Komedie Podcast Ben je nog aan het kijken?

sharpshot

Well-known member
Korte beschrijving:
In deze nieuwe wekelijkse podcast praat Xander De Rycke met bekende en minder bekende gasten over hun favoriete televisieprogramma. Animatie, sitcoms, drama, ... Als het een TV-reeks is, kan het besproken worden. De naam van de podcast refereert trouwens naar de confronterende Netflix-waarschuwing die je vast al eens zag passeren op je scherm.

Wil je weten hoe de Vlaamse Homer Simpson zou klinken?
Wil je Xander kwaad horen worden op 'Yu-Gi-Oh!’?
Wil je de pitch voor een reboot van 'De Kat' meemaken?
Dan is 'Ben je nog aan het kijken?' uw nieuwe beste vriend voor de komende weken. Abonneer nu bij jouw lokale podcastboer en mis geen enkele aflevering.
Link: https://www.xanderderycke.be
Taal: Nederlands

741fc11b-ccbd-4b9b-80ce-94b39135dda6.png


Nieuw project van Xander De Rycke, eerste aflevering met Jelle De Beule over The Simpsons nu online.
 
Amai, maar 55 min. die eerste aflevering :p

Dan geef ik het zeker nog wel een kans. Nog eens elke week 2u-3u vinden voor een podcast had al wat moeilijker gelegen.
 
De keizer van podcastland is terug!
Aangename eerste aflevering.
Welke series hopen jullie dat er de revue passeren?
 
Ik bleef (als enige precies :tongue:) wat op mijn honger zitten. Ik vind Jelle De Beule heel tof, ik vind Xander tof, maar ik vond dit nu niet superspeciaal of zo.
De imitaties van Jelle waren grappig en leuk om eens te horen.

Uiteindelijk hebben ze gewoon een klein uur een hoop grappen uit The Simpsons opgenoemd en half nagespeeld. Dat is oké, maar ik had toch iets meer diepgang verwacht. De weetjes waar ze af en toe mee afkwamen waren interessant, dat mochten er meer zijn voor mij.
 
Volg jou toch ook wel. Het bleef soms wat teveel hangen bij het Quotes droppen/Jokes naspelen.
Dat mag er zeker en vast in, maar de weetjes mochten inderdaad wat meer op de voorgrond treden.
 
Ik bleef (als enige precies :tongue:) wat op mijn honger zitten. Ik vind Jelle De Beule heel tof, ik vind Xander tof, maar ik vond dit nu niet superspeciaal of zo.
De imitaties van Jelle waren grappig en leuk om eens te horen.

Uiteindelijk hebben ze gewoon een klein uur een hoop grappen uit The Simpsons opgenoemd en half nagespeeld. Dat is oké, maar ik had toch iets meer diepgang verwacht. De weetjes waar ze af en toe mee afkwamen waren interessant, dat mochten er meer zijn voor mij.
Akkoord. Had ook graag extra weetjes gehoord. Voor de rest was het leuk om nog eens al die jokes te horen, en mezelf erop te betrappen dat ik ze nog zelf allemaal perfect ken. Misschien zelfs nog beter dan Xander en JDB. Vb 'that kid has bosoms' ipv 'that kid has boobs'. Het specifieke woordgebruik maken hun jokes net zo super.
 
Ondertussen ook geluisterd. Ben ook wel akkoord met @kakature. Was zo precies een beetje herinneringen ophalen uit de oude doos. Op zich wel leuk, maar erg diepgaand was het verder niet.

Ga wel verder luisteren, maar wsl enkel de afleveringen eruit pikken over shows die mij interesseren.
 
Vond het matig. Het was leuk om oude grappen te horen maar het bleef allemaal toch wat oppervlakkig en misschien iets te luchtig? Vond het al boeiender als ze het over Napu hadden. H
 
Sluit ik me wel bij aan. Als het volgende keer over een serie gaat die ik niet ken/gezien heb, dan zie ik weinig redenen om er naar te luisteren.
 
Xander heeft vandaag in de stream een deel van de planning vrijgegeven:
Woensdag is het met Joey Kwan over Anime reeksen
Week erna met Adriaan VDHoof over De Kat,
Daarna met Senne Misplom over lgbtq+ in tvreeksen
Daarna Lieven Scheire over Inside no9

2delige seizoensfinalee zouden met internationale gasten zijn:
Voorlaatste aflevering is over Kobra Kai.
Laatste aflevering over oude sitcoms zoals Cheers en Frazier
 
Ik had er iets meer van verwacht dan enkel de moppen te herhalen.
Een goeie vraag had geweest: hoe zou jij de serie afsluiten in de laatste aflevering?
 
Terug
Bovenaan