Wilde zijn hand vastlijmen aan de tafel. Mulder zei : toch maar niet. Snok aan die hand. Vel plakt er nog aan denkEen klimaatactivist was de studio binnengedrongen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wilde zijn hand vastlijmen aan de tafel. Mulder zei : toch maar niet. Snok aan die hand. Vel plakt er nog aan denkEen klimaatactivist was de studio binnengedrongen

Idd.. eerst dacht ik ook 'wow.wat een.goal.' maar toen kwam.de.herhaling...Een goeie doelman heeft die natuurlijk altijd
No way. Een land dat Heineken bier noemt en eten uit de muur haalt neem ik niet serieus.
En als eenmaal die klimaatopwarming zich doorzet en jullie dijken het eindelijk begeven blijven jullie met jullie sleurhutten ook maar over de grens.
Ik zie het verband.Een klimaatactivist was de studio binnengedrongen
Yep, maar normaal moet de doelman dit pakkenPickford is een eikeltje maar dit was toch gewoon een harde knal.
Ik zou die ook gehad hebben hoor (lengte)Ja het was een hard schot, maar je hebt toch echt het gevoel dat een topkeeper die bal uit zijn doel houdt.