Knockouts: 8ste Finale

Diee 3-2 was echt absurd hoe Egypte er door zat, precies zo een charity matchkes van ex-profs tegen bekende koppen en influencers,
hoog sunday league vibes qua snelheid van uitvoering.

Lautaro sloft naar die bal alsof ie op een loopband staat, krijgt een half uur om die bal voor te leggen, perfect weliswaar.
Yasser schat die voorzet volledig slecht in qua hoogte, geen contact met Fernandez. Doet eigenlijk niks meer van moeite,
en kijkt finaal gewoon als een koe naar een trein hoe die laatste hem volgens het boekje gekruist weglegt. :crazy:

T Zijn assholes die Argentijnen, vanaf een truuk van de foor werkt blijven ze dat proberen. Dan moet je daar ook op anticiperen ipv 'corruptie' te roepen.

James Rodriguez, Luka Modric, Manuel Neuer, ... ?
Met alle respect maar Manuel Neuer kan je inderdaad evengoed vervangen, heeft toch veel van zijn pluimen verloren de laatste twee jaren en James Rodriguez wordt binnenkort 35 jaar... Dat is nu niet bepaald een "oude vedette" à la Messi, Ronaldo, Modric of Neuer. Zijn carrière is al zeer vroegtijdig fameus bergaf gegaan, voornamelijk door zijn eigen gedrag, maar mag je voor mij echt niet in dat rijtje rekenen.

Feit is wel dat je bij Argentinië Messi wegpakt en ze zelfs niet in de achtste finale geraken. Doe hetzelfde bij Portugal met Ronaldo (om nog even de laatste stuiptrekkingen te kunnen geven van de discussie Messi-Ronaldo) en Portugal geraakt mogelijks verder.

Ik heb dit WK gewoon afkeer gekregen van elke Zuid-Amerikaanse ploeg, incl. Argentinië. Daar zitten alle meest negatieve aspecten van modern voetbal in gebundeld.

Los daarvan is Messi op zijn 39 nog altijd geweldig. De enige "oude vedette" op dit WK bij wie je niet denkt: misschien zou de coach die toch beter eens op de bank zetten.
Ik vond Modric anders ook nog prima ballen!

Met alle respect maar Manuel Neuer kan je inderdaad evengoed vervangen, heeft toch veel van zijn pluimen verloren de laatste twee jaren en James Rodriguez wordt binnenkort 35 jaar... Dat is nu niet bepaald een "oude vedette" à la Messi, Ronaldo, Modric of Neuer. Zijn carrière is al zeer vroegtijdig fameus bergaf gegaan, voornamelijk door zijn eigen gedrag, maar mag je voor mij echt niet in dat rijtje rekenen.

Feit is wel dat je bij Argentinië Messi wegpakt en ze zelfs niet in de achtste finale geraken. Doe hetzelfde bij Portugal met Ronaldo (om nog even de laatste stuiptrekkingen te kunnen geven van de discussie Messi-Ronaldo) en Portugal geraakt mogelijks verder.
Ja, ik moet toegeven dat ik nog aan het twijfelen was om Neuer toe te voegen aan dat lijstje. Ook omdat die eigenlijk al gestopt was bij Duitsland.

Maar het ging toch over de oude vedettes van hun land? James hoort daar gewoon bij hè, die is gewoon God in Colombië. Zijn clubcarrière is idd fameus bergaf gegaan, maar voor zijn land is die nog altijd van goudwaarde. Zag onlangs nog een statistiek dat die meer kansen heeft gecreëerd dan het ganse middenveld van Portugal bij elkaar. Stond/staat ook op de top 5 van meest gecreëerd kansen.

Ik heb dit WK gewoon afkeer gekregen van elke Zuid-Amerikaanse ploeg, incl. Argentinië. Daar zitten alle meest negatieve aspecten van modern voetbal in gebundeld.

Los daarvan is Messi op zijn 39 nog altijd geweldig. De enige "oude vedette" op dit WK bij wie je niet denkt: misschien zou de coach die toch beter eens op de bank zetten.
Ook van Colombia?

Die spelen nochtans goed voetbal. Hopelijk dadelijk opnieuw.

Jashari op de 10 is toch ook maar een rare brainfart van Yakin. Die moet altijd op de 6 of 8 staan, zodat hij de bal veel kan voelen en van daaruit verdelen. Echt raar.

Terug
Bovenaan