Gisteren begonnen met naar deze podcast te luisteren (begonnen bij het begin 😅), momenteel zit ik aan Mosselen om Half Twee #9 - Ik mis teletekst.

Ik beluister het tijdens m'n werk, ik had geen idee waarover het ging gaan of wie de host was maar ben wel aangenaam verrast.
Vooral de uitzendingen waar Gilles in meedoet vind ik meestal het grappigste.
Aflevering 7 mr Frodo vond ik dan weer zeer flauw (geleuter over Disneyland) en met gasten die denken grappig te zijn maar het toch niet bleken (de Geens).

In elk geval is het een vrij amusante podcast met leuke, vaak grappige verhalen.

Ik heb hier gelezen dat Dimi en Gilles ook hun eigen podcast hebben, die ga ik dan ook eens beluisteren want kvind die 2 dan weer hilarisch (het zal wel helpen dat ik uit die streek ben en hou van het Aalsters dialect 😅)

Ik ben op begin 2023 begonnen en zit nu (al) aan #296. 😅

Ik vind de afleveringen met de 3 (Xander, Gilles en Dimi) over het algemeen wel de beste.
Sinds hij naar Antwerpen verhuisd is en meer podcasts deed met Fokke vond ik het iets minder. Vooral aangezien het dan meer over films en "mannekes" ging. Superhelden films en zo zeggen mij niets dus waren dat steedsinder interessante delen voor mij.
Maar ik blijf het een top podcast vinden.

Eens ik #300 beluisterd heb ga ik de aflevering waarin ze hun strip voorlezen nog meepikken (met de strip zelf op m'n schoot) en dan begin ik aan "We zien wel", de spin-off van Gilles en Dimi. Dat zijn (jammer genoeg denk ik) maar 11 afleveringen.
Daarna even bijbenen met WTAA en dan doe ik terug vrolijk verder.


@Sir_Bongiovi bekijk zeker hun filmpjes op YouTube (De Gilles-Spot, Finding a format, ...)




@Agony , in vind Gilles zijn woordgrapjes hilarisch :ROFLMAO: 😅
 
Is de Fokcast de moeite volgens jullie?
Niet alles maar is meestal wel fun. Is enerzijds Fokke die in de kelder van café the joker de comedian interviewt die die avond speelt. Met corona is hij ook " top 10's " van vanalles en nog wat gaan doen (vooral film soms ook muziek gerelateerd) en houdt hij ook veel top 10's van de films van overleden regisseurs en of acteurs. Bij de comedians kijk ik naar wie het is bij de films kijk ik wel altijd
 
Niet alles maar is meestal wel fun. Is enerzijds Fokke die in de kelder van café the joker de comedian interviewt die die avond speelt. Met corona is hij ook " top 10's " van vanalles en nog wat gaan doen (vooral film soms ook muziek gerelateerd) en houdt hij ook veel top 10's van de films van overleden regisseurs en of acteurs. Bij de comedians kijk ik naar wie het is bij de films kijk ik wel altijd
Idem. Bij Fokke heeft het een tijdje geduurd vooraleer in door zijn drukte kon kijken en nu apprecieer ik hem en zijn manier van hosten.
 
@Agony , in vind Gilles zijn woordgrapjes hilarisch :ROFLMAO: 😅

En dat hij er vervolgens zelf veel te hard mee lacht stoort u niet? ;)

Nee, ieder zijn ding he. En soms vind ik ook wel dat er goede tussen zitten. Maar als Jelle De Beule erbij zit is zijn geldingsdrang wel veel te groot, en vind ik hem ongelofelijk irritant.

Vond het mooi bij de reünie aflevering hoe William een paar keer benoemde hoe niemand met zijn slechte moppen lachte. :)
 
En dat hij er vervolgens zelf veel te hard mee lacht stoort u niet? ;)

Nee, ieder zijn ding he. En soms vind ik ook wel dat er goede tussen zitten. Maar als Jelle De Beule erbij zit is zijn geldingsdrang wel veel te groot, en vind ik hem ongelofelijk irritant.

Vond het mooi bij de reünie aflevering hoe William een paar keer benoemde hoe niemand met zijn slechte moppen lachte. :)
Haha, dat vind ik er net het leukste aan. Dat hij met zichzelf lacht.

En in vind Jelle zijn "geldingsdrang" ook net leuk. Het komt me heel gespeeld over waardoor in het eerder grappig dan irritant/zielig vind.

Ik heb een raar gevoel voor humor, dat weet ik van mezelf




Ondertussen #300 en alles van WZW beluisterd 🥳

Nu nog 8 afleveringen van WTAA en ik start terug aan de rest van de Mosselen.
 
Haha, dat vind ik er net het leukste aan. Dat hij met zichzelf lacht.

En in vind Jelle zijn "geldingsdrang" ook net leuk. Het komt me heel gespeeld over waardoor in het eerder grappig dan irritant/zielig vind.
Dat interpreteer ik toch anders. Komt bij mij toch vooral over als onzekerheidslachje. ;)

Net dat hij bij Jelle precies steeds wil tonen hoe nen grappigen pee hij is.

Goed, lijkt mij nen braven mens, en in We Zien Wel stoor ik er mij nauwelijks aan.
Behalve aan soms heel slechte sketchkes. ;)
 
Jens Dendoncker is wel een aanwinst, oa de geopolitieke toestand, duo met Fokke en de Japanse sex met Alex Agnew. :rofl:
 
Hier ondertussen aan aflevering 179. Het blijft ene hilarische podcast maar zoals hier reeds eerder aangehaald is Gilles toch meer een stoorzender.
Die tapt toch altijd van het zelfde vaatje "tekenwinkel, woordgrapje, ik doe aan kunst"

Ik amuseer me wel kostelijk als William Boeva er in zit. Die zijn Joost Vandecasteele imitatie is hilarisch
 
Na de Wezienwel podcast en een 20 tal afleveringen (2012) van Mosselen te beluisteren begint Gilles inderdaad iets meer op de zenuwen te werken, kheb het gevoel dat ik z'n verhalen al zijn uitverteld en dan maar vaak uit hetzelfde vaatje tapt. Al vind ik de afleveringen met Boeva, Geens, Seppe,... ook niet bijzonder grappig 😏 misschien is het gewoon tijd om een andere podcast op te zetten 😅
 
Na de Wezienwel podcast en een 20 tal afleveringen (2012) van Mosselen te beluisteren begint Gilles inderdaad iets meer op de zenuwen te werken, kheb het gevoel dat ik z'n verhalen al zijn uitverteld en dan maar vaak uit hetzelfde vaatje tapt. Al vind ik de afleveringen met Boeva, Geens, Seppe,... ook niet bijzonder grappig 😏 misschien is het gewoon tijd om een andere podcast op te zetten 😅
Geen enkele podcast is gemaakt om er zoveel op korte tijd erdoor te duwen denk ik.
 
Net als bij Van Peel had je het gevoel dat hij kinderloos gingen blijven (ook al omdat ze dat tussen de lijnen al eens lieten optekenen min of meer).

Ik kijk al uit naar hun volgende shows :biglaugh:
 
Terug
Bovenaan