Knockouts: 8ste Finale

Wauw mannen, serieus blijven aub. Nooit penalty daar op Salah, als dat tegen België wordt gefloten schreeuwt heel het land moord en brand. De haat voor Argentinië zit redelijk diep bij sommigen, en da’s oké, maar niet beginnen overdrijven he.
De haat die ze gewoon zelf dubbel en dik verdiend hebben.

Ik ben altijd al relatief anti Frankrijk geweest, maar buiten de match tegen Paraguay speelt Frankrijk gewoon echt leul voetbal.
Die voorlinie is gewoon wereldklasse. En het zijn geen beenhouwers.

Feit dat er zoveel haat tegenover Argentinië is hebben ze gewoon aan hun eigen (en de Fifa) te danken.

Ik heb het ook net even teruggezien.

Dus aan de overkant wordt een lichte tik op de voet van Lisandro(?) gefloten om de goal van Egypte af te keuren, maar dit passeert dan gewoon.

Twee mate, twee gewichten. Jammer.
Dat weet ik nu zo goed niet. Die eerste fout werd er duidelijk op de voet getrapt terwijl bij salah het wel wat met de voetjes hangen was.

Wauw mannen, serieus blijven aub. Nooit penalty daar op Salah, als dat tegen België wordt gefloten schreeuwt heel het land moord en brand. De haat voor Argentinië zit redelijk diep bij sommigen, en da’s oké, maar niet beginnen overdrijven he.
Waarom wordt argentinie zo gehaat? :unsure:

De vrouw van ne kameraad is Mexicaanse, van alle landen in Latijns Amerika kan je ze het best vergelijken met Antwerpenaren zei ze. Meer reden moet je toch niet hebben. :unsure:
Hmmm raar, ik had Argentinië nu niet aangegeven het meest vooruitstrevende land te zijn, met de sympathiekste en meest getalenteerde mensen. En op de koop toe ook nog met het mooiste accent.

Ik ben de beenhouwers van Argentinië en figuren als Martinez toch ook wel beu moet ik zeggen. Veel verder hoeven ze van mij niet te komen.

Dat weet ik nu zo goed niet. Die eerste fout werd er duidelijk op de voet getrapt terwijl bij salah het wel wat met de voetjes hangen was.
Dat lijkt me toch een kwestie van interpretatie. Ik vind ook dat er een fout aan die afgekeurde goal van Egypte voorafging. Truitjetrekken is al een fout op zich. En dan op de voet van die Argentijn getrapt en tel beide bijeen is het wel voldoende om het als overtreding te zien.

En dan bij de 3-2 van Argentinië was het mij echt niet duidelijk. Op het eerste zicht lieten de Egyptenaren zich vallen om de fout uit te lokken.

Penalty is het voor mij ook niet omdat hij bij het eerste duel bal speelt

Daarna haakt hij hem wel en daardoor kan Salah ook niet terug verdedigen

Ik heb dit WK gewoon afkeer gekregen van elke Zuid-Amerikaanse ploeg, incl. Argentinië. Daar zitten alle meest negatieve aspecten van modern voetbal in gebundeld.

Los daarvan is Messi op zijn 39 nog altijd geweldig. De enige "oude vedette" op dit WK bij wie je niet denkt: misschien zou de coach die toch beter eens op de bank zetten.

Ik heb dit WK gewoon afkeer gekregen van elke Zuid-Amerikaanse ploeg, incl. Argentinië. Daar zitten alle meest negatieve aspecten van modern voetbal in gebundeld.

Los daarvan is Messi op zijn 39 nog altijd geweldig. De enige "oude vedette" op dit WK bij wie je niet denkt: misschien zou de coach die toch beter eens op de bank zetten.
James Rodriguez, Luka Modric, Manuel Neuer, ... ?

Terug
Bovenaan