Komedie Podcast Ben je nog aan het kijken?

Senne Misplon vond ik eigenlijk wel interresant. Het mocht misschien iets meer over Sense8 an sich gaan maar hij legde wel heel duidelijk uit wat nu juist de visie van transpersonen op representatie uit
 
De Kat was wel een heel goeie aflevering, net als The Simpsons.

Die andere 2 afgezet na 5 minuten. Die laatste nog weinig met het concept te maken.

Bij dat opgedraaid Anime vrouwtje had hij toch wel iemand beter kunnen vinden om over Anime te praten.
 
BUMP!

toffe start van het nieuwe seizoen, met twee super interessante gasten: comedian Jen Kirkman, die oa mee schrijft aan Ms Maisel en Alec Sulkin, showrunner van Family Guy

(de aflevering met fokke heb ik geskipt wegens overdosis Fokke :D)
 
Aflevering met die 2 opgedraaide vrouwmenschen van de Volksjury wijselijk geskipt.

Aflevering met Hakim over Parks and Recs heel leuk!
 
Aflevering met Hakim over Parks and Recs heel leuk!
Ook pas geluisterd. Had om de 1 of andere reden nog niet gehoord van die serie, ook al ben ik een fan van The Office. Serie staat op Prime en ondertussen al 1 aflevering gezien. Werd er niet direct warm van, maar blijkbaar moet je dus doorbijten tot S2. Gelukkig maar 6 afleveringen in S1 ;)
 
Ook pas geluisterd. Had om de 1 of andere reden nog niet gehoord van die serie, ook al ben ik een fan van The Office. Serie staat op Prime en ondertussen al 1 aflevering gezien. Werd er niet direct warm van, maar blijkbaar moet je dus doorbijten tot S2. Gelukkig maar 6 afleveringen in S1 ;)
Had jaren geleden, in het download era, ook de eerste bekeken, en vervolgens de reeks wat links laten liggen.

Momenteel 1 van mijn favoriete humoristische reeksen aller tijden!

Je moet eerst een band creëren met de personages, maar stuk voor stuk zijn het echt wel top personages.

Ik vind het persoonlijk pakken beter dan The Office US. Ron Swanson en Andy vind ik hilarisch.
 
ben meer fan van de 'special guests' dan van de reguliere afleveringen
Xander heeft er een paar geweldig interessante uit gekozen! Zeker die showrunner van Family Guy was top
 
Toch een zeer bizarre podcast geworden.

Het oorspronkelijke concept, ik nodig wat kammeraden uit die spreken over hun favoriete reeks ondertussen ook al ver achter ons. Zowel de gasten, als de reeksen, spreken mij week na week minder aan.
 
Toch een zeer bizarre podcast geworden.

Het oorspronkelijke concept, ik nodig wat kammeraden uit die spreken over hun favoriete reeks ondertussen ook al ver achter ons. Zowel de gasten, als de reeksen, spreken mij week na week minder aan.
ik luister ook minder dit seizoen, en de afleveringen waar ik wél naar uit keek (The Boys en Fleabag) gingen de helft van de tijd over iets anders 🤷‍♂️
langs de andere kant snap ik Xander wel dat hij wat minder bekende mensen aan het woord wil laten
 
ik luister ook minder dit seizoen, en de afleveringen waar ik wél naar uit keek (The Boys en Fleabag) gingen de helft van de tijd over iets anders 🤷‍♂️
langs de andere kant snap ik Xander wel dat hij wat minder bekende mensen aan het woord wil laten
Niet echt een probleem met de onbekendere gasten, maar vooral met de gekozen reeksen. Boeien mij persoonlijk totaal niet meer. Jammer, want die van The Simpsons en De Kat vond ik leuke afleveringen.
 
Bij de aflevering van The Boys sprak Xander meer dan Rob, ging inderdaad misschien tien minuten over de reeks. Maar waarom die reeks zo geniaal is, kwam eigenlijk amper aan bod. Zeer weinig diepgang. Maar ik heb me wel uiterst vermaakt met de nostalgische series uit het eerste seizoen.
 
Toch een zeer bizarre podcast geworden.

Het oorspronkelijke concept, ik nodig wat kammeraden uit die spreken over hun favoriete reeks ondertussen ook al ver achter ons. Zowel de gasten, als de reeksen, spreken mij week na week minder aan.
Ik vond de meest recente toch een aangename. Toch twee enorme liefhebbers van horror. Leuk om te horen.
 
Ik vond de meest recente toch een aangename. Toch twee enorme liefhebbers van horror. Leuk om te horen.
Ja, niet echt mijn genre vrees ik. Denk niet dat ik daar dan veel aan ga hebben? Of ook de moeite als je niet veel horror films hebt gezien? (Niet teveel verwijzingen enzo)
 
Ja, niet echt mijn genre vrees ik. Denk niet dat ik daar dan veel aan ga hebben? Of ook de moeite als je niet veel horror films hebt gezien? (Niet teveel verwijzingen enzo)
Het gaat vooral over die serie 'Tales of the Crypt'. Daarnaast veel verwijzingen naar klassiekers zoals Scream, Nightmare on Elm Street,...

Ik vind het gewoon interessant als mensen veel kennis hebben over een onderwerp. De gast heeft een horrorpodcast (Klokslag 12) en dus weet hij ondertussen wel veel van het genre.
 
Terug
Bovenaan