Vraagje voor de experts, als je iemand zou moeten overtuigen om ernaar te beginnen luisteren, met welke aflevering zou je dit het best kunnen doen?

(Persoon in kwestie volgt al ruime tijd WTAA en is fan van Xander)



Veel plezier. Ik ben begin januari gestart, en zit nu aan aflevering 106. Nog geen seconde beklaagd. Enkel jammer dat ik er nooit vroeger aan begonnen was. De sound issues zijn snel weg.
Gewoon geen pussy zijn en bij 0 beginnen. Ik heb enorm genoten van zover terug in de tijd geworpen worden en mee te groeien.
Als je echt fan bent beleef je toch ook een hoop lol aan die eerste afleveringen.

Ondertussen ben ik na een kleine pauze toch alweer aan aflevering 135 aanbeland
 
Thx voor de suggesties!!

Tranen in de ogen van het lachen bij de Jommeke aflevering. Ik heb het af en toe moeten pauzeren omdat ik niet meer bijkwam :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Als ik denk aan arrested development, dan moet ik denken aan Xander Derycke.

Het is wel leuk om naar te luisteren en ik vind hem ook grappig, maar is dat iemand dat je wilt als (goede) vriend?
Daarvoor lijkt hij te cynisch en te nihilistisch.
 
Laatst bewerkt:
Benieuwd of ik deze wel ga kunnen uitluisteren. Gilles met Jelle Debeule erbij meestal geen topcombinatie.

Het Eddy Wally gegeven zal ook weer uitgemolken worden. En dan nog eens met publiek erbij. Die met Jens Dendoncker en Fokke was nog wel plezant trouwens.
Die met Fokke en Jens was inderdaad plezant maar Gilles was nu ook wel lang geleden. Nu nog Dimi
 
Benieuwd of ik deze wel ga kunnen uitluisteren. Gilles met Jelle Debeule erbij meestal geen topcombinatie.

Na 20 minuten mij toch vooral zitten ergeren. Gilles weer aan het giechelen met alles wat Jelle zegt. Ook veel te luid lachen met eigen, heel slechte, moppen.
Xander ook heel flauw. Enkel Jelle met af en toe een ok moppeke. En dan zit ik nog niet aan het uitgemolken Eddy Wally deel.
 
Begonnen met deze reeks, maar de oude afleveringen zijn toch een bende pubers bij elkaar. Geen probleem mee want Xander was toen nog maar 24, maar ik ben daar te oud voor.

Ze hebben wel mekaar gevonden, want het enige dat ze doen is lachen met iedereen. Zij zijn cool en de rest sucked. Komt echt hautain over eerlijk gezegd. Constant met iedereen lachen.

Dimi heeft ook kunstacademie gedaan hoor ik in een van de podcasts? Heeft hij er iets mee gedaan? Want volgens mij knipt die al 20 jaar kaartjes in cinema aalst.

De stomste job ooit zonder meerwaarde. Iets waar je makkelijk neerbuigend mee kan lachen zeg maar 😉

Niet dat ik dat meen, maar ik maak hier een punt (obvious)
 
Terug
Bovenaan