Mijn volgende break/vakantie

Welke bedrijven zijn dat toch :oink:
In mijn geval was het een IT consultancy bedrijfje in de buurt van Kontich.
Om de 4 jaar een grote reis. Ben zelf toen meegekunnen naar Marokko (Gecharterde vlucht, 20+ gehuurde jeeps,...) en 4j ervoor was het hondensleeën in Lapland.

Minder fancy kantoor en bedrijfswagens dan de concurrentie, maar wel fijnen zaken zoals hierboven.
 
volgende reis wordt normaal citytrip Bologna ergens in april.
Zou ook nog deze zomer een fietsreis willen inplannen (Polen of Tsjechië)
 
Welke bedrijven zijn dat toch :oink:
In mijn geval is dat maatwerkbedrijf de Wroeter on Kortessem.
Wij hebben dit ook hoor. Elk jaar zelfs.
Wij moeten daarvoor wel 1,5 recupdagen afgeven + 1 dag verlof voor vrijdag te kunnen vertrekken.
Vroeger moesten wij totaal geen verlof inzetten voor de grote reizen om de 5 jaar. Dat is ondertussen wel veranderd.
Betaling voor de reis was naar gelang de jaren dienst, meer dan 10 jaar was gratis. Het reisje deze keer is voor iedereen gratis.

Tussen die reizen om de 5 jaar in gingen we ook jaarlijks weg, maar dan met een kleinere groep met busjes (zelf rijden), maar dat is ondertussen wel al enkele jaren geleden.
 
16/2 t.e.m. 2/3 - Hurghada @ Surise Crystal Bay Resort (Huwelijksreis)

We vertrekken al op 15/2 met de Thalys richting Keulen om daar dan een nachtje te slapen.

Terugvlucht is savonds laat dus terug een nachtje slapen in Keulen. De dag erop terug met de Thalys richting Brussel Zuid.

Excursies

*Ballonvlucht boven luxor met zonsopgang, bezoek luxor, vallei der Koningen,...

*bezoek Cairo, museum, piramides met overnachting (zicht op piramides)

*Desert Stargazing Adventure per jeep met bbq diner

Andere dagen gewoon genieten van het hotel. 😁
 
begin februari: midweek "cabin" in belgie
eind februari: weekend efteling
april: week Tenerife
juli: twee weken Italie (ik overweeg om bij terugkeer af te slaan richting europapark en daar als verrassing voor de kinderen er nog twee dagen aan te breien maar dat kost natuurlijk ook wel weer wat, nog wat onzeker dus)
september: weekend Wenen

En in Oekraïne vallen de bommen op hun hoofd... daar ben ik toch soms wel wat mee bezig :S
 
begin februari: midweek "cabin" in belgie
eind februari: weekend efteling
april: week Tenerife
juli: twee weken Italie (ik overweeg om bij terugkeer af te slaan richting europapark en daar als verrassing voor de kinderen er nog twee dagen aan te breien maar dat kost natuurlijk ook wel weer wat, nog wat onzeker dus)
september: weekend Wenen

En in Oekraïne vallen de bommen op hun hoofd... daar ben ik toch soms wel wat mee bezig :S

Wij hadden ticketten om de 25ste naar Kyiv te gaan. Zou onze 2de keer zijn geweest.

Absoluut knettergek om te beseffen wat daar gaande is.
 
Terug
Bovenaan