t511413
New member
Was die niet van Koewacht?Wie heeft u dat wijsgemaakt. Q8 is opgericht door Ronny Vanboven uit Kachtem, deelgemeente van Izegem. Q-8 'em. Hebdem?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was die niet van Koewacht?Wie heeft u dat wijsgemaakt. Q8 is opgericht door Ronny Vanboven uit Kachtem, deelgemeente van Izegem. Q-8 'em. Hebdem?
Ik zou het toch nog op kwaliteit steken?Pas een jaar of zes geleden er achter gekomen dat er twee types kruisschoeven bestaan.
Snapte toen ook meteen waarom ik zoveel bits kapotdraaide al die keren dat ik de schroefmachine van m'n zwager leende...

Dat Taxandrian een Hollander is.Pas een jaar of zes geleden er achter gekomen dat er twee types kruisschoeven bestaan.
Snapte toen ook meteen waarom ik zoveel bits kapotdraaide al die keren dat ik de schroefmachine van m'n zwager leende...
Dat Taxandrian een Hollander is.
Ik durf het bijna niet te vragen, maar hoe gebruikte gij dan een vergiet?Ja zag het onlangs op tiktok![]()
Ik kwam ook op die manier tot de ontdekking dat ik een vergiet heel mijn leven verkeerd gebruik en nog meer van die random shit![]()

Meeste mensen gieten iets over in het vergiet. De goeie manier is het vergiet in de pot en dan het geheel omdraaien.Ik durf het bijna niet te vragen, maar hoe gebruikte gij dan een vergiet?![]()
Echt? Welke verschillende types zijn er dan?Pas een jaar of zes geleden er achter gekomen dat er twee types kruisschoeven bestaan.
Ahja, vandaar dat vergieten in dezelfde maten als potten bestaan toch?Meeste mensen gieten iets over in het vergiet. De goeie manier is het vergiet in de pot en dan het geheel omdraaien.
Zo dus:
. En in the end maakt het geen fluit uit. Als uw water maar weg is
.overgietenAhja, vandaar dat vergieten in dezelfde maten als potten bestaan toch?
Nu bon, veel mensen gebruiken sowieso al een zeef ipv een vergiet, dusjah. En in the end maakt het geen fluit uit. Als uw water maar weg is
.

Maar dan moet je al voor elk verschillend formaat van pot een vergiet hebben. En je hebt trouwens ook vergieten die gewoon 1 steel hebben zoals een pan.Meeste mensen gieten iets over in het vergiet. De goeie manier is het vergiet in de pot en dan het geheel omdraaien.
Zo dus:
En bij de meeste merken gaat het dak automatisch dicht als je hem hebt geparkeerd met dak open en het begint te regenenDat ge bij de meeste autos alle ramen en open dak kunt laten open en dicht gaan door lang op open en dicht van uwe sleutel te drukken.
Handig voor alst snikheet is.
Bij mij tot een paar jaar nadat ik nen auto met eletrieke ruiten had dat ik dat doorhad, bij ne collega tot een paar weken terug.

Haha, ik had dat ook pas door toen ik dat toevallig ergens las.Dat ge bij de meeste autos alle ramen en open dak kunt laten open en dicht gaan door lang op open en dicht van uwe sleutel te drukken.
Handig voor alst snikheet is.
Bij mij tot een paar jaar nadat ik nen auto met eletrieke ruiten had dat ik dat doorhad, bij ne collega tot een paar weken terug.

En soms giet ge iets over zodat ge daarna in de pot uw ajuin kunt stoven? :vMaar dan moet je al voor elk verschillend formaat van pot een vergiet hebben. En je hebt trouwens ook vergieten die gewoon 1 steel hebben zoals een pan.
Er zijn er zelfs 3. JIS wordt soms in Japanse producten gebruikt, maar ga je wellicht nooit tegenkomen.Pas een jaar of zes geleden er achter gekomen dat er twee types kruisschoeven bestaan.