Philharmoniker
Active member
Gavin ook, ben blij voor hem . Tegen de nr 26 van de wereld is wel andere kak dan de nr 3 he. Wat een goat toch. Amai seg.Joos kan eindelijk klaarkomen nu Messi heeft gewonnen.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gavin ook, ben blij voor hem . Tegen de nr 26 van de wereld is wel andere kak dan de nr 3 he. Wat een goat toch. Amai seg.Joos kan eindelijk klaarkomen nu Messi heeft gewonnen.![]()
Terecht uiteraard. De allergrootste allertijdenAllez, nu RvG ook nog eens...
Eigenlijk spijtig voor die ploegmaats. Het gaat àltijd bijna alleen maar over hem.
De haat die ze gewoon zelf dubbel en dik verdiend hebben.Wauw mannen, serieus blijven aub. Nooit penalty daar op Salah, als dat tegen België wordt gefloten schreeuwt heel het land moord en brand. De haat voor Argentinië zit redelijk diep bij sommigen, en da’s oké, maar niet beginnen overdrijven he.
Dat weet ik nu zo goed niet. Die eerste fout werd er duidelijk op de voet getrapt terwijl bij salah het wel wat met de voetjes hangen was.Ik heb het ook net even teruggezien.
Dus aan de overkant wordt een lichte tik op de voet van Lisandro(?) gefloten om de goal van Egypte af te keuren, maar dit passeert dan gewoon.
Twee mate, twee gewichten. Jammer.
Waarom wordt argentinie zo gehaat?Wauw mannen, serieus blijven aub. Nooit penalty daar op Salah, als dat tegen België wordt gefloten schreeuwt heel het land moord en brand. De haat voor Argentinië zit redelijk diep bij sommigen, en da’s oké, maar niet beginnen overdrijven he.

Waarom wordt argentinie zo gehaat?![]()

Hmmm raar, ik had Argentinië nu niet aangegeven het meest vooruitstrevende land te zijn, met de sympathiekste en meest getalenteerde mensen. En op de koop toe ook nog met het mooiste accent.De vrouw van ne kameraad is Mexicaanse, van alle landen in Latijns Amerika kan je ze het best vergelijken met Antwerpenaren zei ze. Meer reden moet je toch niet hebben.![]()
De vrouw van ne kameraad is Mexicaanse, van alle landen in Latijns Amerika kan je ze het best vergelijken met Antwerpenaren zei ze. Meer reden moet je toch niet hebben.![]()
Zelfhaat is begrijpelijk als AntwerpenaarIk ben van Antwerpen en kan Argentinië niet uitstaan.
Jaaaaaaaabyebye so calledGOAT
Dat lijkt me toch een kwestie van interpretatie. Ik vind ook dat er een fout aan die afgekeurde goal van Egypte voorafging. Truitjetrekken is al een fout op zich. En dan op de voet van die Argentijn getrapt en tel beide bijeen is het wel voldoende om het als overtreding te zien.Dat weet ik nu zo goed niet. Die eerste fout werd er duidelijk op de voet getrapt terwijl bij salah het wel wat met de voetjes hangen was.
Hie hij is ook wakker geschotenJa lap, nog een ronde gezeur van de Ronaldo-sekte
![]()

Penalty is het voor mij ook niet omdat hij bij het eerste duel bal speeltWauw mannen, serieus blijven aub. Nooit penalty daar op Salah, als dat tegen België wordt gefloten schreeuwt heel het land moord en brand. De haat voor Argentinië zit redelijk diep bij sommigen, en da’s oké, maar niet beginnen overdrijven he.
James Rodriguez, Luka Modric, Manuel Neuer, ... ?Ik heb dit WK gewoon afkeer gekregen van elke Zuid-Amerikaanse ploeg, incl. Argentinië. Daar zitten alle meest negatieve aspecten van modern voetbal in gebundeld.
Los daarvan is Messi op zijn 39 nog altijd geweldig. De enige "oude vedette" op dit WK bij wie je niet denkt: misschien zou de coach die toch beter eens op de bank zetten.