Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat van 't scheldt ook gelezen, maar heel dat artikel is natuurlijk wel zonder bronnen en puur giswerk imo. De reputatie van de chauffeur die ze daar naar voor brengen, lijkt me eerder een extrapolatie van de reputatie van het busbedrijf die je in reviews van 5 jaar en ouder terug vindt. Er stond ook toevallig een vacature voor chauffeur open bij dat bedrijf en dat neemt 't scheldt ook als teken dat er iets mis was met deze specifieke chauffeur, terwijl dat volgens mij gewoon onzin is, elk busbedrijf zoekt contitnue naar nieuwe chauffeurs door tekorten.Lijkt er wel steeds meer op dat de chauffeur gehaast de file wou voor zijn en daarbij een inschattingsfout gemaakt heeft. Zou volgens roddelkrant Scheld geen goeie reputatie hebben, vaste begeleidster zich bewust ziek gemeld. Soit voor wat het waard is.
Het zal imo toch iets in die richting zijn geweest (chauffeur die niet wou wachten ofwel iets medisch gekregen heeft). Veel andere opties zijn er nu ook weer niet.Dat van 't scheldt ook gelezen, maar heel dat artikel is natuurlijk wel zonder bronnen en puur giswerk imo. De reputatie van de chauffeur die ze daar naar voor brengen, lijkt me eerder een extrapolatie van de reputatie van het busbedrijf die je in reviews van 5 jaar en ouder terug vindt. Er stond ook toevallig een vacature voor chauffeur open bij dat bedrijf en dat neemt 't scheldt ook als teken dat er iets mis was met deze specifieke chauffeur, terwijl dat volgens mij gewoon onzin is, elk busbedrijf zoekt contitnue naar nieuwe chauffeurs door tekorten.
You know, we kunnen gewoon het onderzoek afwachten ipv hier gewoon te speculeren....Het zal imo toch iets in die richting zijn geweest (chauffeur die niet wou wachten ofwel iets medisch gekregen heeft). Veel andere opties zijn er nu ook weer niet.
Uiteraard, maar we mogen de mogelijke omstandigheden toch al bespreken voordat het onderzoek is afgerond? Dat is net het hele punt van deze thread ...You know, we kunnen gewoon het onderzoek afwachten ipv hier gewoon te speculeren....
Bespreken, zeker. Maar mogen we dan ook bespreken dat 't Scheldt meer liegt dan niet, daarvoor verschillende keren veroordeeld is en in dit geval je enige "bron" is, terwijl ze zelf niet eens spreken van bronnen, maar weer een boel zitten gissen? Dan lijkt het me heel correct als in een gesprek wordt gezegd dat dat waarde nul heeft, en respectloos is voor alle betrokkenen.Uiteraard, maar we mogen de mogelijke omstandigheden toch al bespreken voordat het onderzoek is afgerond? Dat is net het hele punt van deze thread ...
Ik haal toch nergens 't Scheldt aan als bron? Ik heb hun artikel niet eens gelezen ...Bespreken, zeker. Maar mogen we dan ook bespreken dat 't Scheldt meer liegt dan niet, daarvoor verschillende keren veroordeeld is en in dit geval je enige "bron" is, terwijl ze zelf niet eens spreken van bronnen, maar weer een boel zitten gissen? Dan lijkt het me heel correct als in een gesprek wordt gezegd dat dat waarde nul heeft, en respectloos is voor alle betrokkenen.
Dat laatste zou toch ook kunnen? Technisch defect? Of is dat wel al uitgesloten?Ik haal toch nergens 't Scheldt aan als bron? Ik heb hun artikel niet eens gelezen ...
Ik haal wel aan dat de chauffeur imo ofwel medisch iets gekregen heeft of hij er door is gereden met de gedachte dat hij de trein nog voor ging zijn. Heel veel andere opties zijn er ook niet, het busje is niet uit zichzelf erdoor gereden.
Dat laatste zou toch ook kunnen? Technisch defect? Of is dat wel al uitgesloten?
Dat laatste zou toch ook kunnen? Technisch defect? Of is dat wel al uitgesloten?
Dat klopt, ik bedoelde het ook iets algemener, maar had het duidelijk ook niet helemaal juist gelezen, pardon.Ik haal toch nergens 't Scheldt aan als bron? Ik heb hun artikel niet eens gelezen ...
Ik haal wel aan dat de chauffeur imo ofwel medisch iets gekregen heeft of hij er door is gereden met de gedachte dat hij de trein nog voor ging zijn. Heel veel andere opties zijn er ook niet, het busje is niet uit zichzelf erdoor gereden.
't Scheldt is geen roddelkrant he, da's een politiek gekleurde opiniekrant dat zichzelf als "satire" verkoopt.Lijkt er wel steeds meer op dat de chauffeur gehaast de file wou voor zijn en daarbij een inschattingsfout gemaakt heeft. Zou volgens roddelkrant Scheld geen goeie reputatie hebben, vaste begeleidster zich bewust ziek gemeld. Soit voor wat het waard is.
Bij parallele wegen aan spoorwegen is de kans op vergissing groot, je ziet de lichten en slagbomen minder goed dan een 90 graden kruisende weg, dus het risico op per ongeluk de signalisatie negeren is groter. Tegen dat je het dan misschien door hebt is het te laat en ben je al op de overweg (of erover als je geluk hebt).
Ik acht de kans op een vergissing dus groot.
Die 10-15 fietsers en wachtende auto's voor het spoor (waarvan sprake) heeft hij dan per vergissing ook niet gezien?
't Scheldt is geen roddelkrant he, da's een politiek gekleurde opiniekrant dat zichzelf als "satire" verkoopt.
Dat kan - onderzoek zal zeker nog niet afgerond zijn, maar persoonlijk acht ik de kans klein gezien het feit dat de bus naast een beweging naar voor ook een bocht heeft gemaakt - of het stuur moest al gedraaid geweest zijn - maar dan zou je toch een reflex van de chauffeur verwachten om tegen te sturen, of ook het stuur geblokkeerd - maar een opeenstapeling van defecten - de kans wordt kleiner en kleiner, maar het kan.
Dat kan, maar laat ons eerlijk zijn: de kans dat er een technisch defect was aan het busje is waarschijnlijk quasi onbestaande, net zoals de kans dat de man iets zou gekregen hebben. Kan het, ja. Is de kans groot: bijzonder klein eerder.
Bij parallele wegen aan spoorwegen is de kans op vergissing groot, je ziet de lichten en slagbomen minder goed dan een 90 graden kruisende weg, dus het risico op per ongeluk de signalisatie negeren is groter. Tegen dat je het dan misschien door hebt is het te laat en ben je al op de overweg (of erover als je geluk hebt).
Ik acht de kans op een vergissing dus groot.
Bron? Of is dat jouw subjectief gedacht?Dat is nog een zachte omschrijving. t'Scheldt is gewoon een extreem-rechtse polariserende sensatievod die van het moment dat ze zagen dat de chauffeur Nourredine heet als een stelletje piranha's het water in doken op zoek naar bloed.