Mijn volgende break/vakantie

Tegen U2 sta is zowat hetzelfde; leuke muziek, maar ik ga er niet specifiek geld aan uitgeven. Het concert zelf is on invitation, maar ik ga dus om onbeschaamd even te genieten van een sterk staaltje techniek. Ga hoop en al een halve dag in Vegas zelf zijn; lang genoeg om dat ding te bewonderen, snel genoeg weg om me niet te storen aan de rest 😎 .

De techniek was een pareltje. Het concert was gewoon ok.
En verder is dat ding wellicht de meest dure manier om reclame te maken :biglaugh:
 
Na lang zoeken en vergelijken gaan we in de Kerstvakantie eerst naar Qatar voor 2 nachten om dan verder te vliegen naar Oostafrika.


In de Krokusvakantie lijkt Malta een grote kanshebber.
 
Malta, ik vind dat nog altijd één van de mooiste korte reizen die ik ooit gedaan heb, is niet groot (alhoewel als je Gozo, Comino, Blue Lagoon, ... wil doen naast Valletta, kan een week perfect). Heb je echt een mix van cultuur (bijna iedereen heeft er in de loop van de geschiedenis ook wel is gezeten :unsure: ), natuur, rust, gezellige cafés en barrekes, bijna altijd deftig weer, vriendelijke mensen die het Engels machtig zijn.

Kom ik zeker ooit nog terug in Malta en ik ben normaal niet iemand die zo'n klein land twee keer zal doen.
 
Laatst bewerkt:
Hmm, Malta is ook al eens door onze gedachten gevlogen. Is dat iets met een 2-jarige om een mix van chillen en cultuur te doen?
 
De vakantiepuzzel voor 2024 gemaakt en al enkele dingen geboekt met de kinderen; ongeveer 50/50 met caravan of in een huisje
5 dagen Ponypark city (geboekt)
2x verlengd weekend vakantiepark mei en september (te boeken)
5 dagen Beekse Bergen zomer (geboekt)
1 week camping zomer (geboekt)
1 midweek vakantiepark herfstvakantie (te boeken).
Alles samen ~1400 euro voor 29 dagen (incl zwembad en animatie voor de kinderen).

10 dagen Tsjechië in juli (met vliegtuig, huurauto en vakantiehuis) nog te boeken.


Nog 11 dagen vakantie over die ik vooral wil gebruiken voor last minute (verlengde) weekends met de caravan in functie van het weer; met en zonder kinderen 😌
 
De vakantiepuzzel voor 2024 gemaakt en al enkele dingen geboekt met de kinderen; ongeveer 50/50 met caravan of in een huisje
5 dagen Ponypark city (geboekt)
2x verlengd weekend vakantiepark mei en september (te boeken)
5 dagen Beekse Bergen zomer (geboekt)
1 week camping zomer (geboekt)
1 midweek vakantiepark herfstvakantie (te boeken).
Alles samen ~1400 euro voor 29 dagen (incl zwembad en animatie voor de kinderen).

10 dagen Tsjechië in juli (met vliegtuig, huurauto en vakantiehuis) nog te boeken.


Nog 11 dagen vakantie over die ik vooral wil gebruiken voor last minute (verlengde) weekends met de caravan in functie van het weer; met en zonder kinderen 😌
Plezante puzzel.

Ik zal de mijne wellicht pas in de loop van het voorjaar kunnen leggen, al hoop ik de buitenlandse vakantie deze keer toch wat vroeger te leggen. Dit jaar pas begin juni geboekt, maar wel een heel fijn vakantiedomein gevonden. Hopelijk ook eens een aantal dagen met the missus naar een of andere stad.
 
De vakantiepuzzel voor 2024 gemaakt en al enkele dingen geboekt met de kinderen; ongeveer 50/50 met caravan of in een huisje
5 dagen Ponypark city (geboekt)
2x verlengd weekend vakantiepark mei en september (te boeken)
5 dagen Beekse Bergen zomer (geboekt)
1 week camping zomer (geboekt)
1 midweek vakantiepark herfstvakantie (te boeken).
Alles samen ~1400 euro voor 29 dagen (incl zwembad en animatie voor de kinderen).

10 dagen Tsjechië in juli (met vliegtuig, huurauto en vakantiehuis) nog te boeken.


Nog 11 dagen vakantie over die ik vooral wil gebruiken voor last minute (verlengde) weekends met de caravan in functie van het weer; met en zonder kinderen 😌
Ferme puzzel en geen geld. Louter van vroeg boek korting gaat dat toch niet?

Of mis ik iets? Verlengde weekend en midweek zit er nog niet bij zeker?
 
Ferme puzzel en geen geld. Louter van vroeg boek korting gaat dat toch niet?

Of mis ik iets? Verlengde weekend en midweek zit er nog niet bij zeker?
Daar zit alles al in, behalve dus de reis naar Tsjechië. Vroegboek, getrouwheidskorting, lange weekends buiten hoogseizoen en een kampeerplaats voor caravan is beduidend goedkoper dan huisje huren (maar ponypark is sowieso een huisje).
 
In 2025 gaan wij normaal gezien naar Disney World (voor de afwisseling eens geen citytrip of strandvakantie).

Een collega lachte er mee en zei: Dat zijn zotte kosten! Maar hij zit nu wel in Mexico. Kostprijs reisje: 8000 balletjes.
Zijn dat dan géén zotte kosten? Het is maar hoe je het bekijkt zeker? :tongue:
 
In 2025 gaan wij normaal gezien naar Disney World (voor de afwisseling eens geen citytrip of strandvakantie).

Een collega lachte er mee en zei: Dat zijn zotte kosten! Maar hij zit nu wel in Mexico. Kostprijs reisje: 8000 balletjes.
Zijn dat dan géén zotte kosten? Het is maar hoe je het bekijkt zeker? :tongue:
Disney world was wel tof toen ik tien jaar oud was. :fingerguns_r:
 
In 2025 gaan wij normaal gezien naar Disney World (voor de afwisseling eens geen citytrip of strandvakantie).

Een collega lachte er mee en zei: Dat zijn zotte kosten! Maar hij zit nu wel in Mexico. Kostprijs reisje: 8000 balletjes.
Zijn dat dan géén zotte kosten? Het is maar hoe je het bekijkt zeker? :tongue:

Ieder smijt zijn geld door de ruit hoe hij het zelf wilt.
Niets van aantrekken , je kan het toch niet meepakken naar het hiernamaals 😢
 
Weekendje Durbuy eerste weekend december, ook wel tijd geleden dat ik daar nog geweest ben :) .
 
Eind januari naar Florida voor 70.000 Tons of Metal en een dikke week roadtrip erachter (Key West - Orlando etc)
27-28/2 een overnachting in Brighton voor de Fenix Trophy verplaatsing.
9-12/5 verlengd weekend naar Oslo (Fenix Trophy en verlenging eraan breien)

En dan heb ik nog wel wat congé staan voor festivals/een trip in het najaar maar daar is nog niks van beslist.
 
December 2023: Zwarte Woud (3 daagse wandel vakantie met 2 kameraden terwijl de vrouwen naar New York gaan shoppen)
Februari 2024: Mexico met mijn vriendin
Mei 2024: Marbella met mijn vriendin
Juni 2024: Zanzibar met mijn vriendin
Tussendoor nog wat op en af naar ons buitenverblijf in 't buitenland. Heerlijk dat fulltime remote werken.
 
Binnen vier weken vertrek ik naar Nieuw-Zeeland. Ik begin er wel naar uit te kijken :giggle:

Als ik er eindelijk ben, kan ik ook de zeven continenten bezoeken schrappen van m'n bucket list.
 
Begin Februari eindelijk 2 weken verlof!
Plan is om een dikke 17 uur in de vlieger te zitten naar de exotische bestemming....
.
.
.
België.
Eindelijk nog eens goed fritten kunnen boefen, kijk er al naar uit :hurrr:
 
Terug
Bovenaan