De oerpodcast van Vlaanderen maakt eind deze maand zijn comeback dus wil ik er alvast een thread over maken.

Ben de hele reeks pas dit jaar beginnen afgaan en hoop toch zo dicht mogelijk bij 300 te geraken voor de moment daar is.

Nog fans hier? En zo ja wat waren jullie favoriete momenten?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben een 'late adaptor'. Mosselen0130 was mijn toegangspoort tot de wereld van de podcasts
Kijk wel uit naar de relancering, moet ik zeggen

Favoriete momenten:
- de eerste keer dat ik me afvroeg wie die irritante Hollander was. Dat bleek Fokke te zijn. Heerlijke vent waar je het zelf met plezier oneens bent :)
- alle episodes met Raf Coppens. I just love that guy. Zeker de aflevering met hem en Han Solo was om te gieren.
- de aflevering volledig in het Meetjeslands, met Lieven Scheire en Joost Van Hyfte
- de film- en TV-jaaroverzichten. Zeker die met Anke Brouwers, die een veel artistiekere insteek had. Geweldige interactie daar.
 
Ik denk dat ik het minder voor de aflevering met Gilles en Dimi had, omdat ik die eerste afleveringen nooit gehoord heb en er midden in ben gevallen
 
Ja dat snap ik wel ergens die figuren moeten groeien. Ik ben pas met de coronatapes ingestapt en was wel direct mee, dat was al een soort frisse start en het visuele hielp ook wel. Als je tijd hebt zeker eens vanaf het begin luisteren want ook de evolutie van de podcast is best wel leuk om te zien
 
Dimi is echt wel hilarisch!

Gilles irritant als er een gast bij zit waar hij precies indruk op wil maken. Maar in We Zien Wel issem wel bien.

Hopelijk komen Seppe en Boeva ook af en toe langs.

Die afleveringen met zijn ouwe klasgenoten vond ik heel zaat.

Ik was er al redelijk vroeg bij. Vanaf pakweg aflevering 15 in 2012 altijd blijven luisteren. Vond het altijd heel goed.
 
Laatst bewerkt:
Dimi is echt wel hilarisch!

Gilles irritant als er een gast bij zit waar hij precies indruk op wil maken. Maar in We Zien Wel issem wel bien.

Hopelijk komen Seppe en Boeva ook af en toe langs.

Die afleveringen met zijn ouwe klasgenoten vond ik heel zaat.

Ik was er al redelijk vroeg bij. Vanaf pakweg aflevering 15 in 2012 altijd blijven luisteren. Vond het altijd heel goed. Maar achteraf bekeken wel veel gritere
Zaat? Gritere? Woorden die me niets zeggen..
 
Voila se 301 beluisterd (ne mens word al nekeer wakker om 3 uur en kan niet meer slapen). De ouwe formule van Xander, Gilles en Dimi staat er weer en ook de humor zit er nog altijd goed in
 
Terug
Bovenaan