Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik deed de verlichting op het terras even aan om nog even te genieten van de regen en er was simultaan een bliksemschicht buitenDe donder klinkt hier zo mooi. Begint in het noorden en kraakt zachtjes doch daverend over het huis heen naar het zuiden.![]()

Hier is het nog maar een 10 minuutjes aan het regenen en het is ook weer niet de moeite.Regen!
En zowaar langer als een uur aan een stuk
Nog voor de regen heeft het hier een paar keer gedonderd, maar verder niks.De donder klinkt hier zo mooi. Begint in het noorden en kraakt zachtjes doch daverend over het huis heen naar het zuiden.![]()
Die heeft niemand, op 11 dagen is de foutenmarge te grootHeeft iemand al (betrouwbare) tendens kunnen zien voor na 15/08?
Weet niet zo meteen welke sites of kaarten goede of slechte reputatie hebben....
Dus de (vooral Nederlandse) sites die nu al berichtgeving doen tot midden september, maar best links laten liggen dan...Die heeft niemand, op 11 dagen is de foutenmarge te groot
Je kan uit de pluimverwachtingen van 15 dagen wel zien hoe lang het weer ongeveer stabiel is, en hoe betrouwbaar de voorspellingen zijnDus de (vooral Nederlandse) sites die nu al berichtgeving doen tot midden september, maar best links laten liggen dan...
Hier uiteindelijk 8 mm neerslag gevallen.Hier is de voorspelde "zware neerslag" last minute in het water gevallen (haha). Onweer is ons net gepasseerd dus het heeft een half uurtje ofzo een beetje geregend. Het is wat het is.

Ik heb er geen hoop meer in. Het is hier sinds 8 juli geleden dat er nog wat water gevallen is, die dag hebben we de astronomische 1mm gehad.3 mm gevallen nu, en het regent aan 3-5 mm per uur, ik zou dus moeten uitkomen op 5-6 mm, want het gaat nog 3 kwartier regenen.
Maar nog belangrijker, volgens buienradar en KMI is er nog een onweer op komst nadien, maar dat zou wat minder opleveren.
5 mm is in ieder geval een volle gieter water iedere 2 m², dat geeft toch weer 2-3 dagen extra respijt.
En aangezien dit onweer eerst niet voorspeld was, is er de komende dagen misschien nog goed weer op komst, ik gun het zelfs @nestorius

Hoe moet je de groene 'leden' eigenlijk interpreteren?Wat een hete run eigenlijk weer.