid luisteren heb ik eigenlijk al teveel podcasts.

Die van Urbain wel eens checken!
 
Ik ben hier sinds kort ook helemaal hooked (sinds ik door de WTAA afleveringen ben ook beginnen luisteren).
Xander is een veel minder 'aanwezige' host dan Alex, de lives zijn soms wat chaotisch (vooral als Fokke daar wat ligt te roepen) maar ik ben hier wel meer fan van eigenlijk. Tot nu wel vooral afleveringen van na de break beluisterd, binnenkort misschien ook eens chronologisch beginnen maar het is wel een gigantische lijst :crazy:
 
Ik ben hier sinds kort ook helemaal hooked (sinds ik door de WTAA afleveringen ben ook beginnen luisteren).
Xander is een veel minder 'aanwezige' host dan Alex, de lives zijn soms wat chaotisch (vooral als Fokke daar wat ligt te roepen) maar ik ben hier wel meer fan van eigenlijk. Tot nu wel vooral afleveringen van na de break beluisterd, binnenkort misschien ook eens chronologisch beginnen maar het is wel een gigantische lijst :crazy:
Ik ben er ook mee begonnen na wtaa.. Maar de autist in mij wil alles chronologisch doen. Afleveringen zijn (voorlopig) een pak korter dus het gaat sneller vooruit.

Ik ga nu deze proberen afwerken en dan terug naar wtaa om bij te benen denk ik...

Ik luister vooral in de auto. 2x20-25 minuten per dag.
 
Stevige We Zien Wel vorige week ook.

Heerlijke taferelen in cafe den den. En een interview met de vrouw die Gilles gevonden had vorig jaar toen ze gevallen was.

Wel heeeeel zwakke tussenstukjes van Gilles, die net iets teveel terug kwamen.
 
Terug
Bovenaan