Knockouts: 8ste Finale

Wijnants die nu ook niet ziet dat Embolo Sanchez raakt op het been. Die moet alleen maar naar de monitor kijken maar ziet de helft niet wat er gebeurt

Even de nabeschouwing bekeken en ja, Argentinië is altijd een ploeg geweest die overloopt van machismo, maar er zit toch ook bakken wilskracht en veerkracht in die ploeg waar voor ik ze dat toch vergeef. En Messi, onverklaarbaar hoe die het verschil blijft maken. 39 maar staat daar niet voor zijn vedette status, gewoon te goed.

Laatst bewerkt:
Vreselijke wedstrijd eigenlijk.

Colombië een pak minder sinds James eraf is. Zonde dat die geen hele wedstrijden meer aan kan op dit moment. Het helpt ook niet dat Luis Diaz dramatisch is vandaag en dat hun vaste spits geblesseerd is.

Hopelijk halen ze het want ik wil zeer graag Argentinië-Colombië zien.

Franck Boeckx geeft hier Wijnants even lik op stuk in de studio :biglaugh:

Wat zei Frank?

Wijnants is te duidelijk voor Zwitserland. Elke fout van Colombia is smerig. Elke fout van Zwitserland is aanstellerij van Colombia.

Daarnet kreeg Colombia zn eerste kans van de wedstrijd en kreeg Zwitserland er al veel meer.

De xG is 0,30-0,59 voor Colombia…

Bal op lat daarnet had hij precies amper gemerkt ook.

Afvoeren.

Wat zei Frank?
Nou Wijnants maakte daarstraks van z'n tak omdat die keeper uitkwam en daarbij Embolo langs achter raakte, terwijl de keeper volgens hem had moeten weten dat Embolo buitenspel stond, dus die actie niet had gehoeven.

Frank zei gewoon dat dat een logische actie is van een keeper en dat Embolo zelf ook best had kunnen weten dat de keeper daar zou uitkomen...

Wijnants is te duidelijk voor Zwitserland. Elke fout van Colombia is smerig. Elke fout van Zwitserland is aanstellerij van Colombia.

Daarnet kreeg Colombia zn eerste kans van de wedstrijd en kreeg Zwitserland er al veel meer.

De xG is 0,30-0,59 voor Colombia…

Bal op lat daarnet had hij precies amper gemerkt ook.

Afvoeren.
Amai nog niet, binnen de paar minuten van de wedstrijd was me dat al duidelijk. Alles tegen Colombia idd aanstellerij en als ze zelf een fout maken is het smerig en geniepig. :laugh:

Daarstraks ergens in de tweede helft zei ie ook dat we duidelijk konden stellen dat Zwitserland de beste ploeg is, terwijl Colombië toch wel (licht) het overwicht had James eraf ging ongeveer zou ik zeggen.

Begin van de twee helft en einde van de tweede helft was iets meer voor Zwitserland. Verder was Colombia iets beter (op een opleving van Zwitserland rond min 30 na).

Eerste verlenging was ook meer voor Colombia.

Nu merkt hij daar niets over op… integendeel inderdaad.

Yerry Mina begot, dat die maar geen penalty neemt straks.

Die vrouwelijke assistente daar langs de zijlijn is het meest interessante van deze partij vooralsnog :coolbrows:

Terug
Bovenaan