Ik heb Xander pas een dikke 4 jaar geleden ontdekt, toen ik de zaalshows van Alex nog eens aan het bekijken was op youtube. Dus vandaag op Spotify eens naar de Mosselen Podcast op zoek gegaan, tot mijn grote verbazing was de 1ste iets in 2011 al? Heb er tot nu toe een dikke 10 beluisterd, vind ze wel funny, enkel die Gilles heb ik een aversie voor, weet niet goed wat denken van die gast. Ook komen er namen voorbij die zo te horen ook comedy doen, waar ik nog NOOIT van gehoord heb.
Gilles zal wel beteren, wacht tot het genie Dimitri De Brucker ontspoort. En ja sommige van die namen zijn misschien niet meer actief of nooit doorgebroken, kan wel gebeuren.
 
Gilles vaak nogal irritant idd.

Vooral als er gasten langskomen waar hij naar opkijkt. Dan profileert hij zich wat te graag als de grappigen van de bende, terwijl dat duidelijk Dimi boy is. Voegelkesss, ik ben nen stok.
 
Laatst bewerkt:
Ik volg Xander al jaren op qua comedy maar de podcast heb ik altijd links laten liggen, ik heb eigenlijk nog nooit een podcast gevolgd
Dit heb ik nu door dit topic eens een kans gegeven en ik amuseer me kostelijk.

Aanvankelijk zo wat stukjes van de laatste afleveringen beluisterd om dan toch maar bij 1 te beginnen.
Ondertussen al aan aflevering 4 en het verschil met de laatste is immens. Alleen al het feit dat dat 11 jaar geleden is en we luisteren naar momenten waar al die mannen wat minder bekend zijn en de podcast net wat knulliger gemaakt werd.
1tje per dag vanaf nu.
 
Gilles vaak nogal irritant idd.

Vooral als er gasten langskomen waar hij naar opkijkt. Dan profileert hij zich wat te graag als de grappigen van de bende, terwijl dat duidelijk Dimi boy is. Voegelkesss, ik ben nen stok.

Zeker omdat Xander nooit druk is of zich wil profileren en den Dimi gewoon den dimi is.

Gilles lijkt me wel de motor van de podcast qua invulling en creatieve invalshoeken.
 
En hij kan zich ook wel wat naar de achtergrond brengen wanneer het moet. Ik herrinner mij nog altijd de coronatape met mojito man en budget batman waar hij zijn typetje opgaf en het gesprek wat gidste, daardoor werkt die aflevering. Hij verbetert ook wel vind ik doorheen de afleveringen
 
Ondertussen aan #7 aanbelandt.
Momenteel zit ik in de vibe van dronken maten op cafe. (Waarbij 1 persoon door een kartonnen koker praat)

Wel al veel praat gehoord waar er nu misschien wat miserie van zou kunnen komen :LOL:
 
Ondertussen aan #7 aanbelandt.
Momenteel zit ik in de vibe van dronken maten op cafe. (Waarbij 1 persoon door een kartonnen koker praat)

Wel al veel praat gehoord waar er nu misschien wat miserie van zou kunnen komen :LOL:
Wacht tot de verjaardagaflevering van 4 uur dan is het pas dronken maten op café.

En die praat ja, het N-woord ga je daar inderdaad wel vaak horen maar naar het einde betert dat wel, in bepaalde aflevering hebben ze het er ook wel over.
 
Mij hebben Xander of Gilles mij ooit op hun pagina geblokt op Facebook door de comment : “graag meer Seppe Toremans in de podcast”.

Leuke bezetting, Cannaerts, Fokke en Seppe!
 
Enkel 't eerste half uur gehoord op weg naar 't werk: heerlijke aflevering weer idd
kan al niet wachten om terug naar huis te rijden :unsure:
 
We blijven volgen, gisteren aflevering 28.
Ik doe zo'n leuke trip door het verleden naar nu. Eigenlijk ben ik echt content dat ik dat 11 jaar links heb laten liggen.
 
We blijven volgen, gisteren aflevering 28.
Ik doe zo'n leuke trip door het verleden naar nu. Eigenlijk ben ik echt content dat ik dat 11 jaar links heb laten liggen.
Wacht tot 34, daar heb ik mij echt krom mee gelachen. Soms ist ook wel wat confronterend: ze spraken eens over Ilse Uyttersprot (toen nog de torenpoepster) als ge ziet hoe het daarmee is afgelopen
 
Terug
Bovenaan