Solved Mensen toevoegen aan bestaande conversatie

This post has been solved

NoGo

Active member
Crowdfunder FE
Hi! Ik probeer iemand toe te voegen aan een bestaande conversatie (met een groepje van 6 mensen). Echter lijk ik daar geen optie voor te vinden. Ik heb ook even aangevinkt dat eender welke persoon in de conversatie ook mensen mag uitnodigen, maar dat maakte geen verschil. Kijk ik verkeerd? Is dit een optie die aangezet moet worden? Thanks!
 
Kijk ik verkeerd?
Neenee, standaard kan een Conversation Group maar uit maximum 5 personen bestaan (is waarschijnlijk een van de vele anti-spam maatregelen). In theorie kan @Strijkijzer (want het gaat over dees neem ik aan) er wel nog enkele toevoegen (als Event Crew), maar is het niet gemakkelijker om zo'n dingen via Discord dan te regelen als het met zoveel man is? :unsure:

(strijkijzer heeft het ondertussen al opgelost :) )
 
Laatst bewerkt:
Neenee, standaard kan een Conversation Group maar uit maximum 5 personen bestaan (is waarschijnlijk een van de vele anti-spam maatregelen). In theorie kan @Strijkijzer (want het gaat over dees neem ik aan) er wel nog enkele toevoegen (als Event Crew), maar is het niet gemakkelijker om zo'n dingen via Discord dan te regelen als het met zoveel man is? :unsure:

(strijkijzer heeft het ondertussen al opgelost :) )
Discord is te cool voor een bende boardgame nerds van middelbare leeftijd :unsure:.
Maar ik had daar eigenlijk nog niet aan gedacht, Discord was eigenlijk een veel betere optie geweest :laugh:.
 
Terug
Bovenaan