Ik begrijp de liefde voor de Geens niet zo. Sympathieke mens maar veel meer dan nomnomnom en portie gemengd komt daar toch niet uit? En dat al jarenlang. 🤔 De sausaflevering was echt niet om aan te horen.
Het sympathieke, de stem en gewoon weten dat er ne stille genieter mee aan tafel zit. Das al 1 ding en hoe later in de reeks hoe mindee nomnomnom en portie gemengd vind ik. En die sausaflevering ja dat moest om weinig meer draaien dan hij die saus degusteert
 
Laatste aflevering toch weer heel zwakjes.

Xander en Gilles die weer veel te hard lachen met hun eigen matige tot zwakke moppekes.

Geens en Fokke met nauwelijks een meerwaarde. Dimi een paar keer wel grappig, maar bij die lives is hij altijd wat geïntimideerd.
 
Laatste aflevering toch weer heel zwakjes.

Xander en Gilles die weer veel te hard lachen met hun eigen matige tot zwakke moppekes.

Geens en Fokke met nauwelijks een meerwaarde. Dimi een paar keer wel grappig, maar bij die lives is hij altijd wat geïntimideerd.
Had nu ook wel meer verwacht van Gilles en Dimi die op Dendermonde komen ranten. Fokke vond ik wel op dreef.

En Dimi geintimideerd in de lives? Zijn we 'Jan Terlouw' vergeten?
 
Ondertussen aan aflevering 78 aangekomen.
Ik vind mosselen 0130 toch een pak leuker luisteren dan WTTAA. De aflevering met neveneffecten was ook een eyeopener.
De jeugdnostalgie arc was ook een hele mooie.
Ook heb ik veel meer affiniteit voor William Boeva gekregen. Als die zit te bleiten van het lachen ga ik vlotjes mee.
De enige waar ik geen weg mee kan is Gilles. Altijd dat oneindige gemem over die tekenwinkel en verder zit die maar te proberen grappig doen terwijl hij verbleekt bij de rest.
 
Ondertussen aan aflevering 78 aangekomen.
Ik vind mosselen 0130 toch een pak leuker luisteren dan WTTAA. De aflevering met neveneffecten was ook een eyeopener.
De jeugdnostalgie arc was ook een hele mooie.
Ook heb ik veel meer affiniteit voor William Boeva gekregen. Als die zit te bleiten van het lachen ga ik vlotjes mee.
De enige waar ik geen weg mee kan is Gilles. Altijd dat oneindige gemem over die tekenwinkel en verder zit die maar te proberen grappig doen terwijl hij verbleekt bij de rest.

Natuurlijk wel een ander genre podcast meestal. WTTAA toch vooral meer een interview, en Mosselen om Half 2 meestal gewoon wat maten die wat zeveren onder mekaar.
 
Natuurlijk wel een ander genre podcast meestal. WTTAA toch vooral meer een interview, en Mosselen om Half 2 meestal gewoon wat maten die wat zeveren onder mekaar.
Bwa er zaten toch ook wel wat interviews in (Urbanus, Jaques Vermeire, de volledige Samson-cast). Alleen was de insteek daar wel wat anders aangezien Xander altijd voor personen ging die hij bewonderd en is het scala veel ruimer bij Welcome to the AA
 
Terug
Bovenaan