De show ‘dit terzijde’ van Xander is gratis te bekijken op YouTube. Toch wel massa’s respect voor de man als komiek en als persoon. Dat einde heeft toch wel ballen.
 
Ik ben er ook mee begonnen na wtaa.. Maar de autist in mij wil alles chronologisch doen. Afleveringen zijn (voorlopig) een pak korter dus het gaat sneller vooruit.

Ik ga nu deze proberen afwerken en dan terug naar wtaa om bij te benen denk ik...

Ik luister vooral in de auto. 2x20-25 minuten per dag.
Dan ben je vertrokken voor een paar jaar.
Ik ben ongeveer een jaar geleden begonnen en zit nu aan aflevering 111. Nu, de komst van de kleine in de late zomer heeft wel al heel wat podcasttijd gekost :)
En op het werk luisteren is moeilijk want ik heb er graag de aandacht bij.
 
Laatst bewerkt:
Slechtste … mosselen om half 2 … OOOOIT!

Het zou eigenlijk over films moeten zijn. Helaas wordt het een zielige one man show van Alex Agnew.

Constant heel niet grappige moppen, waarop Fokke het gaat benoemen, en vervolgens gaat onzen Alex er nog een schepje bovenop doen, want ja, tis toch zo nen funny dude eh …

En dan zitten die sjarels in dat publiek nog wat met zijn onzin te lachen.

Ja Alex, we weten het al, Hollands Engels spreken is hilarisch. Al zijn sorrys waren niet gemeend, maar zoooo terecht!
 
Het was op het belachelijke af OFZO

Ik zeg iedere keer dat ik ga stoppen met luisteren als ik mij begin te ergeren, maar toch blijf ik onbegrijpelijk doorzetten
 
Mosselen 0130 was destijds ook mijn toegangspoort tot podcasts in 2013. Ik herinner me nog een bespreking van Dellamorte Dellamore (1994), een Italiaanse film in het genre horror/comedy .
Ik heb er sinds lang niet meer naar geluisterd, na een reeks mindere podcastsafleveringen beluisterd te hebben. Misschien moet ik de draad proberen weer op te pikken.
Ik vond ook episodes waar Xander z'n invloeden bespreekt interessant, of andere zaken die hem inspireren zoals films. Zo leer je nog eens dingen kunnen. Al deel ik die constante Jurassic park 2 fascinatie indertijd niet, dat herinner ik me nog.

Wat ik een beetje jammer vind, is dat de podcasts soms niet zo goed omschreven zijn (toch de oudere podcastepisodes). Dat maakt dat het soms hit & miss is, of dat je oudere zaken niet terugvindt, oftewel niet zo snel.
 
Laatst bewerkt:
Snap überhaupt niet waarom @Hans Moleman blijft luisteren gezien zijn afkeer voor Agnew :unsure:

Jij vond dit ok? Jij vond dit niet storend? Jij vond dit grappig? U goed recht uiteraard.

Ik luister naar de Mossel Pop poll om een overzicht van de films te zien met een leuke kwinkslag. Niet voor naar iemand die er een one man show van maakt. In de lives is Agnew een pak irritanter dan anders, maar het is echt het eerste jaar dat het compleet uit de hand loopt toch?
 
Heel slechte laatste aflevering. Die live afleveringen vind ik sinds de comeback echt niet aangenaam meer. Iedereen is precies nog meer opgedraaid dan vroeger, maar, zo lijkt het, ook minder grappig.

Hoe Agnew daar constant iedereen onderbreekt als het even niet over hem gaat met zijn vervelende en vaak helemaal niet zo grappige imitaties.
Vorig jaar was het hetzelfde. Ik snap het ook niet goed. Ik kan een James Cooke niet rieken of zien en sla elk programma met hem over (ja ook de James de musical aflevering met Agnew). Elke keer als er een aflevering goed was van wttaa en je dat ook post eindigd de post met 'maar hij moest weeral zo onnozel lachen' als u dat echt zo stoort waarom haak je dan niet af?
 
Vorig jaar was het hetzelfde. Ik snap het ook niet goed. Ik kan een James Cooke niet rieken of zien en sla elk programma met hem over (ja ook de James de musical aflevering met Agnew). Elke keer als er een aflevering goed was van wttaa en je dat ook post eindigd de post met 'maar hij moest weeral zo onnozel lachen' als u dat echt zo stoort waarom haak je dan niet af?
Ik kan bepaalde versies van Agnew wel appreciëren. En is ook nog maar de laatste jaren dat het de spuigaten overloopt. Ik deel u mening over Cooke, en doe daar hetzelfde. Maar Agnew staat nog ver van waar een Cooke voor mij staat, want het boeit mij totaal niet wat Cooke zegt, Agnew zijn mening over films boeit mij wel. Maar dus jullie vonden dat allemaal grappig als ik het goed versta?
 
Ik kan bepaalde versies van Agnew wel appreciëren. En is ook nog maar de laatste jaren dat het de spuigaten overloopt. Ik deel u mening over Cooke, en doe daar hetzelfde. Maar Agnew staat nog ver van waar een Cooke voor mij staat, want het boeit mij totaal niet wat Cooke zegt, Agnew zijn mening over films boeit mij wel. Maar dus jullie vonden dat allemaal grappig als ik het goed versta?
Af en toe duurde die jokes iets te lang maar grappig vond ik ze wel ja
 
Ik kan bepaalde versies van Agnew wel appreciëren. En is ook nog maar de laatste jaren dat het de spuigaten overloopt. Ik deel u mening over Cooke, en doe daar hetzelfde. Maar Agnew staat nog ver van waar een Cooke voor mij staat, want het boeit mij totaal niet wat Cooke zegt, Agnew zijn mening over films boeit mij wel. Maar dus jullie vonden dat allemaal grappig als ik het goed versta?
tbh, ik kan hier wel in volgen, wanneer hij serieus is en iets te vertellen heeft is het wel interessant, en sommige moppen waren goed, maar het ging er dikwijls over qua drukte en flauwe zever en dan vooral zijn trompetje dat hij nu veel te veel deed.
 
Jij vond dit ok? Jij vond dit niet storend? Jij vond dit grappig? U goed recht uiteraard.
Ik kan vooral de wisselwerking tussen de drie appreciëren. Ik hou over't algemeen meer van subielere humor, maar af en toe kan ik zeker dit soort silliness gebruiken, zeker op mijn ritten van en naar het werk.

Ik weet vooral ook wat verwachten bij dit soort aflevering, want itt tot wat je beweert is het zeker niet de eerste keer dat het zo ontspoort. Meer zelfs, ik zou ontgoocheld zijn mocht het er geordend aan toe gegaan zijn
(En ja in het tweede deel ging het er idd wat té ver over)
 
Ik weet vooral ook wat verwachten bij dit soort aflevering, want itt tot wat je beweert is het zeker niet de eerste keer dat het zo ontspoort. Meer zelfs, ik zou ontgoocheld zijn mocht het er geordend aan toe gegaan zijn
(En ja in het tweede deel ging het er idd wat té ver over)

Zeg ik dan dat het nooit ontspoort? Ik heb het al gezegd, in de lives heeft Agnew een profileringsdrang als grappige pee, maar ook een onzekerheid waardoor die vaak zeer vervelend overkomt. Ik was dus voorbereid. Ik luister ook al sinds het begin van mosselen 0130, ik weet dus ook waar ik mij aan kan verwachten bij een live mossel poppol. Maar zelfs met die ingesteldheid, vond ik dit echt onbeluisterbaar bij momenten. En sinds de coronacrisis is Agnew gewoon veel storender geworden dan ervoor in deze setting. Ik heb daar begrip voor, en da lijkt mij echt nog nen toffe pee. Maar dit vond ik echt zeer onaangenaam. Ging dat tweede deel nog nauwelijks over films. En dat was puur omdat Fokke het benoemd had, wat het voor mij nog extra storend maakt..
 
Dan ben je vertrokken voor een paar jaar.
Ik ben ongeveer een jaar geleden begonnen en zit nu aan aflevering 111. Nu, de komst van de kleine in de late zomer heeft wel al heel wat podcasttijd gekost :)
En op het werk luisteren is moeilijk want ik heb er graag de aandacht bij.
Kga u nog inhalen denk ik.

2 weken bezig en zit aan aflevering 26 nu. Luistert echt wel vlot weg.


Alleen zit ik constant met da intro liedje in mijn hoofd, tot grote ergernis van m'n vrouw 🤣

En elke keer ik een vogel zie denk ik aan "vohelkes!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: JDB
Kga u nog inhalen denk ik.

2 weken bezig en zit aan aflevering 26 nu. Luistert echt wel vlot weg.


Alleen zit ik constant met da intro liedje in mijn hoofd, tot grote ergernis van m'n vrouw 🤣

En elke keer ik een vogel zie denk ik aan "vohelkes!!!
Ik kan ook nietmeer deftig 'mojito' zeggen sinds hun coronatape met mojitoman. En het gaat ook niet stoppen bij vohelkes, Dimi is op dat vlak een bodemloosvat
 
Terug
Bovenaan