Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was het punt. Er werd gezeken op de sterkte van het deelnemersveld in Noorwegen, maar 3 renners die daar top 10 reden finishen hier op gelijkaardige posities.Is ind
Of Remco was echt goed in Noorwegen en had Roglic vandaag kunnen volgen?
Lees: Ik ben daar bijna zeker van. Dit is een rittenkoers van een week (géén 3 weken zoals in een grote ronde), en geen al te steile puisten, dit is echt iets voor Remco.
Etappe vijf zal aangeschreven staan om een eerste keer zelf te testen. Is L-B-L parcours (12 klimmen in de finale). Hopelijk valt hij niet te snel alleen daar.Ik verwacht eigenlijk dat Remco al wat tijd gaat pakken op zijn concurrenten nog voor ze naar het hooggebergte gaan. Toch enkele etappes op zijn lijf geschreven.
Of je kan de discussie steeds maar weer opentrekken natuurlijkDat was het punt. Er werd gezeken op de sterkte van het deelnemersveld in Noorwegen, maar 3 renners die daar top 10 reden finishen hier op gelijkaardige posities.

.Over wie heb je het nu? Remco? Want die reed al de giro, wat toch geen kleine ronde is.Als hij "faalt" in Zwitserland is dat ook het einde van de wereld niet hé, het is 1 koers in een carrière van 15 jaar. Er zijn genoeg renners te vinden die in hun eerste grote rondes geen platte prijs reden en nadien nog ettelijke grote ronde wonnen.
Uiteraard!Zenden ze TdS uit op Eurosport? Want in de Telent tv-gids vind ik niet terug.
Remco heeft enkel nog maar in de Giro langer gereden en daar ging zijn kaars uit na een goeie eerste week. Stel dat hij er in Zwitserland doorzakt op het einde dan zijn we zeker dat een grote ronde voor hem momenteel nog niet haalbaar is.
Een jaar en een maand eerder.Het is amper 2 jaar geleden en toch weet er nog amper iemand eigenlijk hoe het toen echt is gegaan.
Ahum, het was vorig jaar. Ik heb die Giro aandachtig gevolgd dus ik weet nog goed hoe het ging. In de Straderit verloor hij twee minuten, als klassementsrenner ben je er dan doorheen gezakt. Geen idee waarom die rit plots niet zou tellen of zo. Remco heeft achteraf trouwens zelf gezegd dat hij na de rustdag het goede gevoel kwijt was.Giro d'Italia 2021 Stage 16 results
Giro d'Italia 2021 Stage 16 from Sacile to Cortina d'Ampezzo was won by Egan Bernal before Romain Bardet and Damiano Caruso. Egan Bernal was leading the general classification.www.procyclingstats.com
16e rit hé jongens in de 16e rit is hij er door gezakt
daarvoor wel een paar minuten al verloren in de Stradi rit (wat ook al rit 11 was) maar er pas doorgezakt in rit 16
Het is amper 2 jaar geleden en toch weet er nog amper iemand eigenlijk hoe het toen echt is gegaan.
Vingergaard lijkt met de rem op te rijden…?
Roglic is tegen de tweede week waarschijnlijk al drie keer gevallen, en dan kan Vingegaard gewoon voor zich zelf rijdenIk vraag me echt af hoe zit allemaal gaan regelen in de Tour. Of Vingegaard gewoon zich gaat blijven schikken in de knechten rol. Een Wiggins/Froome situatie zit er misschien aan te komen. Al doet in de Tour ook nog Pogacar gewoon mee natuurlijk.
Een Jonas is niet het type Froome denk ik die ostentatief wilt laten zien dat ie beter is. Als ploegleiding vraagt van te knechten gaat die volgens mij dat zonder brommen doen, maar als TJV zou ik toch Jonas toch wel niet als super luitenant uitspelen. Ik ben bijna zeker als Pogi gaat dat Jonas het langst gaat kunnen blijven volgen, niet PrimozIk vraag me echt af hoe zit allemaal gaan regelen in de Tour. Of Vingegaard gewoon zich gaat blijven schikken in de knechten rol. Een Wiggins/Froome situatie zit er misschien aan te komen. Al doet in de Tour ook nog Pogacar gewoon mee natuurlijk.