Solved Knuffel emoticon als reageerknop

This post has been solved
Deze suggestie is geïmplementeerd. Stemmen worden niet meer geaccepteerd.
WABLIEF? LELIJKE 9lives smileys???

Vote kick ban
QueasyInconsequentialDromedary-max-1mb.gif
 
Er is bij mij eerder animo voor een "kots" reageerknop in de Algemene, kheb die hier echt al vaker gemist dan de knuffel emoticon :biglaugh:
Ik zou beide graag willen zien. Er zijn meerdere momenten waarop ik beide wel had kunnen gebruiken.

kzou het in feite nog beter vinden als ge zelf een lijst van primaire smileys kunt samenstellen
Dan krijgt ge onmiddellijk ne wildgroei aan emoji-reacties. Ik vind dat op Discord bijvoorbeeld erg afleidend.
 
Kunnen we geen 🖕 toevoegen en dat gelijk koppelen aan -1 voor de waarderingspunten.👀
 
Waarom bestaan de andere “reageer emoticons” dan wel? Beetje tegenstrijdig wat je nu zegt.
Een knuffel emoticon lijkt mij idd een grote meerwaarde in threads zoals mentaal welzijn of het toevluchtsoord voor ouders.

Nu gebruikt men de sad emoticon maar die heeft eerder een negatieve connotatie dan een knuffel die steun geeft.

De unsure emoticon gebruiken voor iets waar je het niet mee eens bent is imo véél meer facebook-achtig.
 
Dit kan heel vergezocht klinken, maar wat als we wat vaker zouden proberen om onze gedachten en gevoelens uit te drukken met woorden, wie weet zelfs volzinnen? Van mij mogen die reactions volledig de schop op, eerlijk gezegd.

Nee, dit is hln of facebook niet.
Tussen alle nutteloze pop-polls over chips, onderbroeken en dergelijke meer zie ik soms amper nog verschil, om nog te zwijgen over de eeuwige running jokes die eindeloos gerecycleerd worden. Ik wacht vol spanning op de eerste topics genre "Je tweede @ moet je op een etentje trakteren", dan zijn we er helemaal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan