Screenshot_20230306_190736_Chrome.jpg

Dit houd ge toch niet voor mogelijk :laugh:
 
Aflevering 60 ondertussen... Aan dit tempo ben ik tegen begin november volledig "mee".


Ik kijk al enorm uit naar 64, met de Neveneffecten!!!


Zijn trouwens Dimi zijn geluidjes (Ik weet da nie ik ben ne keu/stok, tsjoepel, voehelkes, alles,...) Ergens te vinden?
 
Aflevering 60 ondertussen... Aan dit tempo ben ik tegen begin november volledig "mee".


Ik kijk al enorm uit naar 64, met de Neveneffecten!!!


Zijn trouwens Dimi zijn geluidjes (Ik weet da nie ik ben ne keu/stok, tsjoepel, voehelkes, alles,...) Ergens te vinden?
Ik zit aan 22 ondertussen...
Was het niet van plan maar toch verslaafd geraakt.
 
EP 83. Kludde.

Ik dacht, het zou grappig zijn als ze @Cerulean zijn band vermelden.

Zegt Gilles plots: "Hier in Oilsjt is er een Black Metal band, Kludde. Wel nog "bien".


Het gaat wel vooruit moet ik zeggen. Ideaal in de auto, tijdens huishoudelijke taken en lichte verbouwingswerken.

Khad het wel erg lastig met de aflevering met Ingeborg. Ik reed naar huis na een hectische 12-uren shift (14u-2u). Op de E17 binnen trajectcontrole om 2u s'nachts, geen enkele andere auto in de buurt. Net toen ze over haar zweverig gedoe begon.
 
Ik zit aan 37.
Ben nog het meeste fan van de afleveringen met Dimi en Gilles. Gewoon gezever maar dikwijls strijk gaan van 't lachen.
Sintervoegelken hoe komt ge er op :rofl:
 
Ik zit aan 37.
Ben nog het meeste fan van de afleveringen met Dimi en Gilles. Gewoon gezever maar dikwijls strijk gaan van 't lachen.
Sintervoegelken hoe komt ge er op :rofl:

Dan is “We Zien Wel” wss ook een aanrader. De spin of podcast van Dimi en Gilles. En uiteraard Marina van café den Den ;)
 
Han en Dries zijn wel een goeie combo maar de terugkeer van de klauw zindert nog te veel na in mijn hoofd. En ik mis Gilles en Dimi
Heb echt tranen met tuiten gelachen, nog meer dan de aflevering met Joost VDC eigenlijk
meteen erna nog eens naar de aflevering met Han Coucke en Raf Coppen( :bow:) geluisterd en lag ook weer meteen strijk (al kwamen vele onderwerpen terug)
 
Ben er aan begonnen vanaf episode 1. Wel even doorworstelen vanwege de soundissues maar hilarisch is het wel.
En lekker politiek incorrect!
 
Vraagje voor de experts, als je iemand zou moeten overtuigen om ernaar te beginnen luisteren, met welke aflevering zou je dit het best kunnen doen?

(Persoon in kwestie volgt al ruime tijd WTAA en is fan van Xander)


Ben er aan begonnen vanaf episode 1. Wel even doorworstelen vanwege de soundissues maar hilarisch is het wel.
En lekker politiek incorrect!
Veel plezier. Ik ben begin januari gestart, en zit nu aan aflevering 106. Nog geen seconde beklaagd. Enkel jammer dat ik er nooit vroeger aan begonnen was. De sound issues zijn snel weg.
 
Terug
Bovenaan