Zit ergens aan de laatste 10 min maar ik heb in de auto toch ook al meerdere keren platgelegen.
Die verhalen zijn gewoon legendarisch, op dat vlak vind ik Joost toch zalig.
Dat met die watertoren, demolition derby in de walen en zijn levering in het glazenstraatje :rofl: :rofl: :rofl:
 
Ik ben sinds vorige week eindelijk door alle afleveringen :woohoo:
Deze nog maar 30 min ver maar ook al goed gelachen, Joost is echt wel een goede verhalenverteller.
 
Momenteel al kunnen luisteren tot 'de pauze'. Al paar keer luidop moeten lachen. Wat een energie! En het feit dat Xander het minste aan het woord is zegt heel veel over de combinatie van die 4.
 
Ik ben sinds vorige week eindelijk door alle afleveringen :woohoo:
Deze nog maar 30 min ver maar ook al goed gelachen, Joost is echt wel een goede verhalenverteller.
Eigenlijk alle podcasts waar de Joost al ingezeten heeft vond ik zeer goed.
Die mens kan echt wel goed vertellen. Denk dat het bij welcome to the AA was dat hij ook eens zat en dat verhaal van toen hij naar een parenclub geweest was :laugh: :rofl:
 
Hetzelfde voor Joost Vandecasteele.
Ik vind hem hilarisch, maar ik moet me steeds mentaal voorbereiden op hem en in de juiste stemming zijn.
Als ik hem toevallig hoor of zie kan ik het dikwijls niet aan.

Ik zet dikwijls podcast afleveringen in een queue en toen de aflevering met hem in WTAA startte heb ik ze moeten overslaan en achteraf ernaar terug moeten keren want ik werd zot. 😅
 
Ik vind hem hilarisch, maar ik moet me steeds mentaal voorbereiden op hem en in de juiste stemming zijn.
Als ik hem toevallig hoor of zie kan ik het dikwijls niet aan.

Ik zet dikwijls podcast afleveringen in een queue en toen de aflevering met hem in WTAA startte heb ik ze moeten overslaan en achteraf ernaar terug moeten keren want ik werd zot. 😅
Snap ik volledig. Eerste keer dat ik die mens zag was ik 14 ten tijde van een laatste groet en dan is dat gewoon een rare versie van professor Gobelijn. Toen ik hem jaren later in een Fokcast zag was mijn beeld al wat anders. En in Mosselen is hij gewoon zalig als ongeleid projectiel
 
Hetzelfde voor Joost Vandecasteele.
Ik verlang al naar die aflevering. De stukken dat ik van die mens al gehoord en gezien heb zijn zalige absurditeit.
En ik ga strijk telkens William hem nadoet, dat kan hij niet genoeg doen voor mij :ROFLMAO:
 
Ik verlang al naar die aflevering. De stukken dat ik van die mens al gehoord en gezien heb zijn zalige absurditeit.
En ik ga strijk telkens William hem nadoet, dat kan hij niet genoeg doen voor mij :ROFLMAO:
Jeroen leenders zijn imitatie in comedy cup 2008(?) was ook wel top.
 
Eigenlijk alle podcasts waar de Joost al ingezeten heeft vond ik zeer goed.
Die mens kan echt wel goed vertellen. Denk dat het bij welcome to the AA was dat hij ook eens zat en dat verhaal van toen hij naar een parenclub geweest was :laugh: :rofl:
Bizar dat zijn shows zo slecht zijn/waren. Beetje het omgekeerde van Xander. Die maakt wel geestige shows, maar vind die in podcasts heel flauw, en lacht ook steeds heel luid met zijn eigen matige tussenkomsten.

Wel heel vermakelijke aflevering, de Mammoetkat. En Scheire int meetseslands precies Walput die in de podcast zat. Toch zonde dat Sinterdhoase zijn manieren niet kon houden. Had die ook wel graag eens in een podcast gehoord. Want ondanks de fouten die hij maakte, toch ook vooral heel veel legendarische tv gemaakt.
 
Dat dialect is ook gewoon heerlijk natuurlijk ...
Ze hadden het er ook efkes over, jammer dat dit gaat verdwijnen, al die dialecten op termijn, je merkt nu dat heel veel mensen veel minder dialect (kunnen) spreken/verstaan :(
 
Terug
Bovenaan