Door deze podcast, begonnen met de Fokcast. Enkele van die afleveringen zijn hilarisch, andere rotslecht.

Wel dankzij beide podcasts Michael van Peel leren kennen. Als je die zijn Overleeft jaar x volgt, kom je tot een onthutsende ontdekking. In 2014 was er al sprake van the War on Drugs, en was Poetin blijkbaar al van zinnens om Oekraine te bezetten. We zijn 10 jaar later , Poetin zit in Oekraine, en de War on Drugs is nog steeds bezig? Hoe freaky is dat?
Bij de Fokcast heb ik al snel door of ik het volledig zal beluisteren of stop.

Ik heb ook niet altijd zin in Fokke tout court.
 
Ik ben wellicht te oud (34jaar) om die kinderachtige uitlachpodcast te beluisteren.
Waarom? Ik ben 52 en ik amuseer me rot. Oké, er zitten mindere tussen, maar dat heb je met alle soorten entertainment. En uiteindelijk, is het niet meer dan dat. Het is gemaakt door mensen met een passie voor iets, die het willen delen met andere mensen. Net zoals films, boeken, gamesn, muziek etc....
 
Ik vind dat gezever over Eddy Wally echt belachelijk geworden. En zeggen dat ze ooit het idee hadden om zijn dochter uit te nodigen voor een podcast.
Beetje raar voor iemand die zelf een ‘o zo moeilijke jeugd’ gehad heeft om mensen uit te lachen.
 
Ik maand geleden ofzo beginnen luisteren naar deze podcast.
Zit momenteel aan nummer 42.

Maar ergens denk ik dat het wel leuker zou zijn moest ik gewoon nu kunnen meevolgen.

Zijn er bepaalde afleveringen die in jullie geheugen gegrift staan en die ik zeker moet beluisteren?
En dan bedoel ik speciallekes…
Die met Bepaalde bekende mensen zal ik sowieso wel beluisteren
 
Ik maand geleden ofzo beginnen luisteren naar deze podcast.
Zit momenteel aan nummer 42.

Maar ergens denk ik dat het wel leuker zou zijn moest ik gewoon nu kunnen meevolgen.

Zijn er bepaalde afleveringen die in jullie geheugen gegrift staan en die ik zeker moet beluisteren?
En dan bedoel ik speciallekes…
Die met Bepaalde bekende mensen zal ik sowieso wel beluisteren
Hier ook van nul begonnen en zit nu aan 98. Ik zou toch aanraden om door te zetten.
Je groeit toch echt wel mee met dat groepje als je ze allemaal beluistert dan als je grote tijdssprongen zou nemen.
 
Ik vind dat gezever over Eddy Wally echt belachelijk geworden. En zeggen dat ze ooit het idee hadden om zijn dochter uit te nodigen voor een podcast.
Beetje raar voor iemand die zelf een ‘o zo moeilijke jeugd’ gehad heeft om mensen uit te lachen.

Helpt natuurlijk niet dat Gilles daar als een verliefde fangirl op alles wat Jelle zegt reageert.

Neen, zit nog maar halfweg ofzo, maar zal er eentje worden voor als ik zonder pidcasts zit. Gezien het huidige podcast aanbod zal dat niet voor direct zijn. ;)
 
Helpt natuurlijk niet dat Gilles daar als een verliefde fangirl op alles wat Jelle zegt reageert.

Neen, zit nog maar halfweg ofzo, maar zal er eentje worden voor als ik zonder pidcasts zit. Gezien het huidige podcast aanbod zal dat niet voor direct zijn. ;)
Dit weekend ook geluisterd, en vond vooral dat ie probeerde grappig te zijn, maar het niet echt lukte. Jelle is gewoon veel spontaner in zijn mopkes en niet zo gemaakt.

Voor de rest vond ik het wel nog mee vallen, al zakt het niveau sommige momenten wel heel diep, maar toch regelmatig flink moeten lachen wel.
Zeker na de eerder negatieve commentaren hier te gelezen te hebben waren de verwachtingen niet bepaald hoog :)
 
Net de 4u-verjaardagsaflevering afgerond, was plezant. Die Bram is ook wel een heel speciale. Sintervoegelke was ook goed. :laugh:
 
Moesten er podcast fans zin hebben in Avondje Xander De Rycke 27/12 om 22u in Gent. Ik verkoop 2 tickets
 
Terug
Bovenaan