Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Argentijnen wel een ploeg die door het kleinste gaatje kunnen.Bah. Nu, dit Argentinië raakt niet voorbij Engeland of Noorwegen imo.
Toch verdiend gewonnen? Ik snap uw bah nietBah. Nu, dit Argentinië raakt niet voorbij Engeland of Noorwegen imo.
ja, maar ik bedoelde dus partijdig en heb nu pas die fout doorSnap je het verschil tussen partijdig en onpartijdig?

Je bent er nooit mee klaar. Wat een omwenteling ineens. Zuur voor Egypte welArgentijnen wel een ploeg die door het kleinste gaatje kunnen.
No offense vriend, maar als ge hier al 90 minuten zo aan het treiteren en provoceren zijt, moet ge misschien ook groot genoeg zijn om te incasseren nadien.Idioot

En ik gisteren maar klagen over Vandenbempt die aan het jinxen wasDidnt age well.![]()

Ik val niemand persoonlijk aan, in tegenstelling tot jou.No offense vriend, maar als ge hier al 90 minuten zo aan het treiteren en provoceren zijt, moet ge misschien ook groot genoeg zijn om te incasseren nadien.![]()
echt he, bij die éne goal meteen VAR kijken om af te keuren op een fout aan de andere goallijn.Haha nu gaat die speknek kaarten geven![]()
Iedere match is anders. Zo is ook Spanje perfect te kloppen, als het wat meezit zoals tegen Brazilië destijds.Bah. Nu, dit Argentinië raakt niet voorbij Engeland of Noorwegen imo.
Ik ging ervan uit dat ge triest zou zijn met deze ommekeer, dus bood u gewoon een zakdoekje aan.Ik val niemand persoonlijk aan, in tegenstelling tot jou.

Waarom zou ge bij de 3-2 de VAR nodig hebben?echt he, bij die éne goal meteen VAR kijken om af te keuren op een fout aan de andere goallijn.
een hele match geen kaarten tonen, zelfs niet fluiten bij een slag los in het gezicht
en nu bij de 3-2 geen VAR willen zien, en maar met kaarten staan zwaaien alsof hij Oprah Winfried is.