Die podcast van We Zien Wel met Gilles en Dimi werkt niet. Bij jullie ook?

*edit: nu ok 👌👌
 
Laatst bewerkt:
De birthdayaflevering was voor mij toch een topper.
Ik heb niet alle afleveringen (al) geluisterd maar had toch de meeste referenties mee.
Iets wat ik me wel al langere tijd afvraag: het intro nummer op welke song is dat gebaseerd?
Ik herken het volgens mij maar kan het niet thuis brengen.
 
Ik zit aan aflevering 205 ondertussen. (Aan dit tempo tegen begin oktober bijgebeend 🥳)

Xander had het in een "reclameblok" over hun 5e verjaardag. Dat ze een beperkt publiek uitnodigen om een aflevering bij te wonen waar ze hun eigen strip voorlazen. Maar dat die aflevering niet online zou komen. (Wegens anders online voor de strip verkrijgbaar is/was).

Is deze aflevering ondertussen ergens te vinden? Want met de 2 voorgaande "strip-aflees" afleveringen heb ik me telkens een kriek gelachen.
 
Ik zit aan aflevering 205 ondertussen. (Aan dit tempo tegen begin oktober bijgebeend 🥳)

Xander had het in een "reclameblok" over hun 5e verjaardag. Dat ze een beperkt publiek uitnodigen om een aflevering bij te wonen waar ze hun eigen strip voorlazen. Maar dat die aflevering niet online zou komen. (Wegens anders online voor de strip verkrijgbaar is/was).

Is deze aflevering ondertussen ergens te vinden? Want met de 2 voorgaande "strip-aflees" afleveringen heb ik me telkens een kriek gelachen.
Nee die is nergens te vinden.

Ge hebt wel juist mijn favoriete periode in mosselen gehoord: Jan Terlouw, hakken aan de kassa, de 3D printer, ... . Ga ik nog elke keer plat vant lachen mee
 
Xander heeft eindelijk beseft dat het podcaust is ipv podkeist

Hoelang heeft dat geduurd voor iemand zei dat niemand het zo uitspreekt?

Is die met Jacques Vermeiren zo grappig ja? Die was toch ook stom in zijn laatste tv performance neen?
 
De aflevering met nieuwe Jommeke illustrator Dieter Steenhaut en Jelle De Beule was top.
 
Onlangs aflevering 248 beluisterd, sta ik onder de douche en zie dit:

1000021466.jpg



Kben een beetje bang 😅
 
Aan welk een moordtempo ga jij er door?
Ik ben al meer dan een jaar bezig en zit nog maar aan aflevering 161. :)
 
Aan welk een moordtempo ga jij er door?
Ik ben al meer dan een jaar bezig en zit nog maar aan aflevering 161. :)

Begonnen op 13/01, en zit nu aan aflevering 253.
Maar ik neem nu even pauze. Hier lezen ze terug een strip voor, en ik heb die strip voor me liggen zodat ik kan meelezen maar daarvoor moet ik aan m'n PC zitten en me dan enkel hiermee bezig houden.
Ook de aflevering dat ze hun eigen strip voorlezen heb ik nog niet beluisterd.

Maar ik beluister deze podcast telkens in de auto of op de fiets van/naar m'n werk (dat is 40-80 minuten per dag), en thuis loop ik dikwijls met mn hoofdtelefoon op en luister ik ook terwijl ik hersenloze "taakjes" doe (was, vaat, strijken, stofzuigen, koken, ...)
Ook als ik bepaalde games speel (Football Manager, Real Racing, Boom Beach, ...) luister ik ondertussen naar de podcast.
Ik ben ook op het gemak bezig met onze zolder uit te mesten, al mijn werkmateriaal te sorteren en proper weg te leggen (en op het gemak is letterlijk, want moet geregeld rusten met mn knie).


En zeker nu ik een tijdje thuis zit gaat het idd echt wel snel.
 
Ik ben ondertussen aan 202 met Jan Terlouw.
Luister vooral zondagavond/nacht opt werk.
Dus zal nog tijdje duren :)
 
Gisteren begonnen met naar deze podcast te luisteren (begonnen bij het begin 😅), momenteel zit ik aan Mosselen om Half Twee #9 - Ik mis teletekst.

Ik beluister het tijdens m'n werk, ik had geen idee waarover het ging gaan of wie de host was maar ben wel aangenaam verrast.
Vooral de uitzendingen waar Gilles in meedoet vind ik meestal het grappigste.
Aflevering 7 mr Frodo vond ik dan weer zeer flauw (geleuter over Disneyland) en met gasten die denken grappig te zijn maar het toch niet bleken (de Geens).

In elk geval is het een vrij amusante podcast met leuke, vaak grappige verhalen.

Ik heb hier gelezen dat Dimi en Gilles ook hun eigen podcast hebben, die ga ik dan ook eens beluisteren want kvind die 2 dan weer hilarisch (het zal wel helpen dat ik uit die streek ben en hou van het Aalsters dialect 😅)
 
Laatst bewerkt:
Gisteren begonnen met naar deze podcast te luisteren (begonnen bij het begin 😅), momenteel zit ik aan Mosselen om Half Twee #9 - Ik mis teletekst.

Ik beluister het tijdens m'n werk, ik had geen idee waarover het ging gaan of wie de host was maar ben wel aangenaam verrast.
Vooral de uitzendingen waar Gilles in meedoet vind ik meestal het grappigste.
Aflevering 7 mr Frodo vond ik dan weer zeer flauw (geleuter over Disneyland) en met gasten die denken grappig te zijn maar het toch niet bleken (de Geens).

In elk geval is het een vrij amusante podcast met leuke, vaak grappige verhalen.

Ik heb hier gelezen dat Dimi en Gilles ook hun eigen podcast hebben, die ga ik dan ook eens beluisteren want kvind die 2 dan weer hilarisch (het zal wel helpen dat ik uit die streek ben en hou van het Aalsters dialect 😅)
too much Gilles met momenten. En vaak hit and miss.

Maar wel een gezellige vent. Op de shuttlebus naar Metalpark (Graspop) vond hij het wel leuk dat ik zijn band kende :)
 
Terug
Bovenaan