Late ontdekkingen in het leven?

Ik durf het bijna niet te vragen, maar hoe gebruikte gij dan een vergiet? :thinking:

Door mijn pasta of whatever erin te gieten.:unsure: Ik ga toch niet liggen klooien met een hete kookpot en daar dan een vergiet in te stoppen, omdraaien en omsteboven het water eruit laten lopen?
Nee man.

Laatst bewerkt door een moderator:
Door mijn pasta of whatever erin te gieten.:unsure: Ik ga toch niet liggen klooien met een hete kookpot en daar dan een vegiet in te stoppen, omdraaien en omsteboven het water eruit laten lopen?
Nee man.
Yeah, als ik dat doe, laat ik dat sowieso uit mijn handen vallen, mijn handen verbrand door de stoom en mijn spaghetti op de grond.

Nee tbh heb ik gewoon al 10 keer zo'n topics gezien op andere fora en sommige dingen komen steeds terug (horeca, logo van Carrefour, F1, Toblerone, FedEx, Amazon,...)

Nog zo ene is dat mensen die als kind vaak naar Duitsland op reis gingen (met de auto) dachten dat Ausfahrt een stadje was.

Nee tbh heb ik gewoon al 10 keer zo'n topics gezien op andere fora en sommige dingen komen steeds terug (horeca, logo van Carrefour, F1, Toblerone, FedEx, Amazon,...)

Nog zo ene is dat mensen die als kind vaak naar Duitsland op reis gingen (met de auto) dachten dat Ausfahrt een stadje was.
Twas mer een graptje :unsure:
Maar ik heb idd het meeste hier ook al ergens anders gelezen in mijn leven zoals op fok.nl etc ( waar is de tijd )

Moet wel zeggen van sommige dingen die ik heb geleerd of ontdekt dan is wel opeens de fun of het mysterie tervan af 😂

Nu we over autostrades bezig zijn. Ik vond als kind dat dat autostrade symbool op een robot leek. Heeft redelijk lang geduurd tot ik besefte dat het over een weg onder een brug ging.

260px-Nederlands_verkeersbord_G1.svg.png

Iets anders, ik wist niet tot paar weken geleden dat Rusland tot (Euro)Azië behoorde :unsure:

Safe to say dat aardrijkskunde niet mijn sterkste vak was :unsure:

Terug
Bovenaan