In die met Dries hebben ze het inderdaad over om een 'gespeeld afscheid' op te nemen ofzo.

Toch wel sterk de indruk dat deze live reeks met Jelle bedoeld zijn om te abonneren op Xander zijn complete content en de beelden ervan te zien :fingerguns:
Wel, dat denk ik ook al lang. En met de laatste aflevering ben ik 100% zeker.
Het eerste half uur was 100% een kijk- ipv luistergedoe.
En dan met de foto's die ze projecteren.


Ik ben al lang aan het twijfelen, maar ik vind 8€/m er wat over voor de 2 afleveringen per maand te kunnen bekijken ipv enkel te luisteren. (Tenzij er nog andere voordelen zijn aan abonnee te zijn)
 
Wel, dat denk ik ook al lang. En met de laatste aflevering ben ik 100% zeker.
Het eerste half uur was 100% een kijk- ipv luistergedoe.
En dan met de foto's die ze projecteren.


Ik ben al lang aan het twijfelen, maar ik vind 8€/m er wat over voor de 2 afleveringen per maand te kunnen bekijken ipv enkel te luisteren. (Tenzij er nog andere voordelen zijn aan abonnee te zijn)
Zijn de laatste niet allemaal opnames van live shows in een theater?
 
Zijn de laatste niet allemaal opnames van live shows in een theater?
Ja idd.
Maar vroeger deden ze dat ook wel eens, en dan was er veel minder visuele humor.

Pas op, ik vind het zalig voor de mensen die er zitten, ik had ook tickets voor in Zele (met Wim Willaert) maar dat is verzet geweest omdat Jelle ziek was. Op de nieuwe datum had ik andere verplichtingen dus ben niet kunnen gaan jammer genoeg.



Het kan zijn dat ik mss eens een maandje me ga abonneren als alles ivm hun "tour" nu online staat. Om die dan eens allemaal te bekijken.
 
Terug
Bovenaan