Late ontdekkingen in het leven?

Santa Claus is gebaseerd op onze Sinterklaas.
Dollar is afgeleid van de Nederlandse Daalder.
Yankees komt van Jan/Kees.

Dat je de zonneklep in een auto voor de bestuurder/passagier 90 graden kan draaien zodat die de zijruit afdekt. Nog niet veel mensen zien doen, maar het werkt!
Mag ik uw mind nog eens blowen? Je kan de klep nog verder bewegen.

Voorbeeld:

Tip voor als uw pasta te kleverig is, hoe je uw vergiet ook gebruikt: even koud water laten over stromen.

Dat ik het BG publiek serieus overschat heb
Maar gij zit ook wel op BG eh!

giphy.gif

'In een klein stationnetje' en 'Kabouter Pinnemuts' zijn ook hetzelfde van melodie.
Kwam erachter toen ik 30 was. :sop:
Dat 'Altijd is Kortjakje ziek' en het alfabetlied eigenlijk hetzelfde liedje zijn. Alsook Twinkle-twinkle-little star. Is een melodietje van mozart.
Ook: Dat het logo van Carrefour een ruit is met de letter C erin.
Misschien kwamen jullie er gewoon nogal laat achter dat jullie weinig gevoel voor ritme hebben :unsure:

Dat Carrefour logo kom ik bijna dagelijks voorbij maar de C is me nu ook voor het eerst opgevallen. Waarschijnlijk omdat het hier op een grote witte achtergrond staat.

Mag ik uw mind nog eens blowen? Je kan de klep nog verder bewegen.
Is niet bij elke wagen, btw.

OT:
Bij het merendeel van de luxe modellen van bepaalde merken zoals Q7, Touareg, Cayenne, etc. hebben dubbele zonnekleppen, zodat je die zowel opzij als vooraan tegelijk kunt gebruiken.
Ge kunt uw achteruitkijkspiegel in de auto op "nachtmodus" zetten. Je klikt het een beetje naar beneden et voilà. Geen last meer van felle lichten van de auto's achter u. Zelf pas een jaartje of 2 geleden gelezen.

Gebruik dat nooit, eigenlijk. Mijn achter ruiten zijn serieus donker getint dat dat zelfs niet nodig is om die omhoog te zetten.

Edit nog eentje:
Bij het oude F1 logo was de 1 wit en niet rood.

h12ny0a.png

Terug
Bovenaan