Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mag ik uw mind nog eens blowen? Je kan de klep nog verder bewegen.Dat je de zonneklep in een auto voor de bestuurder/passagier 90 graden kan draaien zodat die de zijruit afdekt. Nog niet veel mensen zien doen, maar het werkt!
voor als de zon in uw rug schijnt?Mag ik uw mind nog eens blowen? Je kan de klep nog verder bewegen.
Voorbeeld:
Mag ik uw mind nog eens blowen? Je kan de klep nog verder bewegen.
Voorbeeld:
ok deze wist ik niet, NICE (Y)Goh. Ik kan persoonlijk heel slecht tegen fel licht en zelfs zijdelingse zon is ambetant, dus dat helpt zeker.voor als de zon in uw rug schijnt?
Ik vind zijdelingse zo'n nog veel ambetanter. Zeker zo geflitst door bomen.Goh. Ik kan persoonlijk heel slecht tegen fel licht en zelfs zijdelingse zon is ambetant, dus dat helpt zeker.
Maar uw olleke plakt wel toe!Dat er geen kauwgomboom in je buik groeit als je je kauwgom inslikt![]()

bellekes blazen.Maar uw olleke plakt wel toe!![]()
Ik heb als 7-8jarige eens op restaurant een Ljsje besteld. Genant momentje.Vroeger op wegwijzers las ik als kind 'Ieper' altijd als 'Leper'...
op restaurant
Genant momentje.

Maar gij zit ook wel op BG eh!Dat ik het BG publiek serieus overschat heb
'In een klein stationnetje' en 'Kabouter Pinnemuts' zijn ook hetzelfde van melodie.
Kwam erachter toen ik 30 was.![]()
Misschien kwamen jullie er gewoon nogal laat achter dat jullie weinig gevoel voor ritme hebbenDat 'Altijd is Kortjakje ziek' en het alfabetlied eigenlijk hetzelfde liedje zijn. Alsook Twinkle-twinkle-little star. Is een melodietje van mozart.
Ook: Dat het logo van Carrefour een ruit is met de letter C erin.

Is niet bij elke wagen, btw.Mag ik uw mind nog eens blowen? Je kan de klep nog verder bewegen.
Ge kunt uw achteruitkijkspiegel in de auto op "nachtmodus" zetten. Je klikt het een beetje naar beneden et voilà. Geen last meer van felle lichten van de auto's achter u. Zelf pas een jaartje of 2 geleden gelezen.
Integratie mijn vriend.Maar gij zit ook wel op BG eh!
![]()
niet zeker he