Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht dat ze net klein zijn, ze zijn kleiner dan een gebald vuistje.Jawadde, dikke venkels zeg! Ik heb precies een smaller ras of slechtere groei-omstandighedenMooi!
Staan hier in compostgrond met mestkorrels er door, veel zon.De brocolis blijven maar komen hier....
Eerste lemon drop pepers bijna oogstklaar.
Ik doe eventjes een grote onkruid-wieden-sessie voor ik hier foto's post.![]()

Ik dacht dat ze net klein zijn, ze zijn kleiner dan een gebald vuistje.Staan hier in compostgrond met mestkorrels er door, veel zon.
Zal een ander ras zijn (ik meen dat ze eerder voorzien waren op najaarsteelt).Ras is Tauro F1 bij mij.Haha, die van mij groeien in de lengte danZal een ander ras zijn (ik meen dat ze eerder voorzien waren op najaarsteelt).

heel veel bloemen maar voorlopig maar 1 coeur de boeuf-tomaat die serieuze proporties aanneemt maar nog niet rijp is (als die al zal rijpen zelfs?).
Morgen die ene plant eens checken, je zou wel gelijk kunnen hebben.Die tomaten die achter blijven, zitten die planten goed in de grond?
Giet er eens 2l water op en goed aanduwen. Misschien zit die nog altijd in zijn startkluit te eten....
Ajuinen zijn wel ongeveer nu oogstklaar als je ze vroeg gezet hebt (pootuien verinderstel ik?)
Hier ook romanesco van 1m plant en maar 10cm kool
De rest, geduld hebben.