Xander zat weer bij de Fokcast. Hi-la-rische aflevering weer. Deels over zijn aanstaand vaderschap, deels over de komende HHVB. Blijkbaar heeft hij al zijn podcasts tot december reeds opgenomen.
 
Ik ben afgehaakt hiervoor. Xander vind ik heel aangenaam maar die Fokke kan ik niet aanhoren. Veel te druk. Jammer, want altijd wel leuke, interessante gasten overigens.
 
Sinds een dikke week volledig mee met Mosselen. Uitgezonderd de aflevering die afgelopen maandag gedropt is.

Net op tijd voor de Zelzaatse Mammoetkat deel 2 die binnen een kleine 2 weken uitkomt.

Op 9 maand...




Nog een halve aflevering van WTAA ook en dan ben ik met alles dat ik volg volledig mee. Dan wordt het tijd om iets nieuws erbij te nemen.
 
Ik zit op aflervering 199. Nu ben ik toch enorm benieuwd naar die aflevering 200 want ze zijn daar echt naar toe aan het werken.
Al hopen lol beleefd, jammer van die ene stoorzender.
 
Ik zit op aflervering 199. Nu ben ik toch enorm benieuwd naar die aflevering 200 want ze zijn daar echt naar toe aan het werken.
Al hopen lol beleefd, jammer van die ene stoorzender.
200 is geniaal dat en die 5 erna daar zijn ze zelden over geraakt

Ik moet nu in de cinema mensen hun rugzak controleren op bommen, maar wat doe je als er 1 in zit?

Bommen zijn niet toegelaten in de zaal, u kan ze daar leggen bij de rivercola en de piratochips en na de vertoning terug meenemen.

Er staat er daar ene te hakken aan de kassa, wat doen we? Hem water geven, dat em ni uitdroogt?

Stop met te hakken aan de kassa!

Al te vaak gehoord maar ik blijf daar gewoon strijk bij liggen
 
  • Haha
Waarderingen: JDB
Terug
Bovenaan