Allee dan. Ik probeer altijd een compromis te vinden, dus zoek u ne kapotte xdrive die nog maar 3 wielen aandrijft.Ja nee mannen, zo werkt het niet he. Ik verwacht hier een unaniem antwoord!
Tsk, fora tegenwoordig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Allee dan. Ik probeer altijd een compromis te vinden, dus zoek u ne kapotte xdrive die nog maar 3 wielen aandrijft.Ja nee mannen, zo werkt het niet he. Ik verwacht hier een unaniem antwoord!
Tsk, fora tegenwoordig
Als ik mij niet vergis dan neemt hij het vermogen niet weg op achteras als je DTC af zet.Ik denk dat hij bedoelt dat je nu ook de traction control zo kan instellen dat je kan powersliden met een x-drive ipv dat hij u eruit gaat trekken met de voorwielen.
xDrive is volgens mij altijd rwd-biased geweest idd (net zoals het systeem van Mercedes trouwens)
Dit, vanaf een bepaald model M5 is men een soort M-xDrive beginnen gebruiken dat veel meer laterale beweging op de achteras toelaat. Dat zit nu ook op de M3 en ik dacht ook de M-lights van de G2x generatie maar zit nog niet op de F3x.Ik denk dat hij bedoelt dat je nu ook de traction control zo kan instellen dat je kan powersliden met een x-drive ipv dat hij u eruit gaat trekken met de voorwielen.
xDrive is volgens mij altijd rwd-biased geweest idd (net zoals het systeem van Mercedes trouwens)
Nu, ik neig momenteel wel meer naar de Porsche hoor. Als je van plan bent om er elke dag mee te rijden, moet je sowieso voor de Z4 gaan. Maar als het echt als fun-auto moet dienen, is de beleving bij de Porsche een stuk puurder.
dan ben ik benieuwd wat wel uw genre isBeiden niet mijn genre wagens,
dan ben ik benieuwd wat wel uw genre is
Zo een 718 is een sportwagen onder de sportwagens. Is de crème de la crème.
Allez de cayman GTS 4 toch.
Oh maar ik ben ook niet voor cabrio’s hoor. Daarom dat ik ook 718 zei, omdat dit ook de cayman is.Ik ben niet aan cabrio's vind dat heel rap een kappers wagen dan. Of voor gezien te willen worden. En voor mij doet een boxster dat zelf nog iets meer. Lijkt me de wagen om eens in Knokke rond te bollen.
De bmw zegt me nog minder. Dat is misschien al bij al een allround perfecte wagen in zijn klasse, maar draai ik mn hoofd nog niet voor om eerlijk gezegd. En echt 'sport' is dat ook niet imo. Doe mij dan maar een mooie M2
Een Cayman GT4 kan ik wel smaken. Lijkt me een top wagen.
Er zijn voor mij weinig moderne wagens die cabrio goed weg komen. Als het echt moet cabrio zijn dan ga ik naar een leuke oldtimer denk ik. Een of andere leuke mg of Austin healey ofzo. Dat is prima. En dat is dan ook 'speciaal' om eens mee te rijden.
Nu na deze testrit vind ik de M2 eigenlijk plots nogal een overbodig model. Start (zonder opties) qua prijs waar de Z4 stopt (full option). Is amper sneller. En het is nu niet dat je die achterbank zo actief gaat gebruiken.Ik ben niet aan cabrio's vind dat heel rap een kappers wagen dan. Of voor gezien te willen worden. En voor mij doet een boxster dat zelf nog iets meer. Lijkt me de wagen om eens in Knokke rond te bollen.
De bmw zegt me nog minder. Dat is misschien al bij al een allround perfecte wagen in zijn klasse, maar draai ik mn hoofd nog niet voor om eerlijk gezegd. En echt 'sport' is dat ook niet imo. Doe mij dan maar een mooie M2
Een Cayman GT4 kan ik wel smaken. Lijkt me een top wagen.
Er zijn voor mij weinig moderne wagens die cabrio goed weg komen. Als het echt moet cabrio zijn dan ga ik naar een leuke oldtimer denk ik. Een of andere leuke mg of Austin healey ofzo. Dat is prima. En dat is dan ook 'speciaal' om eens mee te rijden.
Nu na deze testrit vind ik de M2 eigenlijk plots nogal een overbodig model. Start (zonder opties) qua prijs waar de Z4 stopt (full option). Is amper sneller. En het is nu niet dat je die achterbank zo actief gaat gebruiken.
Ik snap wel dat je niks van cabrio's moet hebben qua looks bvb. Dat "kappersimago" blijft er inderdaad aanhangen, vooral dankzij de originele Boxster en Z3. Maar de typische argumenten als "minder stijf dan de coupé" is volgens mij toch iets dat je vooral hoort bij mensen die nog niet met de huidige generatie gereden hebben.
Ik denk trouwens dat Cayman GT4RS of Spyder RS (buiten dat irritant dak dan) waarschijnlijk de beste auto's uit hun generatie gaan zijn, en een model waarvan ze binnen 50 jaar nog zeggen van "dat waren nog eens auto's".
Ivm oldtimer cabrio's: akkoord. Zeker de 4-zit-cabrio's trekken in moderne auto's eigenlijk op niks. Een oude MG, Mercedes SL, Jaguar e-type, Spitfire, ... Lijken me allemaal top om mee rond te rijden. Alleen zit je daar altijd met het grote risico dat het een money pit wordt he.
Porsche ontwikkelt (ontwikkelde) sportwagens. Dus in die zin zou ik voor de boxster gaan. Lijkt me een wagen met iets meer sport allures.
Maar zeker, de Cayman (en al zeker de GT4) vind ik ook top wagens hoor. Zal je me zeker niet horen zeggen dat dat 'maar' een cayman is. Maar om eerlijk te zijn, als ik geld zat had kocht ik de 911 GT3 waarschijnlijk..gewoon omdat dat toch anders is.
Voorlopig nog niks buiten de oude Tesla roadster.Wat zijn eigenlijk de opties als je zoiets wil, maar dan als EV?
Jammer, want ik ga binnenkort voor mijn nieuwe bedrijfwagen zien, en een EV Z4 achtig iets zou eigenlijk ideaal zijn.Voorlopig nog niks buiten de oude Tesla roadster.
Volgende generatie 718 wordt elektrisch, en lotus is samen met Alpine een platform aan het ontwikkelen.
Maar ik vrees dat het moeilijk wordt om een soortgelijke ervaring te geven...
Vanderhall Edison is ook een optie maar dat is wel iets helemaal anders...
Goh, als je eentje van pre-wltp zoekt, valt dat nog te doen (167gr CO2). Alleen VAA zal wel tegenvallen WSSJammer, want ik ga binnenkort voor mijn nieuwe bedrijfwagen zien, en een EV Z4 achtig iets zou eigenlijk ideaal zijn.
Een Z4 M40i op de zaak nemen lijkt me in 2022 minder slim .
Mja zelfs dan lijkt het me een stomme keuzeGoh, als je eentje van pre-wltp zoekt, valt dat nog te doen (167gr CO2). Alleen VAA zal wel tegenvallen WSS