Ook beginnen luisteren naar deze nadat ik wat stuff van Xander De Rycke beluistert heb tijdens de lockdown.
Die "eerste" was idd best wel grappig, die Fokke vond ik wel wat irritant veel (en luid) lachen, maar mss moet ik hem nog leren kennen :unsure:
 
Ook beginnen luisteren naar deze nadat ik wat stuff van Xander De Rycke beluistert heb tijdens de lockdown.
Die "eerste" was idd best wel grappig, die Fokke vond ik wel wat irritant veel (en luid) lachen, maar mss moet ik hem nog leren kennen :unsure:
Fokke moet je wat leren kennen ja, man went wel en groeit ook in het format.

Bedoel je dat je begonnen bent bij nummer 1 of bij de nieuwe afleveringen vanaf 301?
 
Laatst bewerkt:
Is het nog de moeite om vanaf aflevering 1 (van de originele dus) te beginnen?

Ik ben ergens maart 2020 begonnen aan podcasts met WTAA (ep 155 nu), en eens ik daarmee bijgebeend ben denk ik om Mosselen te beginnen beluisteren..
 
Is het nog de moeite om vanaf aflevering 1 (van de originele dus) te beginnen?

Ik ben ergens maart 2020 begonnen aan podcasts met WTAA (ep 155 nu), en eens ik daarmee bijgebeend ben denk ik om Mosselen te beginnen beluisteren..
Ja ik denk van wel. Toffe interviews en hilarische conversaties. Tgaat even duren om alles in te halen maar wel een leuke bezigheid.

Sommige running jokes ga je bij de nieuwe ook niet begrijpen zonder de oude te kennen (al Dimi zijn STOKpaardjes)
 
Heel slechte laatste aflevering. Die live afleveringen vind ik sinds de comeback echt niet aangenaam meer. Iedereen is precies nog meer opgedraaid dan vroeger, maar, zo lijkt het, ook minder grappig.

Hoe Agnew daar constant iedereen onderbreekt als het even niet over hem gaat met zijn vervelende en vaak helemaal niet zo grappige imitaties.
 
Laatst bewerkt:
Allez, hem hier ook nog wat liggen afzeiken. :hug:
Zou je met doktersvoorschrift willen aanraden om gewoon alles met Agnew in voor een tijdje te mijden, Hans

Ik heb me er alleszins weer goed mee geamuseerd. Zowel Fokke als Alex hebben altijd al de neiging gehad snel te onderbreken
heb niet het gevoel dat ze dat nu meer doen dan anders
 
Allez, hem hier ook nog wat liggen afzeiken. :hug:
Zou je met doktersvoorschrift willen aanraden om gewoon alles met Agnew in voor een tijdje te mijden, Hans

Ik heb me er alleszins weer goed mee geamuseerd. Zowel Fokke als Alex hebben altijd al de neiging gehad snel te onderbreken
heb niet het gevoel dat ze dat nu meer doen dan anders
Fokke vind ik inhoudelijk interessant maar maak eens de zin af gast!
 
Allez, hem hier ook nog wat liggen afzeiken. :hug:
Zou je met doktersvoorschrift willen aanraden om gewoon alles met Agnew in voor een tijdje te mijden, Hans

Ik heb me er alleszins weer goed mee geamuseerd. Zowel Fokke als Alex hebben altijd al de neiging gehad snel te onderbreken
heb niet het gevoel dat ze dat nu meer doen dan anders

Als dat uwen humor is dan is dat wss een pak minder storend. Maar die constante onderbrekingen om dan de eene flauwe mop na de andere te maken, mag ik toch wel benoemen?

En ja, ik snap waarom hij het doet, weer voor een publiek, de show weer willen stelen. Na al die afgelaste shows. Maar van een professionele comedian zou je toch mogen verwachten dat meer dan 20% van uw moppen op zijn minst een glimlach doen verschijnen op u gezicht.

En ik heb niets tegen die man trouwens, lijkt mij nog een toffe brave man. Ik ga ook gewoon blijven luisteren. En als hij mij irriteert ga ik dat hier gewoon blijven neerpennen.

Eerste deel van de laatste WTTAA over de deepfakes irriteerde den Alex trouwens allerminst.
 
for the record: Ik ben zelf nooit fan geweest van zijn comedy shows hoor
ik snap ook wel waar je je aan ergert, maar ik heb daar blijkbaar veel minder last van
ik hou ook gewoon van die chaotische interactie tussen hen, los van de soms idd flauwe humor.
 
Ik heb Xander pas een dikke 4 jaar geleden ontdekt, toen ik de zaalshows van Alex nog eens aan het bekijken was op youtube. Dus vandaag op Spotify eens naar de Mosselen Podcast op zoek gegaan, tot mijn grote verbazing was de 1ste iets in 2011 al? Heb er tot nu toe een dikke 10 beluisterd, vind ze wel funny, enkel die Gilles heb ik een aversie voor, weet niet goed wat denken van die gast. Ook komen er namen voorbij die zo te horen ook comedy doen, waar ik nog NOOIT van gehoord heb.
 
Terug
Bovenaan