VTM Liefde voor Muziek

Ik vond/vind Geike nog steeds de beste zangeres van België.
MAAR... ik merk nu ook wel dat ze ergens "gestuurd" moet worden en dat doet de Callier met Hooverphonic dan echt wel goed.

Haar solo-interpretaties zijn té "gevoelig", wet nodeloos gehijg er tussen, vreemde ademhaling, ...
Bizar...

Dit is bijvoorbeeld wat ik bedoel.
Straf en zo hoort het dus! :)
 
Ik vind het concept van dit programma op zich wel interessant, maar ik word onwel van al dat kleffe, melige gedoe tussen de nummers. Ik kan daar geen vijf minuten naar kijken. Elke cover is zo fantastisch, zo ontroerend, iedereen een brede smile en tranen in de ogen.

Ik vond het dit seizoen nochtans enorm weinig gepraat tussen de nummers door, deed ook niet goed aan de sfeer imo :unsure:

vorig seizoen was het elke episode wel gebleit :unsure:
 
Nederlanders veroveren Liefde voor Muziek: ontdek hier alle deelnemers voor het nieuwe seizoen

Zal wel de covers van 2fabiola wel via youtube bekijken. De rest boeit me absoluut niet.
 
Zal wel de covers van 2fabiola wel via youtube bekijken. De rest boeit me absoluut niet.
Ik vind het op zich ook altijd wel leuk om te zien welke nummers er voortvloeien uit dat programma, ongeacht welke artiest het is, maar om nu elke maandag anderhalf uur te kijken, daar boeit het me ook niet voldoende voor.

Naar die van 2 Fabiola ben ik alleszins wel benieuwd aangezien ik best wel fan ben, of alleszins was, van het "oude" 2 Fabiola en Patje z'n carrière altijd wel wat ben blijven volgen (mede dankzij het feit dat het een mede-Genksupporter en toffe pé is).

Ik vraag me wel af wat Camille er bij doet. Die haar carrière is toch nog té pril om al een uitgebreid repertoire van echte hits te hebben? Vuurwerk en Vergeet de Tijd zijn zowat de enige echte hits, al de andere nummers die ik van haar gehoord heb zijn ofwel onbekende albumsongs, ofwel songs die reeds covers van andere nummers waren.

Niet dat ik iets tegen Camille heb. Integendeel, ik vind Vuurwerk best wel een schijf en ook qua uitstraling zou ik zeker geen nee-he-he zeggen tegen haar, maar iemand met amper grote hits past imo niet echt binnen het concept van het programma.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het op zich ook altijd wel leuk om te zien welke nummers er voortvloeien uit dat programma, ongeacht welke artiest het is, maar om nu elke maandag anderhalf uur te kijken, daar boeit het me ook niet voldoende voor.

Naar die van 2 Fabiola ben ik alleszins wel benieuwd aangezien ik best wel fan ben, of alleszins was, van het "oude" 2 Fabiola en Patje z'n carrière altijd wel wat ben blijven volgen (mede dankzij het feit dat het een mede-Genksupporter en toffe pé is).

Ik vraag me wel af wat Camille er bij doet. Die haar carrière is toch nog té pril om al een uitgebreid repertoire van echte hits te hebben? Vuurwerk en Vergeet de Tijd zijn zowat de enige echte hits, al de andere nummers die ik van haar gehoord heb zijn ofwel onbekende albumsongs, ofwel songs die reeds covers van andere nummers waren.

Niet dat ik iets tegen Camille heb. Integendeel, ik vind Vuurwerk best wel een schijf en ook qua uitstraling zou ik zeker geen nee-he-he zeggen tegen haar, maar iemand met amper grote hits past imo niet echt binnen het concept van het programma.
Het programma is meer en meer oude knarren hun carrière herlanceren en nieuw jong geweld lanceren. Al dan niet met talent
 
Dat zijn nu toch teleurstellende namen, niet?

Camille: nog nooit iemand zo vals horen zingen als tijdens de 24uur live stream in het Sportpaleis :(
 
Wel raar dat ze voor rode neuzen weer de deelnemers van Liefde voor muziek van vorig jaar laten opdraven en niet die van de laatste editie dit jaar :wtf:
 
Nadat ze noodgedwongen in België moesten blijven, trekt Liefde voor Muziek in 2022 opnieuw de grens over. Zo trekt de groep muzikanten dit jaar naar Zuid-Frankrijk om zich aan een eigen interpretatie van andermans nummer te wagen. De groep verbleef voor de opnames op het prachtige Domaine Les Castans, te midden van wijngaarden en vooral ver weg van alles en iedereen. Van aan de oevers van de Thau-lagune in het Maison Nolly Prat Marseillan werden de covers opgenomen.

Er nemen dit jaar zeven artiesten deel. Dat zijn kersvers The Masked Singer-winnares Camille, Pat Krimson & Loredana van 2 Fabiola, Margriet Hermans, Koen Buyse van Zornik, Ozark Henry en de Nederlandse Davina Michelle en Suzan & Freek.
 
Terug
Bovenaan