Mijn volgende break/vakantie

Vrijdag vertrekken we naar Valencia waar we verwelkomd zullen worden met heerlijk strontregen en dit voor de hele periode van de vakantie
Ik ken dat van vroeger.

Stuur je vakantiefoto's door van stront regen in het Zuiden van Spanje (en heel die week strontweer) naar bijvoorbeeld uwe nonkel
Post die mens een foto door van hem en mijn tante, aan het zwembad thuis, in badpak onder een stralende zon met de vermelding:
"Een prettige vakantie!" :frown:
 
Toverland vonden wij goed! Kleiner maar 2 goede rollercoasters voor volwassenen en rest voor kids.
Het was enkele jaren geleden dat ik er nog was, maar inderdaad weer heel goed meegevallen. Vriendin die mee was, had haar voet gebroken dus konden we af en toe langs de uitgang binnen maar ook de attracties met wachtrij vonden de kinderen niet te lastig.

Het was mss toevallig maar toch wat pannes. Vlak nadat we (zeiknat) uit de boomstammetjes kwamen, bleven er 3 bootjes onderaan die heuvel staan. Mensen hebben er zeker half uur in vast gezeten. De vriendin stond terwijl aan te schuiven met de jongens aan de blitzbaan terwijl ik met dochtertje paardenmolen en autootjes deed, en toen we daar van terugkwamen, waren ze nog niet opgeschoven (aan gehandicapten kant dus). Ff later ook daar afroep technisch defect. Op terugweg heeft m’n zoon nog een keer Troy gedaan terwijl ik met de andere twee de schommel boot wou doen, maar dochter was nog te klein. Ze is heel flink blijven zitten en wuiven wanneer we voorbij schommelden 😌
Wel allemaal heel goed geslapen vannacht 🤓
 
Half augustus biketripke naar Saalbach/Leogang met enkele vrienden. We proberen elke zomer een uitstap onder the boys te doen. Wat toch meestal blijft lukken, ondanks de helft met een kroost zit.
Na vele jaar steeds naar Morzine te gaan nu toch eens een ander bikepark doen. Verandering van spijs doet eten, ni waar? 😄
Ik kijk er enorm naar uit, de laatste jaren is dat nog de enige moment dat ik eens op mijn DH-bike geraak.
 
volgende trip wordt baskenland(bilbao en san sebastian ) , wou graag nog eens naar Spanje maar ontzag de grote warmte toch wat . Benieuwd wat deze streek te bieden heeft (leuk dat de tour er nu door rijdt , ziet er mooi uit , en die pinchos ga ek zeker eens uitproberen )
 
San Sebastián / Donostia is in mijn ogen een fantastisch mooie stad. Heeft het allemaal. Bergen/natuur, mooi strand, lekker eten, cultuur, niet te toeristisch. Wel niet zo goedkoop als de rest van Spanje maar prijs kwaliteit wel top
 
Ik heb zonet toch nog een huis geboekt in het Zuiden van Frankrijk, 11 dagen met de kids. Buiten lokale daguitstappen was er nog niks gepland in ons verlof dus hebben we maar de hele boel omgegooid.

Ergens in oktober dan eens met z'n tweetjes een citytrip doen als de kids terug naar school zijn.
 
Omdat ik er geen apart topic voor wilt aanmaken, weet iemand of je bluetooth oortjes mag gebruiken in de vlieger? Ik vind het altijd vaag of het toegestaan is of niet.
 
Omdat ik er geen apart topic voor wilt aanmaken, weet iemand of je bluetooth oortjes mag gebruiken in de vlieger? Ik vind het altijd vaag of het toegestaan is of niet.
Heb het al heel vaak gedaan, nooit geklaag over gehoord + tegenwoord met alle airpods etc houden ze het toch niet tegen.
 
Gebruik al jaren bluetooth oortjes, ook voor lange vluchten en nooit problemen gehad.
Idem, namelijk die met rubber isolerende topjes, dan in combinatie met wat kauwgom om het oorsuizen te beperken bij het dalen.
Dit terzijde maar blijft mij verbazen dat sommige mensen nooit last hebben van oorsuizen zonder er iets voor te moeten doen en dat ik telkens weer prijs heb.
 
Idem, namelijk die met rubber isolerende topjes, dan in combinatie met wat kauwgom om het oorsuizen te beperken bij het dalen.
Dit terzijde maar blijft mij verbazen dat sommige mensen nooit last hebben van oorsuizen zonder er iets voor te moeten doen en dat ik telkens weer prijs heb.
Ik had de eerste jaren enorm veel last van het dalen. Toen begonnen met neusspray te gebruiken net voor het dalen en dat was een wondermiddel. Nu steeds minder last, zelfs zonder neusspray te gebruiken.

Edit: ook met skiën vroeger veel last met dalen en nu ook geen last meer van.
 
Omdat ik er geen apart topic voor wilt aanmaken, weet iemand of je bluetooth oortjes mag gebruiken in de vlieger? Ik vind het altijd vaag of het toegestaan is of niet.
Ik zet eigenlijk nooit mijn mobiele data meer uit. Zit foto's te versturen als we al in de lucht zijn enzo... Ik krijg als ik van Spanje naar België vlieg ook meldingen dat 'ik nu in Frankrijk roam'.

Spijtig genoeg nog altijd geen deftig, laat staan gratis WiFi op vluchten.

Vliegtuig is nog nooit neergestort 🤣
 
September: Vijf dagskes Napels :love:

Oktober: Vier dagskes Zeeland :love: .

November: Tien dagen Cuba :love: :love: .

December: Tien dagen Lapland:love::love: :love:.

Januari: Boterhammekes met choco in België :laugh: .
 
Terug
Bovenaan