De lat ligt ook niet bijster hoog natuurlijk.Ik wist alles al van dit topic dus ik heb gewonnen denk ik.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De lat ligt ook niet bijster hoog natuurlijk.Ik wist alles al van dit topic dus ik heb gewonnen denk ik.
Ik durf het bijna niet te vragen, maar hoe gebruikte gij dan een vergiet?![]()
Ik ga toch niet liggen klooien met een hete kookpot en daar dan een vergiet in te stoppen, omdraaien en omsteboven het water eruit laten lopen?Yeah, als ik dat doe, laat ik dat sowieso uit mijn handen vallen, mijn handen verbrand door de stoom en mijn spaghetti op de grond.Door mijn pasta of whatever erin te gieten.Ik ga toch niet liggen klooien met een hete kookpot en daar dan een vegiet in te stoppen, omdraaien en omsteboven het water eruit laten lopen?
Nee man.
omstebovenDoor mijn pasta of whatever erin te gieten.Ik ga toch niet liggen klooien met een hete kookpot en daar dan een vegiet in te stoppen, omdraaien en omsteboven het water eruit laten lopen?
Nee man.
Ok Boomer.Ik wist alles al van dit topic dus ik heb gewonnen denk ik.
Nee tbh heb ik gewoon al 10 keer zo'n topics gezien op andere fora en sommige dingen komen steeds terug (horeca, logo van Carrefour, F1, Toblerone, FedEx, Amazon,...)Ok Boomer.
Twas mer een graptjeNee tbh heb ik gewoon al 10 keer zo'n topics gezien op andere fora en sommige dingen komen steeds terug (horeca, logo van Carrefour, F1, Toblerone, FedEx, Amazon,...)
Nog zo ene is dat mensen die als kind vaak naar Duitsland op reis gingen (met de auto) dachten dat Ausfahrt een stadje was.

Alle wegen leiden naar AusfahrtNog zo ene is dat mensen die als kind vaak naar Duitsland op reis gingen (met de auto) dachten dat Ausfahrt een stadje was.

Bovenstaande + niet scheel kijken als de klokken luiden, want dan blijf je scheel kijken.Dat er geen kauwgomboom in je buik groeit als je je kauwgom inslikt![]()
Is dat niet daar dat je moet zijn als je naar een begrafenis moet gaan?Nog zo ene is dat mensen die als kind vaak naar Duitsland op reis gingen (met de auto) dachten dat Ausfahrt een stadje was.
Of zo van die onnozele bangmakerij dat je blind wordt van u af te jassenBovenstaande + niet scheel kijken als de klokken luiden, want dan blijf je scheel kijken.
Heb het pas twee jaar na de waarschuwing gewaagd.
Ik wist eigenlijk tot 5 sec geleden niet wat da symbool voorsteldeNu we over autostrades bezig zijn. Ik vond als kind dat dat autostrade symbool op een robot leek. Heeft redelijk lang geduurd tot ik besefte dat het over een weg onder een brug ging.
![]()

Een kennis heeft ooit gegeten net nadat hij gezwommen heeft. Nooit meer iets van gehoord...Bovenstaande + niet scheel kijken als de klokken luiden, want dan blijf je scheel kijken.
Heb het pas twee jaar na de waarschuwing gewaagd.
Is geen bangmakerij. Op de moment van het hoogtepunt gaan mijn oogbollen toch even stevig naar boven onder de oogleden.Of zo van die onnozele bangmakerij dat je blind wordt van u af te jassen
Toch eens naar den dokter gaan preciesIs geen bangmakerij. Op de moment van het hoogtepunt gaan mijn oogbollen toch even stevig naar boven onder de oogleden.

Idem.Ik wist eigenlijk tot 5 sec geleden niet wat da symbool voorstelde![]()

Ik wist eigenlijk tot 5 sec geleden niet wat da symbool voorstelde![]()
Dachten jullie dat het de H van Vanttool was?Idem.![]()
zou `t gij nog wel met een auto rijden? ik begin al meer sympathie voor een +80 chauffeur te krijgen dan voor een chill panda chauffeur.Idem.![]()