Nieuwe steun-reactie: voorstellen

coldplayke

Supermoderator
Crowdfunder FE
Ik weet niet of er veel animo voor zou zijn, maar ik lees vaker droevige of diep rakende posts waar ik een “knuffel emoticon” als reageerknop passender zou vinden dan een ☹️.

Een knuffel emoticon lijkt mij idd een grote meerwaarde in threads zoals mentaal welzijn of het toevluchtsoord voor ouders.

Nu gebruikt men de sad emoticon maar die heeft eerder een negatieve connotatie dan een knuffel die steun geeft.

De unsure emoticon gebruiken voor iets waar je het niet mee eens bent is imo véél meer facebook-achtig.
We hebben bovenstaande voorstellen besproken, en begrijpen de vraag naar een steun-/hart-onder-de-riem-emoji als nieuwe reactieknop onder posts.

In deze thread kunnen jullie voorstellen doen hoe die nieuwe reactieknop er zou kunnen uitzien. Wij geven alvast 2 opties mee hieronder.
 
17m63c.jpg
 
We kunnen over een week de voorstellen verzamelen en een nieuwe thread met poll starten, om de bias van de vroege stemmers niet te hebben.

Het voorstel van Five-Seven vind ik ook ideaal, maar wordt wel gebruikt door facebook geloof ik?
 
We kunnen over een week de voorstellen verzamelen en een nieuwe thread met poll starten, om de bias van de vroege stemmers niet te hebben.

Het voorstel van Five-Seven vind ik ook ideaal, maar wordt wel gebruikt door facebook geloof ik?
Is inderdaad hetzelfde als wat Facebook gebruikt. Lijkt me toch leuker als het wat origineler kan. Het voorstel van @Vierkant vind ik wel mooi, al gaat mijn voorkeur uit naar die van @Lifen.
 
Terug
Bovenaan