Mijn volgende break/vakantie

Volgende vakantie is begin december voor 2,5 maand naar Vietnam, Laos en Cambodja met de vriendin. 😎
Nooit in de winter echt op verlof kunnen gaan cuz examens, dus kijk er echt heel hard naar uit naar m'n 'eerste' keer overwinteren.
Noorden van Vietnam (Hanoi, Sapa, Ha Long) zal toch ook wel frisjes zijn rond die tijd, just FYI.

EDIT: misschien is frisjes het foute woord en is mijn beeld van wat koud is niet meer geheel gelijk de gemiddelde Vlaming na 5 jaar in Vietnam... :unsure:
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Noorden van Vietnam (Hanoi, Sapa, Ha Long) zal toch ook wel frisjes zijn rond die tijd, just FYI.

EDIT: misschien is frisjes het foute woord en is mijn beeld van wat koud is niet meer geheel gelijk de gemiddelde Vlaming na 5 jaar in Vietnam... :unsure:

Tgoh, dat zeggen ze van Noord-Thailand ook. Het is wat frisjes dan aan de stranden/het Zuiden (en vooral vochtiger), maar voelde nooit echt koud aan.
 
4 daagjes Londen in februari en waarschijnlijk met vrienden een mini roadtrip door een stukje Engeland (en misschien Wales) in September.
 
Gezien Libië professioneel de nek werd omgewrongen dan maar een verandering in bestemming.
Eerst een weekje Egypte en dan de rest van m'n verlof invullen in Athene. Gelukkig is er hier een topic over om wat ideetjes op te doen.
 
Morgen vertrekken dus voor 5 dagjes zwitserland (eerste keer)
maar met die wind en veel regen zie ik het toch wat somber in :baard: achja we maken er wel het beste van...
 
Altijd gezegd dat Las Vegas wel één van de laatste plekken is waar ik heen wil, maar nu met The Sphere toch wel nieuwsgierig geworden. Volgende week toch die kant uit, dus we maken daar even een tussenstop for a night, wordt het toch een mini-break 😎 .
 
Volgend jaar in oktober met 1 (mogelijks 2) collega naar Séoul en Japan.
Plan was eerst China en Japan.
Momenteel ziet de planning er zo uit.
IMG-20231031-WA0015.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Altijd gezegd dat Las Vegas wel één van de laatste plekken is waar ik heen wil, maar nu met The Sphere toch wel nieuwsgierig geworden. Volgende week toch die kant uit, dus we maken daar even een tussenstop for a night, wordt het toch een mini-break 😎 .
Mijn vriendin is heel grote fan van U2 dus ik hing eraan. We zijn begin oktobert 3 dagen naar Las Vegas geweest. De deal was: ik zou meegaan naar U2 als zij mee ging naar de Grand Canyon.

Ik ben geen U2 hater maar ook geen fan. De sphere zelf maakte het toch heel indrukwekkend. De Grand Canyon was zeker ook een aanrader. Voor de rest is Las Vegas een plek waar ik nog niet dood gevonden wil worden. Verschrikkelijk. Ik was er al meermaals geweest voor conferenties (DEF CON, Black Hat,...) maar dan is het zo druk dat we weinig tot niks van de stad zelf zien. Met mijn vriendin had ik de tijd om de toerist uit te hangen.
 
Laatst bewerkt:
Mijn vriendin is heel grote fan van U2 dus ik hing eraan. We zijn begin oktobert 3 dagen naar Las Vegas geweest. De deal was: ik zou meegaan naar U2 als zij mee ging naar de Grand Canyon.

Ik ben geen U2 hater maar ook geen fan. De sphere zelf maakte het toch heel indrukwekkend. De Grand Canyon was zeker ook een aanrader. Voor de rest is Las Vegas een plek waar ik nog niet dood gevonden wil worden. Verschrikkelijk. Ik was er al meermaals geweest voor conferenties (DEF CON, Black Hat,...) maar dan is het zo druk dat we weinig tot niks van de stad zelf zien. Met mijn vriendin had ik de tijd om de toerist uit te hangen.

Tegen U2 sta is zowat hetzelfde; leuke muziek, maar ik ga er niet specifiek geld aan uitgeven. Het concert zelf is on invitation, maar ik ga dus om onbeschaamd even te genieten van een sterk staaltje techniek. Ga hoop en al een halve dag in Vegas zelf zijn; lang genoeg om dat ding te bewonderen, snel genoeg weg om me niet te storen aan de rest 😎 .
 
Hier terug van een tripje Frankfurt (voor de marathon)-Bayreuth (opera)-Loket-Karlovy Vary-Karlstein-Cesky Krumlov. De herstkleuren eind oktober, altijd de moeite, de grandeur in Karlovy Vary eveneens.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Ares
Volgend jaar in oktober met 1 (mogelijks 2) collega naar Séoul en Japan.
Plan was eerst China en Japan.
Momenteel ziet de planning er zo uit.
IMG-20231031-WA0015.jpg
In Hakone op tijd eten zoeken, want dat is echt een dagjestoeristen plek en savonds is daar het echt dood.
Of kobini eten nemen.
Als je nog niet naar Japan geweest ben, lijkt Hiroshima wel veel nachten in vergelijking met Kyoto.
 
Terug
Bovenaan