Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanks had niet door dat er een aparte thread was..
Familie van?![]()
2022 Giro Next Gen
The 3rd Stage of 2022 Giro Next Gen was won by Leo Hayter of Hagens Berman Axeon.firstcycling.com
Speciale uitslag in de Baby Giro vandaag
Rit was ook wel een beetje over the top voor beloften. Wat is dat zeg, zwaarder dan de koninginnenritten van de Giro![]()
Familie van?
Dat is ook een van Oekraïne dus ik denk dat die wel andere dingen aan zijn hoofd heeft..Padun laatste in de laatste rit van de Dauphiné, die heeft het verlaten van VICTORIOUS te letterlijk genomen.
Ene Sakarias Koller Løland heeft die rit op zijn Strava geupload met de titel "Child abuse"![]()
2022 Giro Next Gen
The 3rd Stage of 2022 Giro Next Gen was won by Leo Hayter of Hagens Berman Axeon.firstcycling.com
Speciale uitslag in de Baby Giro vandaag
Rit was ook wel een beetje over the top voor beloften. Wat is dat zeg, zwaarder dan de koninginnenritten van de Giro![]()

Trouwens: ben ik de enige die het raar vindt dat er een witte trui is voor beste jongere in een beloftenkoers?![]()
Misschien is er een grens op 20 of 21 om een onderscheid te maken tussen de 1ste jaars en de 2de/3de jaars??? Wat is dan de leeftijd waarop je er buiten valt? Meestal is het jongeren klassement voor -25 jarigen ik neem aan dat ze bij beloften koersen dan een andere leeftijd hanteren?