Nog een nieuwe Opa speelt een spel. Zijn blijkbaar wel maar 9 afleveringen (ik dacht 15) maar het is wel te merken dat Fokke nu al meer onderuit gaat dan in de vorige aflevering dus het wordt enkel beter
 
Laatst bewerkt:
Eerste 2 afleveringen gezien. Best vermakelijk. Al vind ik het jammer dat het voorlopig enkel console is. Ikzelf ben uitsluitend met PC opgegroeid. Ik ga veel nostalgie missen vrees ik.
 
Eerste 2 afleveringen gezien. Best vermakelijk. Al vind ik het jammer dat het voorlopig enkel console is. Ikzelf ben uitsluitend met PC opgegroeid. Ik ga veel nostalgie missen vrees ik.
Denk niet dat ze pc gaming gaan doen nee. Maar misschien spelen ze wel iets dat gij ook ooit hebt gespeeld op pc dan en komt er daar wat nostalgie naar. Elk genre kan funny worden meg dit duo op rts na dan. Buiten space invaders heb ik niks van al die games gespeeld en zelfs zonder nostalgie blijft het overeind vind ik
 
Weer heel leuke aflevering, alleen was Fokke soms wat te irritant vond ik met zeggen wat ze moest doen. Nuja, ik vind die vaker wel te druk en aanwezig als hij in de WTTAA podcast zit, dus zal vooral aan mij liggen.
 
Ligt het aan mij of is er echt weinig interessant aan?
Ik zit hier te kijken en ik snap echt de aantrekking niet. Oude games zijn oude games, veel kan je daar niet nieuws over zeggen
 
Terug
Bovenaan