Ah ok , dan zal de overgang niet al te neig worden.Hij heeft ook wel al een dikke A6
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ah ok , dan zal de overgang niet al te neig worden.Hij heeft ook wel al een dikke A6
Het geluid van de 40i is inderdaad wel een klasse apart. Waar de 30i ook geen slechte job doet voor een 4-klopper uit de fabriek is een 40i echt een beetje een belevenis. Het vermogen blijft ook schijnbaar komen.In de zoektocht naar een vervanger voor de Astra, deze week een 330i Touring en een 440i GC xDrive gereden (beide 4j oud).
De 30i aandrijflijn is ok, maar niet echt overweldigend. Klinkt niet bijzonder, trekt goed maar niet waanzinnig.
Maar die 440i, amai. Wat een zalige en goed klinkende motor is me dat. Het was dat het interieurkleur wat tegenviel of hij stond al op de oprit.
Keuze lijkt dus gemaakt.
Nu nog even wachten tot de juiste voorbijkomt.
Ik wou het op je vorige post al zeggen (toen je vroeg over de 330i) dat je veel beter een 40i zou zoeken toch zeker als je eens echt een wagen met wat punch zoekt.In de zoektocht naar een vervanger voor de Astra, deze week een 330i Touring en een 440i GC xDrive gereden (beide 4j oud).
De 30i aandrijflijn is ok, maar niet echt overweldigend. Klinkt niet bijzonder, trekt goed maar niet waanzinnig.
Maar die 440i, amai. Wat een zalige en goed klinkende motor is me dat. Het was dat het interieurkleur wat tegenviel of hij stond al op de oprit.
Keuze lijkt dus gemaakt.
Nu nog even wachten tot de juiste voorbijkomt.
Je maakt daar de kapitale fout om met een sportiever afgestelde wagen te gaan rijden en dan nog eens een M-performance wagen met een zes in lijnIn de zoektocht naar een vervanger voor de Astra, deze week een 330i Touring en een 440i GC xDrive gereden (beide 4j oud).
De 30i aandrijflijn is ok, maar niet echt overweldigend. Klinkt niet bijzonder, trekt goed maar niet waanzinnig.
Maar die 440i, amai. Wat een zalige en goed klinkende motor is me dat. Het was dat het interieurkleur wat tegenviel of hij stond al op de oprit.
Keuze lijkt dus gemaakt.
Nu nog even wachten tot de juiste voorbijkomt.
440i is niet persé een M-performance wagen he. Er is ook een gewone 440i (en diegene die @eniac gaan testrijden is, was er volgens mij zo eentje).Je maakt daar de kapitale fout om met een sportiever afgestelde wagen te gaan rijden en dan nog eens een M-performance wagen met een zes in lijn
Natuurlijk dat de 330i dan wat makjes gaat aanvoelen.
Wel opletten dat de 440i op alle vlakken een stuk duurder gaat uitvallen dan een 430i.
Toch niet te onderschatten, daarvan moet je u wel bewust zijn.
Ik bedoel dan onderhoud dat gevoelig duurder gaat zijn, taksen en gazolina.
De fun heeft ook zo zijn prijs
Bij de F-reeks had je nog geen officiële benaming van M440i of M340i. Het zijn dus geen officiële M-performance wagens.440i is niet persé een M-performance wagen he. Er is ook een gewone 440i (en diegene die @eniac gaan testrijden is, was er volgens mij zo eentje).
+1 @GADGET voor stage 1. Gaat vlot naar de 400pk dan.
Ik ga dat met mijne ook doen over een jaartje ofzo.
Wat voor jeep heb jij dan?De 45e is inderdaad ook zo'n geval. Die vraagt om te chippen. Bij een nieuwe snap ik wel dat je even wacht.
Ik steek dat zo regelmatig eens in mijn hoofd om een 335 of 440 te kopen als funwagen. Uiteindelijk low(er) budget en bakken power. Enige dat me tegenhoudt is dat ik dat al gehad heb en mijn jeep dan weg moet. Nu (half) aan het uitkijken voor die te upgraden naar de 5.0 V8
Mijn buurman heeft een zwarte met zwart interieur. Gaat normaal rond maart/april weg. Nooit mee gebrakt, keurig onderhouden,..kan wel eens naar specificaties vragen als je wil
Je maakt daar de kapitale fout om met een sportiever afgestelde wagen te gaan rijden en dan nog eens een M-performance wagen met een zes in lijn
Natuurlijk dat de 330i dan wat makjes gaat aanvoelen.
Wel opletten dat de 440i op alle vlakken een stuk duurder gaat uitvallen dan een 430i.
Toch niet te onderschatten, daarvan moet je u wel bewust zijn.
Ik bedoel dan onderhoud dat gevoelig duurder gaat zijn, taksen en gazolina.
De fun heeft ook zo zijn prijs
Ik steek dat zo regelmatig eens in mijn hoofd om een 335 of 440 te kopen als funwagen. Uiteindelijk low(er) budget en bakken power.
Hoe zit dat eigenlijk op zo een 440i qua biv en jaarlijkse rijtax?Ik kan me eigenlijk geen betere auto indenken atm die een dergelijke combinatie is van gezinsvriendelijk, goed rijden, leuke motor, nog vrij betaalbaar en haalbaar qua taksen.
Dat valt goed mee. Ik heb een 330 en mijn broer had een 540. Hij verbruikte rond de 10l/100km en ik 8,5l/100km. Tijdens uw fun-ritjes gaat dit 2-3 liter omhoog natuurlijk. Onderhoud is van dezelfde categorie, alle extra kostjes ivm performance stukken enzovoort smeren ze u ook al aan bij de 30i. Als mijn bougies worden vervangen zijn het 'sportbougies' en van die toestanden.Je maakt daar de kapitale fout om met een sportiever afgestelde wagen te gaan rijden en dan nog eens een M-performance wagen met een zes in lijn
Natuurlijk dat de 330i dan wat makjes gaat aanvoelen.
Wel opletten dat de 440i op alle vlakken een stuk duurder gaat uitvallen dan een 430i.
Toch niet te onderschatten, daarvan moet je u wel bewust zijn.
Ik bedoel dan onderhoud dat gevoelig duurder gaat zijn, taksen en gazolina.
De fun heeft ook zo zijn prijs
5.0 V8 SUV...
F-pace SVR?
RR supercharged?
Ik kan me eigenlijk geen betere auto indenken atm die een dergelijke combinatie is van gezinsvriendelijk, goed rijden, leuke motor, nog vrij betaalbaar en haalbaar qua taksen.
Dat zijn ook effectief de voorschriften bij die motoren, een B48 en B58 zijn bijna dezelfde motor, want dat is intentioneel een modulaire reeks... Dat zijn van die Iridium getipte bougies die daarin nodig zijn.Dat valt goed mee. Ik heb een 330 en mijn broer had een 540. Hij verbruikte rond de 10l/100km en ik 8,5l/100km. Onderhoud is van dezelfde categorie, alle extra kostjes ivm performance stukken enzovoort smeren ze u ook al aan bij de 30i. Als mijn bougies worden vervangen zijn het 'sportbougies' en van die toestanden.
Bwa, daar neem je toch wel een risico vind ik. Als je een goede garage hebt gevonden is dat in orde, maar veel van die onafhankelijken zijn toch niet helemaal 'up to par'.Onderhoud ook geen issue. Zou dat persoonlijk ook niet bij een officiële garage doen. Ik heb het geluk dat hier een zeer goeie onafhankelijke bmw specialist zit. Stak daar zelf de M3 binnen..voor een paar 100eur had die ook onderhouden.
Hoe zit dat eigenlijk op zo een 440i qua biv en jaarlijkse rijtax?
Zeer zeker een combo idd. Die taxen etc is zeker allemaal te doen. Ik weet wel nog dat die veel verbruikt...maar goed, dat weet je dat dat geen km vreter is he..