Auto Met welke auto heb je al gereden, en wat waren je ervaringen er mee?

De X2 is echt niet te vergelijken met de Q2 hoor.
X2 is langer en heeft veel meer kofferruimte. Qua hoogte ontlopen ze elkaar ook bijna niets.
X2 is wel een pak minder bruikbaar qua koffer tegenover de X1 door de sportievere lijn.
Zal zowat gelijk zijn qua bruikbaarheid aan een A3.
 
X2 is wel een pak minder bruikbaar qua koffer tegenover de X1 door de sportievere lijn.
Zal zowat gelijk zijn qua bruikbaarheid aan een A3.
Dat wel inderdaad. Ik snap de X2 eigenlijk niet zo goed. Op super veel vlakken, inclusief ruimte, is die zowat evenwaardig aan de BMW 1.
Dus het is puur een design keuze, maar de verschillen lijken mij toch net niet genoeg om er een apart model voor te verantwoorden.
 
Dat wel inderdaad. Ik snap de X2 eigenlijk niet zo goed. Op super veel vlakken, inclusief ruimte, is die zowat evenwaardig aan de BMW 1.
Dus het is puur een design keuze, maar de verschillen lijken mij toch net niet genoeg om er een apart model voor te verantwoorden.
X4, X6, ...
 
Dat wel inderdaad. Ik snap de X2 eigenlijk niet zo goed. Op super veel vlakken, inclusief ruimte, is die zowat evenwaardig aan de BMW 1.
Dus het is puur een design keuze, maar de verschillen lijken mij toch net niet genoeg om er een apart model voor te verantwoorden.
Pas op hij is wel iets groter dan een 1 hoor. Net doordat die stoel iets hoger staat.
Hij staat ook een heel stuk hoger op zijn poten en rijdt ook wat tammer.

Ik snap waarom hij er is, het is de sportievere en spannendere X1. Ziet er niet slecht uit in de juiste trim en is solide binnenin.

Maar ja het blijft een kleine crossover natuurlijk.
 
Vandaag in een Urus mee gereden.

Lelijk gedrocht, maar wát een power en snelheid in zo'n tank zit jong :eek:
 
Vandaag in een Urus mee gereden.

Lelijk gedrocht, maar wát een power en snelheid in zo'n tank zit jong :eek:
Ik heb dat een paar keer voorgehad met de glc63 (en die is wel nog een heel pak minder dan een Urus). Ik snap het idee niet, maar die dingen zijn wel belachelijk snel.
 
Dat is toch (in mijn ogen) een serieus ander design dan hun klassieke evenbeeld.
Terwijl bij de BMW 1 en X2 ik toch echt veel minder verschil zie.
Van een X2 een echte coupé-vorm maken, ging natuurlijk moeilijk worden. Had er ook nooit goed uitgezien.
Er zit niet gigantisch veel verschil op de modellen, maar aangezien ze beide goed verkopen ga ik ervan uit dat er wel een markt voor is.

BMW-X2-vs-BMW-X1-comparison.jpg


De X2 is toch aanzienlijk sportiever vorm gegeven terwijl de X1 duidelijk een mini X3 geworden is.

En zolang merken dit:
isfygyvb2nnc_800.jpg

volkswnage-t-roc-cabrio-1.jpg
uitbrengen, mag BMW van mij zeker de X2 hebben.
 
Van een X2 een echte coupé-vorm maken, ging natuurlijk moeilijk worden. Had er ook nooit goed uitgezien.
Er zit niet gigantisch veel verschil op de modellen, maar aangezien ze beide goed verkopen ga ik ervan uit dat er wel een markt voor is.

BMW-X2-vs-BMW-X1-comparison.jpg


De X2 is toch aanzienlijk sportiever vorm gegeven terwijl de X1 duidelijk een mini X3 geworden is.

En zolang merken dit:
isfygyvb2nnc_800.jpg

volkswnage-t-roc-cabrio-1.jpg
uitbrengen, mag BMW van mij zeker de X2 hebben.
Ik vergelijk het niet met de X1 hé. Daarmee is het verschil wel duidelijk. Het gaat mij om de 1-serie.
Het verschil daarmee vind ik toch een pak kleiner.

En die cabrio's snap ik dan weer wel, mogen ze meer van maken eigenlijk.
 
En die cabrio's snap ik dan weer wel, mogen ze meer van maken eigenlijk.
Dan koop ge "nen echte cabrio" imo.

99 procent van de gevallen is dat toch een vrouw die ermee aan het rijden is. Ik zou ook nog een gokje kunnen doen naar het beroep maar ik ga het vandaag maar laten.
 
Dan koop ge "nen echte cabrio" imo.

99 procent van de gevallen is dat toch een vrouw die ermee aan het rijden is. Ik zou ook nog een gokje kunnen doen naar het beroep maar ik ga het vandaag maar laten.
Een vrouw, kwaffeur of Nineshots :p
Misschien is onze vriend Nineshots wel developer in kwaffeursoftware!
 
In de zoektocht naar een vervanger voor de Astra, deze week een 330i Touring en een 440i GC xDrive gereden (beide 4j oud).

De 30i aandrijflijn is ok, maar niet echt overweldigend. Klinkt niet bijzonder, trekt goed maar niet waanzinnig.

Maar die 440i, amai. Wat een zalige en goed klinkende motor is me dat. Het was dat het interieurkleur wat tegenviel of hij stond al op de oprit.

Keuze lijkt dus gemaakt.
Nu nog even wachten tot de juiste voorbijkomt.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Musk
In de zoektocht naar een vervanger voor de Astra, deze week een 330i Touring en een 440i GC xDrive gereden (beide 4j oud).

De 30i aandrijflijn is ok, maar niet echt overweldigend. Klinkt niet bijzonder, trekt goed maar niet waanzinnig.

Maar die 440i, amai. Wat een zalige en goed klinkende motor is me dat. Het was dat het interieurkleur wat tegenviel of hij stond al op de oprit.

Keuze lijkt dus gemaakt.
Nu nog even wachten tot de juiste voorbijkomt.
De B58 is een pareltje, ligt ook in de mijne :coolbrows:
 
In de zoektocht naar een vervanger voor de Astra, deze week een 330i Touring en een 440i GC xDrive gereden (beide 4j oud).

De 30i aandrijflijn is ok, maar niet echt overweldigend. Klinkt niet bijzonder, trekt goed maar niet waanzinnig.

Maar die 440i, amai. Wat een zalige en goed klinkende motor is me dat. Het was dat het interieurkleur wat tegenviel of hij stond al op de oprit.

Keuze lijkt dus gemaakt.
Nu nog even wachten tot de juiste voorbijkomt.
Dat gaat nogal nen overgang zijn dan . :biglaugh:

Bijna zoals ik 20 jaar geleden van mijn Mazda 323 go kart naar m'n eerste fünfer (535i) ging.
Heb de weken na de aanschaf nog dikwijls in m'n ogen moeten wrijven omdat ik 't niet kon geloven.
 
Dat gaat nogal nen overgang zijn dan . :biglaugh:

Bijna zoals ik 20 jaar geleden van mijn Mazda 323 go kart naar m'n eerste fünfer (535i) ging.
Heb de weken na de aanschaf nog dikwijls in m'n ogen moeten wrijven omdat ik 't niet kon geloven.

Welja, de Astra is nog altijd de eerste wagen die m'n vrouw en ik kochten in 2004 (bouwjaar 2002). Doet nu al jaren dienst als tweede wagen en rijdt eigenlijk nog OK, maar toch echt wel tijd voor iets anders.

En het mag eens iets leuk zijn!
 
Dat gaat nogal nen overgang zijn dan . :biglaugh:

Bijna zoals ik 20 jaar geleden van mijn Mazda 323 go kart naar m'n eerste fünfer (535i) ging.
Heb de weken na de aanschaf nog dikwijls in m'n ogen moeten wrijven omdat ik 't niet kon geloven.
Hij heeft ook wel al een dikke A6 :p
 
Terug
Bovenaan