Mid-seasonwedstrijden 2022

Ben ik de enige die het maar wat matig vindt dat ze met hun tweeën slechts 15 seconden wegrijden van met alle respect O'Connor?

Kan natuurlijk altijd zijn dat ze zich niet volledig hebben gesmeten natuurlijk.

Durf zelfs te stellen dat mocht men volledig voor Wout hebben gereden in dit gebergte dat ie z'n gele trui had kunnen houden, wat een platte tegenstand.

Bwa neen als die mannen echt hun registers opentrekken op lange cols, dan kan Wout niet volgen hoor

Ik vraag me echt af hoe zit allemaal gaan regelen in de Tour. Of Vingegaard gewoon zich gaat blijven schikken in de knechten rol. Een Wiggins/Froome situatie zit er misschien aan te komen. Al doet in de Tour ook nog Pogacar gewoon mee natuurlijk.
Hoe Vindegaard het gaat doen geen idee. Maar ik vermoed dat Vingegaard wel zeer goed voor de dag zal komen en zolang mogelijk dicht bij Roglic blijven staan, maar dat hij uiteindelijk altijd in dienst zal moeten rijden. Roglic is de kopman.
Ben ik de enige die het maar wat matig vindt dat ze met hun tweeën slechts 15 seconden wegrijden van met alle respect O'Connor?

Kan natuurlijk altijd zijn dat ze zich niet volledig hebben gesmeten natuurlijk.

Durf zelfs te stellen dat mocht men volledig voor Wout hebben gereden in dit gebergte dat ie z'n gele trui had kunnen houden, wat een platte tegenstand.

Misschien als ze zich verkleed hadden als Wout dat ze een kans maakte.
Nee het lijkt me toch zeer duidelijk dat Wout nooit geel had kunnen pakken. Waarom zou je trouwens uw eigen voor de kop rijden als je met 15s ook vlot kan winnen en nog energie kan sparen?

Ze reden het tempo dat Roglic aankon, dat was duidelijk, die zat vrij hard op zijn limiet.
O’connor is ook geen pannekoek vind ik

Bwa. O'Connor stond op 2'10 van Wout.

Dan mag die nog aanvallen, maar als Roglic en Vingegaard dan gaan tempo rijden voor Van Aert betwijfel ik of die op twee dagen tijd dat gat kan dichtrijden tbh.

't Is natuurlijk puur hypothetisch he. In praktijk ging dat nooit gebeuren want dan laat Wout lopen en schuiven Roglic/Vingegaard gewoon mee.

O'Connor is gewoon goed hoor. Vorig jaar 4des in de Tour en laat hier de 2de van de Giro en de 3de van de Vuelta achter zich.

Een grote ronde zal die allicht niet winnen maar zal zich precies comfortabel nestelen in het niveau eronder.
Als je 5des wordt op de Col du Portet dan maakt Van Aert geen kans.

Ze reden het tempo dat Roglic aankon, dat was duidelijk, die zat vrij hard op zijn limiet.
O’connor is ook geen pannekoek vind ik
Nu ja gisteren vond ik Roglic iets beter dan Vingegaard, vandaag was het duidelijk omgekeerd.
Maar die laatste wordt nog sterker in de toekomst, of dat zou je toch verwachten.

Allez we weten nu ook met 100% zekerheid dat Roglic de Tour niet gaat winnen.
Nibali heeft de Tour 2014 (oververdiend) gewonnen.
Twee topfavorieten vielen toen uit. Dikwijls valt er eentje wel weg en je zit met de kasseien én met covid-testen mss nog, denk ik?
Wie weet wint O'Connor de Tour? Een outsider à la Sastre mag nog wel eens gebeuren.

Ik begrijp niet zo goed dat O'Connor hier zomaar wordt weggezet als ne grote sukkelaar... 4de in de Tour hé, wel tijd gepakt via lange vlucht geloof ik maar toch. Die jongen reed in 2020 ook nog vooral met het oog op ritwinst. Ok, het niveau in de Dauphiné was niet geweldig maar toch...

Terug
Bovenaan