Kopen jullie nog tickets?

Squidward

Redacteur
Ik ben geen grote concertganger maar ik zie in 2022 toch 2 dingen die ik zie zitten. Eentje in februari en eentje in juli. In juli in Parijs, februari in Antwerpen
Maar ik twijfel. Aan de ene kant is het de komende weken de moment want er zijn nog plaatsen maar aan de andere kant, die in Parijs is al eentje die vorig jaar uitgesteld was en je centen zitten toch vast. Die in Antwerpen, februari is niet zó lang meer en ze zijn precies altijd zinnens die dingen eerst stil te leggen.

Insteek is eigenlijk dat toen het niet meer kon we toch zoiets hadden van ‘dedju zoveel waarvan we altijd zeggen ach volgende keer’. Gelijk de Stones, die gaan we nooit meer zien ‘zoals het was’. Maar het blijven toch geen goedkope lollekes, moderne tournees.
 
Thundercat te Roma(April)al half jaartje pre ordered. Had toen al wel grotendeels herfst en winter concerten links laten liggen. Dit komt allemaal niet echt onverwacht. Eind 2022 reken ik eigenlijk al op hetzelfde scenario. Lente zomer jeej. Herfst winter new variants in town.
 
Ja, ik koop nog altijd tickets, vooral voor optredens in België en Nederland. Gewoon niet te veel aan denken en we zien wel of het door gaat op het moment zelf?

Kan geen kwaad om een beetje een gratis lening te geven aan de sector imo. In het ergste geval moeten we herboeken naar een andere band of komt het optreden in 2024. Maar er komt altijd wel iets!
 
Terug
Bovenaan