Xander is gewoon een intelligente kerel die zichzelf, de gasten en het format op zich perfect kan relativeren wanneer nodig.
 
Vandaag aanbeland bij aflevering 83 waar ze op zoek gaan naar de Kludde.

Hoe geniaal was dat. Zeker omdat ik altijd met een goeie hoofdtelefoon beluister kwam deze aflevering super tot zijn recht.
 
Wa vond ge van Xander zijn 25ste verjaardag podcast? Die waar ze zo voor 10 minuten ofzo de slappe lach hebben
Is al ff geleden maar een 4 uur durende aflevering is voor mij totaal geen straf. Twas alleszins een enorm amusante aflevering.
William Boeva die vast zit in een lach is voor mij ook een enorme bron van vermaak :)

Ondertussen aflevering 84 elder moeten gaan zoeken want die staat niet op spotify?
 
Is al ff geleden maar een 4 uur durende aflevering is voor mij totaal geen straf. Twas alleszins een enorm amusante aflevering.
William Boeva die vast zit in een lach is voor mij ook een enorme bron van vermaak :)

Ondertussen aflevering 84 elder moeten gaan zoeken want die staat niet op spotify?
Precies ja. Er staan er u binnekort wel een paar mooi te wachten, die met Jean Blaute is fantastisch
 
Is de podcast van Fokke in hetzelfde genre? Of serieuzer??
Hangt er wat vanaf wie er bij zit. Het is begonnen als de comedian die naar de joker komt die geinterviewd wordt. Vaak kent hij die mensen al en zijn dat dus heel vlotte gesprekken. Fokke kent veel van comedy en stelt dus ook wel de juiste vragen kan analyse geven van comedy. Later kwam er ook meer film en soms wat muziek bij en het eren van verjarende of overlijdende acteurs of artiesten (de running joke van Xander is nu dat hij telkens iemand overlijd 'nee' naar Fokke smst).

Het is dus best leuk maar nu niet zo geschikt om alles retroactief te gaan inhalen, daarvoor zijn de afleveringen niet altijd even relevant gebleven en ligt Fokke zijn tempo te hoog, maar ga er zeker selectief eens door.
 
Ga ze toch eens proberen. Ik vind het tempo van Fokke net zijn charme.

Ik ben mosselen 0130 vanaf 1 begonnen, en zit net vandaag aan aflevering 300. Die eerste episodes zijn ook al lang niet relevant meer; maar het is wel een trip down memory lane.
 
Ga ze toch eens proberen. Ik vind het tempo van Fokke net zijn charme.

Ik ben mosselen 0130 vanaf 1 begonnen, en zit net vandaag aan aflevering 300. Die eerste episodes zijn ook al lang niet relevant meer; maar het is wel een trip down memory lane.
Ik bedoel het tempo waaraan Fokke zijn afleveringen uitbrengt (minstens 5 per maand). Ik zou zeggen zet de prei episode op youtube op van de fokcast, die heeft het aan mij verkocht. Zonder beeld ga je daar wel iets missen (denk dat die van maart 2020 is).

Cool dat ge aan 300 zit. Ik blijf het ook wel cool vinden heel die trip van 1 naar 300. Van matige apparatuur en zoeken naar een concept naar een geoliede machine met hilarische momenten en running gags (Agnew en Jens hun japans, Dimi met Jan Terlouw,...) Ik kan daar blijven mee lachen
 
Precies ja. Er staan er u binnekort wel een paar mooi te wachten, die met Jean Blaute is fantastisch
Dat was inderdaad een hele leuke. Jean Blaute lijkt me een enorm chille kerel.
Maar met de aflevering erna heb ik me echt gesmeten :) .
Ondanks dat ik nog nooit iets van doctor Who gezien heb bleef het toch boeiend.
Lieven heeft daar best een lang stuk 'dokter Wiendadde' gespeeld. Dat was hilarisch.
 
Ik ga ook eens vanaf aflevering 1 beginnen luisteren.

Werk in het weekend 2x12u en groot gedeelte daarvan luister ik Naar muziek/zaalshows…
Xander nog gezien om een comedyavond alvorens hij bekend was en vond hem vanaf minuut 1 wel goed.

Aangezien er al zoveel afleveringen zijn kan ik de komende weekends dus wel goed vullen hiermee 😁🤓
 
Door deze podcast, begonnen met de Fokcast. Enkele van die afleveringen zijn hilarisch, andere rotslecht.

Wel dankzij beide podcasts Michael van Peel leren kennen. Als je die zijn Overleeft jaar x volgt, kom je tot een onthutsende ontdekking. In 2014 was er al sprake van the War on Drugs, en was Poetin blijkbaar al van zinnens om Oekraine te bezetten. We zijn 10 jaar later , Poetin zit in Oekraine, en de War on Drugs is nog steeds bezig? Hoe freaky is dat?
 
Terug
Bovenaan