Mijn volgende break/vakantie

Zuid Europa he :p . Malta, Zuid-Italië, Cyprus (zal al wel richting de vier uur vliegen gaan, mogelijks iets meer), Zuid-Spanje, Portugal, ... .

Indien niet in Europa, alles kanten van Egypte (zal ook wel vier uur of meer zijn vliegen), Marokko, Tunesië, ... .

Edit: En de Canarische effectief ook, zal ook niet zo veel meer dan vier uur vliegen zijn denk ik... .
 
Agadir & Taghazout.

Afhankelijk van uw goesting (strandvakantie of actiever?) een tour maken daar. Deze zomer ook gedaan door Marokko en was toch wel positief verrast.
 
September: Vijf dagskes Napels :love:

Oktober: Vier dagskes Zeeland :love: .

November: Tien dagen Cuba :love: :love: .

December: Tien dagen Lapland:love::love: :love:.

Januari: Boterhammekes met choco in België :laugh: .
Gij hebt nogal wat verlof bij de polies :eek:
 
Van vorig jaar ook nog meegepakt maar ik kwam dit jaar op 52 dagen op 01 januari standaard is 36 denk ik, weet ik niet vanbuiten eerlijk gezegd ;) . Heb er nog vijf ofzo die ik moet oppakken voor mei 2024 nu.

(Plus zit overal weekend bij, in november paar feestdagen in t verlof etc).
Wij hebben er een 40-tal, maar ze hebben de overdracht van verlofdagen naar het jaar nadien stopgezet. Je hebt de keuze om die te cashen of die in het pensioenspaarpotje te steken. We kunnen ook via het cafetariaplan extra verlofdagen aanvragen.
 
Wij hebben er een 40-tal, maar ze hebben de overdracht van verlofdagen naar het jaar nadien stopgezet. Je hebt de keuze om die te cashen of die in het pensioenspaarpotje te steken. We kunnen ook via het cafetariaplan extra verlofdagen aanvragen.
Verlofdagen via het cafetariaplan? Wilt dat zeggen dat er soms verlofdagen op de menu staan? :unsure:
 
Omdat ik een rund ben, en mijn hoofdvakantie heb opgebouwd met vakantiedagen ipv ADV-dagen (zij worden per half jaar ineens gecrediteerd) moet ik nog 6 dagen ergens naartoe dit jaar, omdat die niet naar volgend jaar overgeheveld kunnen worden. Aan't denken aan Budapest. Maar Riga of Tallinn trekt mij ook wel.
 
Omdat ik een rund ben, en mijn hoofdvakantie heb opgebouwd met vakantiedagen ipv ADV-dagen (zij worden per half jaar ineens gecrediteerd) moet ik nog 6 dagen ergens naartoe dit jaar, omdat die niet naar volgend jaar overgeheveld kunnen worden. Aan't denken aan Budapest. Maar Riga of Tallinn trekt mij ook wel.
Ik ben er zelf nog niet geweest maar Letland is naar het schijnt geweldig. Vlakbij Riga mooie stranden en de bossen zijn ook niet veraf. Veel van die houten paden om te bewandelen.
 
Omdat ik een rund ben, en mijn hoofdvakantie heb opgebouwd met vakantiedagen ipv ADV-dagen (zij worden per half jaar ineens gecrediteerd) moet ik nog 6 dagen ergens naartoe dit jaar, omdat die niet naar volgend jaar overgeheveld kunnen worden. Aan't denken aan Budapest. Maar Riga of Tallinn trekt mij ook wel.
Gewoon dit corrigeren? In het tooltje dat wij gebruiken gaat dit perfect en dan corrigeert de werkgever dit via Sdworks. No problemo hier.
 
Omdat ik een rund ben, en mijn hoofdvakantie heb opgebouwd met vakantiedagen ipv ADV-dagen (zij worden per half jaar ineens gecrediteerd) moet ik nog 6 dagen ergens naartoe dit jaar, omdat die niet naar volgend jaar overgeheveld kunnen worden. Aan't denken aan Budapest. Maar Riga of Tallinn trekt mij ook wel.

Riga een jaar of 15 geleden gedaan met kameraden en vond ik niet zo spectaculair. Hadden een soort van pub crawl tour gedaan met door de dag rondleiding door de stad. Ik denk dat ze minstens 10 keer over een gebouw heeft gezegd "this used to be a warehouse, now it's ..." Het laatste gebouw zei ze dan "this used to be a ..., now it's a warehouse"

Budapest een jaar of 4 geleden geweest (met de vrouw) en ga er over twee maanden terug naar toe (met kameraden). Vond het een heel propere stad, fijn om te wandelen, mooie gebouwen. De thermen zijn zalig, eten was zeer lekker en goedkoop en veel toffe "ruin bars"
 
Half oktober nog eens naar Valencia voor 5 daagjes - met peuter van 1,5j.
Tips, aanraders?

Typische zaken zijn al gekend natuurlijk: strand, leuk fietsen in de Turia garden, Oceanografic, ...
 
Ik ben er zelf nog niet geweest maar Letland is naar het schijnt geweldig. Vlakbij Riga mooie stranden en de bossen zijn ook niet veraf. Veel van die houten paden om te bewandelen.
6j geleden voor een trouw naar Jurmala moeten gaan. Was wel heel mooi daar, maar in juni toch nog te koud om even te gaan zwemmen. En niet zo goedkoop in feite.
De gigantische villas spraken wel boekdelen over de Russische rijkdom (nu en van tijdens de sovietperiode).

Voor goed weer en deftige prijzen boek je gewoon een vluchtje naar Thessaloniki en ga je naar Halkidiki.
 
Omdat ik een rund ben, en mijn hoofdvakantie heb opgebouwd met vakantiedagen ipv ADV-dagen (zij worden per half jaar ineens gecrediteerd) moet ik nog 6 dagen ergens naartoe dit jaar, omdat die niet naar volgend jaar overgeheveld kunnen worden. Aan't denken aan Budapest. Maar Riga of Tallinn trekt mij ook wel.
Boedapest veel meer te zien dan tallin
 
Voor Pasen volgend jaar heb ik een citytrip naar Krakau geboekt. Al is vijf dagen (inclusief heen- en terugvlucht) misschien wat te lang. Sowieso ga ik een daguitstap naar Auschwitz en de zoutmijnen doen en misschien nog een andere naar Zakopane als er niet veel meer te zien is in Krakau. Voor een trekking volgend jaar twijfel ik nog tussen de GR20 (een week weliswaar) en Noorwegen. Beide kan ook, maar 't is dan behoorlijk kut met peren dat dit altijd in de zomerperiode is terwijl ik dit toch liever wil spreiden over de rest van het jaar.
 
Terug
Bovenaan