VTM Liefde voor Muziek

:unsure:

Well-known member
Crowdfunder FE
Iemand de 1e aflevering gezien?

Cleymans & Van Geel vond ik echt maar een luie cover van Willy Sommers, amai 🤮

Winnaar van de aflevering is voor mijn part Bert Ostyn van Absynthe Minded. Zalige versie die hij gemaakt heeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand de 1e aflevering gezien?

Cleymans & Van Geel vond ik echt maar een luie cover van Willy Sommers, amai :puke:

Winnaar van de aflevering is voor mijn part Bert Ostyn van Absynthe Minded. Zalige versie die hij gemaakt heeft.
Toevallig het laatste deel gezien omdat ik op Fair Trade aan het wachten was. Willy Somers bracht daar op het einde ook een mooie cover van 'magie'.
 
Saaie bende. Zelfs de beste stemmen zijn eigenlijk introverte mensen (Heike en Bert).

Willy is nen typische Vlaamse schlagerzanger dat teveel over zichzelf praat op dat typische toontje.

Hopelijk gaan Cleymans en Van Geel niet van ieder nummer een braderieversie maken.

Emma Bale had precies bevestigingsdrang nodig van de groep. Wat mss niet abnormaal is op die leeftijd. Maar het stoorde me wel.

De Ronny en Tourist zijn chille gasten.
 
Zo introvert is Bert Ostyn nu ook niet hoor. Laidback, dat wel..maar toch een vlotte gast.

Ik vond vooral het verschil tussen artiesten als een Geike, Bert, Ronny Mosuse, de tourist en Emma Bale die hun eigen draai aan nummers gaven en de luie hoempa cover van Cleymans en Van Geel frappant.

Het verschil tussen echte artiesten en een veredelde karaoke act voor op een braderij was echt frappant.
 
Vorig seizoen gaat nooit meer overtroffen worden denk ik.

Vond het nu niet echt top gisteren, buiten het liedje van Tourist LeMC en dat van Bert.
 
Geen uitschieters imo. Vorig seizoen zaten er elke aflevering wel meerdere verrassende liedjes tussen. De mensen spreken mij ook niet erg aan. Enkel Tourist en Bert vind ik nog interessant. Aan Emma stoorde ik me ook, met haar crush voor de jonge Willy.
 
Die Emma is ook nog maar 20 jaar ofzo, die zijn zo op die leeftijd. Is gewoon wat hevig.

Ik ben wel fan van Cleymans & Van Geel, heb ze al meerdere keren zien optreden maar idd mss niet de beste keuze voor dit programma.
 
Zoals elk jaar een (half) verplicht nummer (de vriendin is fan)

Ronny zijn versie vond ik veruit het beste van het hele programma. Bert was ook heel cool en Geike nog wel cava. Emma en Tourist brengen alletwee een stijl waar ik hoegenaamd niet voor te vinden ben maar deden er wel iets origineels mee (en daarvoor kijk ik naar het programma)
Cleymans & Van Geel stonden daar eigenlijk niks te doen en als ze elke week niet verder komen dat dit hoop ik dat ze telkens eerst op mogen zodat ik gewoon na de eerste pauze kan beginnen kijken. Groot verschil tussen muzikanten en coverzangers amai.
 
Ik ben sowieso geen fan van Jonas van Geel. Mijn maag draait als ik hem op tv zie. Misschien in dit iets of wat serieuzer programma kan hij een andere kant laten zien, maar vrees niet dat ik fan ga worden.
 
Zoals elk jaar een (half) verplicht nummer (de vriendin is fan)

Ronny zijn versie vond ik veruit het beste van het hele programma. Bert was ook heel cool en Geike nog wel cava. Emma en Tourist brengen alletwee een stijl waar ik hoegenaamd niet voor te vinden ben maar deden er wel iets origineels mee (en daarvoor kijk ik naar het programma)
Cleymans & Van Geel stonden daar eigenlijk niks te doen en als ze elke week niet verder komen dat dit hoop ik dat ze telkens eerst op mogen zodat ik gewoon na de eerste pauze kan beginnen kijken. Groot verschil tussen muzikanten en coverzangers amai.

Ronny Mosuse was inderdaad de beste cover. Het leek wel of hij ook de enige was die écht moeite had gedaan om door het repertoire te zoeken en iets te vinden wat hém echt aan stond...

Vorig seizoen gaat nooit meer overtroffen worden denk ik.

Vond het nu niet echt top gisteren, buiten het liedje van Tourist LeMC en dat van Bert.

Heu? Vorig seizoen was toch het zwakste van alle jaargangen?
Er was geen enkele "alternatieve" artiest in de groep, wat net de bedoeling is van dit programma...

Met Bert van Absynthe Minded (en in mindere mate Geike) zit er toch wel weer wat variatie in de deelnemers, gelukkig...

P.S.:
Wat een kinderachtig gegiechel was dat toch, toen Willy 2x "Markee" zei in plaats van "Marquee"...
Waar slaat dat nu op om die mens daarvoor te zitten uit te lachen? :thinking:
 
Heu? Vorig seizoen was toch het zwakste van alle jaargangen?
Er was geen enkele "alternatieve" artiest in de groep, wat net de bedoeling is van dit programma...

Met Bert van Absynthe Minded (en in mindere mate Geike) zit er toch wel weer wat variatie in de deelnemers, gelukkig...
Vorig seizoen was inderdaad 2 keer niks omdat ze 4 quasi dezelfde artiesten samen met Regi hadden gestoken. Sjans dat Sean Dhont nog wat vreemde dingen deed met die nummers want voor de rest was het een simpele cover of een pensenkermis versie van Regi.

Dit jaar zitten er weinig tussen die me aanspreken qua genre maar je hebt wel een hele hoop compleet verschillende stijlen wat, denk ik toch, net het hele concept is. Benieuwd naar Tourist nummers in een ander jasje vandaag. Ik walg van zijn muziek maar zijn teksten zijn vaak sterk dus wie weet vind ik zijn nummers nog wel goed als ze gebracht worden in een andere stijl.
 
Vorig seizoen was inderdaad 2 keer niks omdat ze 4 quasi dezelfde artiesten samen met Regi hadden gestoken. Sjans dat Sean Dhont nog wat vreemde dingen deed met die nummers want voor de rest was het een simpele cover of een pensenkermis versie van Regi.

Vorig seizoen vond ik echt geweldig eigenlijk.
Nu is het maar teleurstellend, zoveel volk zit daar precies tegen hun goesting, of ligt dat enkel aan mij?

Gisteren vond ik Emma Bale nog wel goed. Is eens iets anders.
Ik geef het niet graag toe, maar Cleymans & Van Geel waren nog wel bij de besten. Cleymans zou gerust wel solo kunnen gaan tbh
 
Jelle Cleymans is echt wel een goede zanger vind ik.

Die Jonas van Geel, jah, moet er niet echt van hebben.
 
Jelle Cleymans is echt wel een goede zanger vind ik.

Die Jonas van Geel, jah, moet er niet echt van hebben.
JvG hoort bij het vtm club'ke dat zichzelf super vinden. Zet die samen in een programma en ze hebben fun fun fun. De kijker daarentegen.

Jelle is wel down to earth.
 
Voor de fans, er is ne spotify playlist : Liefde voor muziek 2021 met alle songs die ze uitbrengen maar ook van de voorbije seizoenen en andere vlaamse liedjes.
 
JvG hoort bij het vtm club'ke dat zichzelf super vinden. Zet die samen in een programma en ze hebben fun fun fun. De kijker daarentegen.
:laugh:

Ik begrijp dat niet... als VTM hier per ongeluk eens op staat en het is reclam dan zijn precies 2/3 van alle programma's Jonas Van Geel/Natalie Meskens en in alle programma's vinden ze zichzelf duidelijk HI-LA-RISCH. Niveau nihil + ge zit toch altijd naar dezelfde flauwekul te kijken? :unsure:

Ik doe altijd heel hard mijn best om mensen die alle dagen VTM kijken niet te judgen... but I'm judging, I'm judging hard. :unsure:
 
Geike haar cover was geweldig. Zalig hoe die is als persoon ook, zo rustig. Mooie stem.

Afgehaakt bij Emma. Tourist verfransen, kom op zeg...
 
Terug
Bovenaan