Mijn volgende break/vakantie

exCite

Supermoderator
Crowdfunder FE
De threadtitel zegt het al, post hier je volgende trip/break/vakantie.

I'll start: weekendje Ardennen in januari in de buurt van Gouvy!
 
Ergens in maart/april: Valencia
Wij doen met onze provinciale voetbalclub mee aan een Europese cup voor amateur teams en onze volgende uitmatch is naar daar. Ik ga er nog wel een paar dagen effectief verlof aanbreien.
 
Eerst een week verlof in de kerstvakantie met waarschijnlijk een daguitstap met de kinderen.
De volgende is een shortski in Februari naar Ischgl met vrienden (zonder kinderen).
 
Winterberg van 26 tot 29 december (eerste skireis voor de zoon). in juli Canada/New York met de kinderen (eerste vliegreis voor beide kinderen)

Ertussen nog wel eens een 'test'weekend in onze eigen vakantiewoning, die we verhuren, maar zelf nog nooit ervaren of er nog mankementjes zijn. Zal toch beetje als vakantie voelen :)
 
50 dagen/jaar buitenland professioneel, maar is toch telkens een leuke break van de normale sleur.
Later deze week 3 dagen Spanje.
Volgende maand enkele dagen Spanje en 2 weken Argentinië.
Februari één week UAE. Maart 1 week Italië.
In april kan ik gelukkig eens een week op echte reis naar Kreta :)
Enzoverder...
 
Winterberg van 26 tot 29 december (eerste skireis voor de zoon). in juli Canada/New York met de kinderen (eerste vliegreis voor beide kinderen)

Ertussen nog wel eens een 'test'weekend in onze eigen vakantiewoning, die we verhuren, maar zelf nog nooit ervaren of er nog mankementjes zijn. Zal toch beetje als vakantie voelen :)
Zelf geregeld of via een organisatie?
 
50 dagen/jaar buitenland professioneel, maar is toch telkens een leuke break van de normale sleur.
Later deze week 3 dagen Spanje.
Volgende maand enkele dagen Spanje en 2 weken Argentinië.
Februari één week UAE. Maart 1 week Italië.
In april kan ik gelukkig eens een week op echte reis naar Kreta :)
Enzoverder...
Wat doe je dan professioneel dat je zo ver moet reizen?
 
Weekje terug van 24 dagen in India te hebben rondgetrokken. Grotendeels Rajastan en Delhi. Wil volgend jaar graag terug maar misschien nu het zuiden. In februari nog eens een tweetal weken Portugal (liefst ten zuiden van Lissabon, zal ter plekke zien waar ik wel naartoe ga). Vorig jaar ginder Lissabon, Cintra, Cascais en Porto gedaan. Als iemand nog aanraders heeft, welkom.
 
Momenteel echt zin in winterzon, helaas moet ik nu 3000 euro meer ophoesten aan energie t.o.v. vorig jaar , dus zal het een kerstvakantie aan de Belgische kust worden met wat karweien. Wel nog een weekend Ardennen gepland zonder kinderen in de kerstvakantie.

Momenteel al aan het uitkijken voor de paasvakantie en de zomervakantie.
 
Rond de kerstperiode 16 dagen in Costa Rica, in juni staan Bolivia, Peru en Chili op de planning en in augustus wil ik graag een trekking doen rond K2 basecamp. Ik zou ook graag nog een citytrip doen, maar ik weet nog niet waarnaartoe (wellicht Krakau of Praag).
 
Terug
Bovenaan