met knuffelcontact in auto, mag dit?

  • Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum
En dat van die 2 was idd een artikel waar ik nu over sprak, maar ik ken ook iemand die een boete had gekregen omdat hij met 2 vooraan zat maar dat was idd geen knuffelcontact ( maar dan snap ik ook niet dat je niet tegen de agent zegt dat het wel een knuffelcontact is want dat kan je toch nooit controleren als je met 2 in een wagen zit en elk woont op een ander adres, kan je even goed knuffelcontact zijn )
derde koppel kennissen die je kent die betrapt is?

Noscoped420 zei:
Ik ken iemand en die hebben allebei een boete gehad omdat ze met 2 vooraan de wagen zaten en niet op hetzelfde adres wonen, dat was 1 persoon + knuffelcontact
 
derde koppel kennissen die je kent die betrapt is?
ik zei toch letterlijk dat ik me had vergist, waar ik de hele tijd over sprak was dus idd dat artikel maar daar buiten kende ik inderdaad iemand die een boete had gekregen met iemand langs hem omdat het geen knuffelcontact was, maar dat is een apart TWEEDE verhaal langs die kerels van dat artikel, dus 1 was gelezen en 1ne persoon ken ik persoonlijk, hoop dat het nu duidelijk genoeg is zodat je volgende post niet '' dus je kent nog een vierde verhaal ? '' is.

Anyway al dat mierengeneuk heeft dus geen hol meer te maken met de essentie van mijn post over zelf met 3 rond te rijden, ik begin te zien waarom mensen in het corona topic een degout hebben om effectief met u posts te quoten of een discussie te voeren en ik ben op van 4u dus ik ga het hierbij laten want ik heb mijn verhaal gedaan over zelf met 3 in een wagen te zitten en dat is eigenlijk het enige verhaal dat ik wou meedelen op dit topic.
 
Dit is dus écht een onzinnige regel.
Ik ben niet zo lang geleden mijn moeder ergens naar toe gereden (ik ben niet haar knuffelcontact). Ze mocht op dat ogenblik niet met de wagen rijden (één oog geopereerd, geen dieptezicht).
Ik heb haar naast mij gezet in de wagen, met de ventilatie op 10 op ons beiden blazend en de achterste vensters lichtjes open. Allebei mondmasker op. Indien ik haar op de achterste rij zet, gaat er een luchtstroom van bij mij langs haar passeren, nu niet.
 
één van de zovele absurde regels dus... net zoals heel dat gedoe met kerstmis....

alleenstaande mag zijn broer en diens gezin niet vragen want dat gezin is met 5 personen...

maar die 5 personen (ene gezin) mag wel die alleenstaande vragen bij hen thuis :D

only in belgium
 
Ik carpool dagelijks met een collega en daar is nog nooit wat van gezegd, terwijl wij toch al regelmatig politie zijn tegengekomen.

Ik ben ook niet 100% zeker of dat nu wel of toegelaten is op dit moment, maar het bespaart ons alleszins een hoop geld aan brandstof.
 
Terug
Bovenaan